ads

Rabu, 11 April 2012

06 di raub - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Mar 2012 08:33 AM PDT

URL Sumber Asal :-

SEMUT HITAM: RUMAH GRO RONNIE LIU KINI <b>DI RAUB</b>???

Posted: 25 Mar 2012 08:37 AM PDT

Ini satu maklumat yang akan membuatkan Si Ronnie Liu tu menggaru kepala dia bila dia dapat tahu yang rahsia dia dah mula bocor.

Dari sumber maklumat yang Semut dapat, Si Ronnie Liu tu sekarang ni sedang giat mengusahakan sebuah 'Resort & Spa' di bandar Raub, Pahang.

Resort tu dibina diatas tanah peninggalan bapak dia yang juga merupakan orang kawasan tersebut. Tinggal lagi, kawasan tu luas gila babi!!!

Atas bukit lagi. Macam mana bapak Si Ronnie Liu tu ada duit sebanyak itu untuk memiliki tanah seluas seperti yang dimaksudkan?

Tambahan lagi, kelulusan untuk membina resort tersebut masih lagi tidak diluluskan oleh pihak Majlis Daerah. Tapi korang tengok la sendiri.

Walaupun tanpa kelulusan pihak Majlis Perbandaran, macam mana dia boleh dirikan bangunan ni dikawasan tersebut melainkan dia bina secara HARAM!!!

Bukan setakat siap dibina. Malah, orang ramai dah boleh buat tempahan dan menginap di resort tersebut. Tengok papan iklan kat atas ni.

Apa, dah tak cukup kawasan ke dia buat rumah HARAM di Selangor sampai dia nak cemarkan kawasan Raub dengan kawasan seumpama itu?

Memang jelas yang puak - puak Pakatan Pembangkang ni suka buat perkara yang melanggar undang - undang. Kalau kena pada orang lain, mula la diorang meroyan tak tentu arah. Tapi, bila kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak diam!!!

HOT NEWS !!! RUMAH PELACURAN RONNIE LIU KINI BERADA <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 07:00 PM PDT

betul ker rumah pelacuran Ronnie Liu kini berada di bandar raub pahang.rakyat pun dah tau Ronnie liu banyak membuka rumah pelacuran di selangor.tapi takkan kat raub pun dia buka juga ??? apa cerita ni ronnie liu,kata telus kepada rakyat ??? jap,apa cerita sampah di selangor ??? dah selesai ker belum ronnie liu ??? saksikan kebenaran ini di bawah

Ini satu maklumat yang akan membuatkan Si Ronnie Liu tu menggaru kepala dia bila dia dapat tahu yang rahsia dia dah mula bocor.


Dari sumber maklumat yang Semut dapat, Si Ronnie Liu tu sekarang ni sedang giat mengusahakan sebuah 'Resort & Spa' di bandar Raub,Pahang.

Resort tu dibina diatas tanah peninggalan bapak dia yang juga merupakan orang kawasan tersebut. Tinggal lagi, kawasan tu luas gila babi!!!Atas bukit lagi. Macam mana bapak Si Ronnie Liu tu ada duit sebanyak itu untuk memiliki tanah seluas seperti yang dimaksudkan?
Tambahan lagi, kelulusan untuk membina resort tersebut masih lagi tidak diluluskan oleh pihak Majlis Daerah. Tapi korang tengok la sendiri.

Walaupun tanpa kelulusan pihak Majlis Perbandaran, macam mana dia boleh dirikan bangunan ni dikawasan tersebut melainkan dia bina secara HARAM !!!


Bukan setakat siap dibina. Malah, orang ramai dah boleh buat tempahan dan menginap di resort tersebut. Tengok papan iklan kat atas ni.Apa, dah tak cukup kawasan ke dia buat rumah HARAM di Selangor sampai dia nak cemarkan kawasan Raub dengan kawasan seumpama itu?

Memang jelas yang puak - puak Pakatan Pembangkang ni suka buat perkara yang melanggar undang - undang. Kalau kena pada orang lain, mula la diorang meroyan tak tentu arah. Tapi, bila kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak diam!!! - Semut Hitam

MULA-MULA RONNIE LIU KATA RUMAH KOS RENDAH DI SELANGOR TAK ADA !!!

SEKARANG RUMAH LAIN PULAK DIA BUKA KAT RAUB !!!

INI KER PEMIMPIN YANG ANDA KAGUI WAHAI RAKYAT SELANGOR ???

ANDA NAK LIHAT APA YANG RONNIE LIU BUAT KAT RAKYAT SELANGOR ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

HANYA ANDA MAMPU MENGUBAHNYA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 03:26 AM PDT

URL Sumber Asal :-

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved