ads

Jumaat, 15 Julai 2011

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


<b>Teluk Cempedak</b>

Posted: 07 Jul 2011 10:48 AM PDT

Sepanjang aku berada di Temerloh Pahang untuk merakam video Perkahwinan Shahrizan & Najibah, kami (aku, Syukri serta saudara aku Hafiz) sempat "berpoya-poya" di Teluk Cempedak atau orang zaman sekarang panggil "TC" di Kuantan Pahang..haha.. Tapi sebelum ke TC, sempat aku singgah ke Berjaya Mall Kuantan berjalan2 dalam 2 tanpa hala tuju.. -..-

sempat bergambar di perhentian Bentong semasa ke Temerloh

Ni 1st time aku bawak kereta jauh2..Dari Kota Damansara ke Temerloh dan dari Temerloh ke Kuantan.. Selalunya main2 dalam area Damansara ajer, pergi e@curve lar,Ikano & One Utama..Tapi kali ni nak mencari pengalaman sikit lar orang kata,darah pun masih muda lagi ni an,nak kata umur dah 20 tahun tapi birthday tak sampai lagi..jadinya masih 19 lar kan? =P

Yang seronoknya aku kat Teluk Cempedak ni, belum pernah lagi aku tengok pantai semeriah kat sana bila waktu malam, siap ada macam uptown lagi..dasyat2..seronok jugak lar dapat cuci2 mata kat sana..oppss..=P

salah satu tempat di Teluk Cempedakkami tak kisah gambar bertiga

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved