ads

Rabu, 8 Februari 2012

06 di bera pahang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bera pahang - Google Blog Search


BLOG <b>PAHANG</b>: 06 <b>di</b> mengkarak - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 07:42 AM PST

URL Sumber Asal :-

Kotak Hitam Dunia: Gambar Hantu <b>Di Mengkarak</b>

Posted: 01 Dec 2011 08:59 AM PST

Gambar Hantu <b>Di Mengkarak</b>

Posted: 01 Dec 2011 08:59 AM PST

My Official Blog: Penampakan Hantu <b>di</b> Kampung <b>Mengkarak</b>, Bera <b>...</b>

Posted: 11 Dec 2011 06:32 PM PST

Mengikut kenyataan dari blog tersebut, gambar ini diambil di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang. Berdasarkan kenyataan pengirim, semasa gambar diambil, wanita serba putih itu tiada di situ. Berikut ayat pengirim tersebut :

Koi dapat gambo ni dari seorang rodong Kampong koi di dalam daeroh Bera ni,dia ckp semasa gambo ni ditangkap mmg takde pun perempuan/kanak2 baju putih tu sdg berjalan kat situ,masa tu dah nak senja,budak kecik yg cangkung tu demam pada malam tu..wallahualam..perhatikan kaki nye seperti tak jijak ke bumi..aokme nilaikan lah..wallahualam.
Tidak kelihatan kaki wanita tersebut

Sumber

Related Posts by Categories

Full content generated by Get Full RSS.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved