ads

Selasa, 14 Jun 2011

06 di kampung awah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di kampung awah - Google Blog Search


izanwani.blogspot.com: kuala Gandah Bolok Pahang

Posted: 08 Jun 2011 06:39 PM PDT

Kau ,takutnya,budak-budak ni tak kesah pun .baby sading je ulur tangan bagi kacang kat gajah tu.Baby memang tak takut dengan apa haiwan sekali pun dengan ular ,pernah letak ular atas bahu .

Cepatlah ambik gambar nanti gajah tu datang dekat!!!!!
Gajah yang kat belakang tu sedang di mandi oleh penjaganya,gajah ini,gajah bertina berumur 11th,sama umur baby.

Kuala Gandah ialah tempat permerliharan gajah yang terabai dan dilatih di sini. Orang putih cakap Elephant Conservation Centre.Terletak di dalam area Mentakap Pahang.Berhampiran dengan kampung aku Merpatih Lancang.Dah lama di tubuhkan ,tapi baru kali ini berperluang ke sini(.5 jun 2011)masuk,bergantung kepada kita,nak kasi berapa,donation.

Inssaallah kalau ada kelapangan akan datang lagi,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved