ads

Sabtu, 20 Ogos 2011

06 di tanjung lumpur - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di tanjung lumpur - Google Blog Search


DIARY HANI.COM: DINNER <b>DI TANJUNG LUMPUR</b>

Posted: 12 Jun 2011 05:02 PM PDT

Sambil menyelam minum air!.. Gitu ler kami masa melawat Abang di Kuantan ari tu. Kami merayau2 kat Pekan Kuantan...shopping beli baju Abang...baju wawa dan sempat gak mak nya rembat gaun sehelai..

Tak sangka gak aku..baju2 kat sini cantik giler..Nasib baik ler kan...duit hubby aku selamat sebab aku sakit perut plak time tu...Biasa ler bulan mengambang kan...Memang tak larat langsung nak berdiri lama...rasa cam nak pitam plak.. Sajer jer kan...hubby aku time tu lah murah hati bebenor...tak pe...tak pe..you amik jer..I bayor...


(Sebelum makan...jalan2 makan angin di pantai Tanjung Lumpur dulu..)

Malamnya kami pergi makan di Tanjung Lumpur..tempat di mana restoren ikan bakar yang menghadap laut gitu...Masa makan tu, memang tak ingat dunia...sedap punya pasal. Dengan sotong, udang dan ikan bakar yang dicicah asam asam...perghhhh! mak mertua aku lalu pun..tak perasan..(Memang tak kan perasan sebab tak penah kenal pun....)

Reganya aku rasa mahal sket dari sebelum ni sewaktu kami hantar Abang masuk kolej ari tu. Makan 3 keluarga dengna lauk yang penuh satu meja cuma RM130 jer. Yang ni...cam cekik darah la plak.. Makan cuma 4 beranak harganya RM120..Agaknya depa tau..ni bukan orang tempatan...so aku ni mangsa yang keberapa depa sembelih kot..Tapi tak per lah...nasib baik rasanya aku puas hati..kalu tak...memang aku komplen!

(Ni masa minum petang di kolej yang berdekatan laut gak)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved