ads

Ahad, 31 Julai 2011

06 di karak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di karak - Google Blog Search


Teksi kuning itu bukan bukan volksagen <b>di Karak</b> - Blogger

Posted: 15 Jul 2011 12:14 AM PDT

Salam Jumaat dan salam sejahtera semua. Lapar betul KD sekarang ni, x sempat makan tadi. Petang ni sblom balek umah nak g melantak mekdi dulu..Ni smua salah Cik Eva, tetiber bliau menyebut (ke menaip?) perkatan keramat tu kat shoutbox KD. Sambil2 tunggu kol 5, KD nak share benda menarik ni kat korang smua. Sangat menarek ok..tp x tau la btol ke idak, rsnye btol kot.hahaha..ok layannnnn~
Ape yg KD nak canangkan kepada smua rakyat jelata, sekelian alam Malaysia dan seantero dunia adalah wajah2 taxi yang berkeliaran di DUBAI...Korang tgk la sendiri, kereta2 mcm ni dorg bole wat jdk taxi, kalu kat cni, sape yg ade kereta2 ni mesti dah bongkak, berlagak x hengat dunia kan. tetiber lak teringat lagu 'lagi best' perodua..agak2 korang la, mane lg best..hahaha..Tp jgn lupe ye bli brgn buatan tempatan.
Gamba yg kat bawah ni, kereta Hummer H2. Slamba badak je buat kete sgt besh ni jdk taxi. KD x penah lg naik kete ni, penah nampak org bawak ade la 2 3 kali. Sentuh sekali je, tu pun mase ade kompeni yg buat pameran.
Audi R8 siot~ Ape la agaknye yg bermain di pikiran pemandu taxi ni.. Yg ni nasib baek KD penah bawak..hahaha.. Terpaksa riak kejap. Tapi bawak dlm game je la.
Yang ni pon taxi kat Dubai jugak. BMW 745..Tapi yang ni biase je kat sana. Taxi plg BANYAK bersepah..Wadefish??! terasa nak menetes ayer mata KD.hu3..Kalau kat cni la, sape ade kete ni, mmg siap pakai driver lg, baju lak mesti yg pakai kot, ade tali leher bagai. hahaha
Dasat2..kereta kat bawah ni adalah Chrysler 300C..Sexceli, KD x tau pun kete ni..Ebendo, KD x tau, tp yang pasti kete ni mesti mahal. Sekali tgk bhgn bdn die tu mcm proton Saga plak.ekekeke
Agak2 la wei. Tak kan la Ferrari Enzo pun korang nak wat teksi, ke korang ni ade perarakan kereta berhias sempena 31 Ogos. Jgn la mcm ni wei, luluh taw hati KD.
Skali lg ilmu perkeretaan KD tercabar kerana KD x kenal kereta ni. Ni nama die Maybach 57. Ye ke mahal kete ni.ish~ huhuhu
Ni tahap SANGAT MELAMPAU dah ni. Lamborghini KD korang wat jdk taxi. Ni yang rase nak marah sgt ni. *ok kembali ke dunia nyata* mak aihhh nape la kete ni pun jdk teksi. Kalu teksi ni ade kat Melesia, KD x kire, KD nak naik jugak. berebut pon x kesah. Berbunuhan pun KD sanggup..*ok tu tipu je*
TO BE CONTINUED............
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

BLOG PAHANG: 06 <b>di karak</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG PAHANG: 06 <b>di karak</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2011 12:00 AM PDT

BLOG PAHANG: 06 <b>di karak</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2011 08:05 AM PDT

BLOG PAHANG: 06 <b>di karak</b> - Google Blog Search

Posted: 26 May 2011 12:00 AM PDT

Volkswagen kuning <b>di Karak</b> Highway? | myfriends2u

Posted: 26 May 2011 07:41 PM PDT

Jika anda semua nak tahu cerita mengenai volkswagen kuning di Karak Highway anda harus melalui "Laluan Puaka" di pawagam berhampian sekarang! Apa yang ditunggukan lagi, filem seram pertama arahan Yusry KRU ini adalah semestinya terbitan KRU Studios.Preview filem Karak ini telah di adakan di TGV KLCC dengan kehadiran pelakon-pelakon utama iaitu Shahir,Shera Ayob,Along Ezeyndy,KilaFairy dan Sidek Hussin.

Bagaimana agaknya jalan cerita filem Karak ini ya? MyFriends2u rasan ramai yang sudah tahu mengenainya serba sedikit,bukan? Cerita "keras" yang berada di sekitar Karak Highway yang sentiasa menjadi bahan bualan kita.Adakah kejadian itu benar-benar berlaku?Atau ianya hanya tahyul semata-mata? Hanya yang pernah melaluinya sahaja yang tahu.Kalau bercerita mengenai laluan di Karak ini,apa yang krew MyFriends2u tahulah,ialah mengenai angin lintar dan wolksagen kuning (ini memang cerita wajib masa zaman belajar di universiti dulu) .

Pada pendapat krew MyFriends2u lakonan keempat-empat pelakon utama filem ini, masing-masing mempunyai kekuatan sendiri.Biasalahkan,semuanya baru.Jadi kita tidak boleh menjangkakan yang terbaik selalu.Tapi krew MyFriends2u sukakan lakonan Along.Slumber dan memang mengundang tawa juga.Untuk Shera,lakonan anda bagus.Walaupun baru tetapi anda boleh membawakan watak Zura dengan baik.Bak kata boleh belajar lagi dan lagi.Shahir pula memandangkan sebelum ini Yusry mengatakan,untuk Karak ini Shahir baru sahaja keluar dari AF.Kiranya masih fresh orang kata.Jadi untuk kali pertama berlakon,kira baik juga.

Lakonan KilaFairy pula boleh tahan.Sebabkan watak beliau sebegitu jadi sesuailah dengan beliau.Bagaimana wataknya?Kena lah tengok Karak,ok?Sidek Husin pelakon lama yang dibawa kembali untuk berlakon salah satu cubaan yang perlu dan bagus!Pelakon lama selalunya walaupun hanya watak kecil tetapi lakonan mereka amat baik dan bagus.Tahniah Sidek!

Lisa Surihani turut hadir memberi sokongan

Untuk Yusry selaku pengarah,krew MyFriends2u sukakan cari pengarahan anda.Lain dari yang lain.Dan anda memang kreatif.Pengakhiran filem ini memang lain dari yang lain.Seperti ada Karak Dua je.Betul ke?Kalau ya bagus juga itu.Untuk anda di luar sana jangan lupa tonton Karak di pawagam berhampiran.Pengajaran setelah menonton filem ini,kita kena sentiasa ingat bahawa sebenarnya adanya wujud dunia lain.Jangan sesekali menggunakan ilmu hitam.Dan sentiasa ingat kepada Allah SWT.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved