ads

Jumaat, 24 Februari 2012

06 di bentong - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bentong - Google Blog Search


SEMUT HITAM: GAMBAR KEBAKARAN BESAR <b>DI BENTONG</b>!!!

Posted: 24 Feb 2012 02:15 AM PST

Dibawah Semut siarkan kiriman E - Mail dari sahabat Semut yang duduk di Bentong berikutan dengan kebakaran besar yang berlaku baru - baru ni.

Dengar kata, hampir 30 buah rumah yang melibatkan seramai 134 orang penduduk turut menjadi mangsa dalam kebakaran tu.

Yang lebih teruk, kebakaran tu berlaku dibelakang sebuah stesen minyak. Nasib baik Bomba dapat halang api dari merebak ke stesen minyak tu.

Malangnya, terdengar rintihan dikalangan ahli - ahli PKR dikawasan tersebut kerana calon Ahli Parlimen yang dikompangkan oleh Si Ketua Penipu tu tak nampak muka pun.

Tapi nak sangat jadi Ahli Parlimen kata diorang. Bila berlaku musibah macam ni, batang hidung dia pun tak nampak. Nak kena tunggu orang jemput baru nak datang ke!!!

Itu belum jadi ahli parlimen, dah liat nak turun padang. Dah jadi nanti, tentu - tentu perangai dia jadi macam Si Nurul Izzah tu. Buat mengabihkan masa je pilih diorang!!! Jadi, baik tak payah dicalonkan lansung!!! Lagi bagus!!! Ada jugak faedahnya!!!

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved