ads

Selasa, 7 Jun 2011

06 di bukit ibam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bukit ibam - Google Blog Search


CeritaDariHati: kursus <b>di Ibam</b>. it&#39;s so worth it for me !(part 1)

Posted: 24 May 2011 07:30 PM PDT

pada 13-15 mei 2011 saya adalah kumpulan pertama yang dipilih untuk mengikuti program "Towards Quality Service" di EAP (Education Agro Picnic) di Bukit Ibam,pahang.

I just dont want to talk much. it's only happiness in my mind and my soul. as i said: IT'S WORTH IT FOR ME!

Entry part 1 ni, saya nak masukkan gambar-gambar semasa terjadinya keriangan dihati saya.

Jom Saksikan!

*ini saya!*

*ini kumpulan kami.. represent KSHAS *
* masa ni, saya bagi cadangan untuk wujudkan Mystery Shopper..dan mereka berdua telahpun dengan tidak menyangka akan wujudnya cadangan yang bernas dan jitu itu daripada saya*

*kumpulan kami menang dalam perdebatan yang bertajuk : Perlukah perkhidmatan Pelanggan diwujudkan? kami pembangkang.Bak kata,ketua kumpulan,kak yan ni,memula taknak.bila dia dapat mikrofon jer,habis semua..hahahahaha..orang tak gulung aku dah gulung habis-habisan!*

*game ni. saya dan Ruzilah menang.kami sangat happy.sebelum bertanding,saya cakap: dik,kita mesti menang game ni.akak tukang bawak.awak tukang pijak belon.kami menang.hooray!*

*saya menang bagi kategori: Peserta yang banyak bercakap tapi bukan bercakap yang kurang sopan ya...*

*yeay! saya menang lagi bagi soalan yang berbunyi: berapakah kaunter perkhidmatan pelanggan...*

*masa ni,memang sangat mendebarkan. tersangatlah tidak menyangka...saya dapat sampul tu sebanyak 5 keping. Pengarah PKK kata, dia tak pernah jumpa staff yang boleh menghayati visi & misi UNITEN dengan baik sekali.Alhamdulillah.masa ni saya rasa malu malu ayu gitu bila diberitahu sebegitu..*

*saya menang lagi ya...kategori: Pakaian pejabat..yang sama line ngan saya tu,semua menang*
*masa ni pemberian sijil penyertaan. Kacaknya Dr Kamal ni*

*bukti ni tau!*

*haa....mari lihat.mari jeles.saya dapat 10 sampul tau!*
*mesti kecoh nak tahu apa yg dalam sampul ni,kan? ni haa...baucer sebanyak 10 keping bersamaan RM50 jumlah semuanya.nak juga beritahu ni, sayalah insan yang pling banyak dapat kumpul itu baucer!*

p/s: saya gembira. Alhamdulillah. saya bersyukur..dengan kurniaNYA.Walaupun pada permulaannya, saya begitu menderita untuk meninggalkan anak kembar yang masih lagi menyusu badan dan harus pula menahan kesakitan itu bersendirian.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved