ads

Sabtu, 3 September 2011

06 di janda baik - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di janda baik - Google Blog Search


<b>Janda Baik</b> | Siapa Pernah Ke Sana? | shakiddo.com

Posted: 18 Jan 2011 03:52 PM PST

Saper pernah ke Janda Baik???

Aku ditugaskan untuk merancang jadual atau tentatif untuk outing. Ini semua adalah gara-gara mesyuarat untuk rakan sekerja aku yang dikepalai oleh trainer aku iaitu Mr Ben. Saper yang tak kenal Mr Ben, leh tengok kat SINI. Salah satu aktiviti luar yang dirancang untuk bersama luangkan masa dan hilangkan stress. 

Jadi tempat yang dipilih adalah Janda Baik, Pahang.



Jadi, yang nak pergi mungkin dalam 40+ orang dari KL nih. Transport semua akan naik kereta. Dan sedang merancang untuk buat aktiviti santai di sana. Mandi2 ke.. Makan2 ke.. Games ke.. dan ape ape saje lah.


Cuma aku tak pernah sampai kat sana lagi. Dengar cerita, tempat tu memang laa femes kan. Lagi2 Baik Punyaaaa!! hahahaaa.. So, aku nak tanya sesiapa yang pernah pergi ke Janda Baik dan bersantai di sana leh laa share kat aku dan kengkawan yang lain nih.

Kalau ada yang pernah camping atau BBQ kat sana.. share sikit yer.. :)


Oh yea.. cadangan nak pergi dalam bulan dua nanti.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved