ads

Isnin, 18 Julai 2011

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


--> Santai <--: Pasar malam <b>di Cameron Highlands</b>...

Posted: 29 Jun 2011 04:35 PM PDT

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ok2...Ni nak cerita pasar malam di Cameron Highlands plak....(Itu pun nak cerita adah ni...T__T) hihi...Memang ramai ler orang kat pasar malam...Jom layan picture aje...

Ni suasana baru nak malam...

Kat sini macam2 ada...Antaranya...

 Strawberry coklat...Suka makan...:)

 Bunga ros dan seangkatan dengannya...

 Lagi2 bunga...lalala

Pokok2 kaktus...Murah je...3 pasu kecik, rm5...hihi

Ada la jugak angkat 3 ketul kaktus nie...

Brokoli dan kubis...

Ada lagi sayur2 lain yang murah2 dan segar2...Antaranya ubi keledek, cendawan, kentang, dll la...Try fokus sayur kubis nie....Errr

 Peace...

Ada siput babi di situ...Tak nampak lagi cacing2...Confirm tak beli...Geli...Padahal bagus sebab menunjukkan sayur tu di tanam secara betul tanpa sembur sebarang penghapus binatang di situ...Tapi....Tak sanggup...Ngeee...

Makan durian....

Mimpi apakah makan durian kat sana...hehe..Sebab baru la jumpa durian yang murah....Dah asyik kat tempat lain main timbang kilo je...Mahal weh main timbang2 nie...Kitorang makan durian longgok...hihi...

Tak lupa juga beli jagung bakar kat sini...Siyes jagung kat sini memang manis, lembut dan sangat sedap...First time makan jagung yang sedap...Picture ada kat entry sebelum nie....Hehehe...

Actually banyak lagi gambar2 pelbagai aksi...Dah cukup yang ni saje lah ye...:) Tapi citer yang esoknya akan disambung...hihi

p/s: Nak datang lagi....Nak beli pokok bunga ros, nak beli ubi keledek, nak makan jagung, nak makan strawberry yang manis, nak honeymoon...Errrr....

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved