ads

Isnin, 18 Jun 2012

06 di bentong - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bentong - Google Blog Search


azharbentongpahang: ISU MAKSIAT <b>di bentong</b> http <b>...</b>

Posted: 15 Jun 2012 05:25 AM PDT

GUNUNG RAJAH yg dipanah petir dulu
katanya bercampur bebas laki puan
dan ada minum arak
betul atau tidak? bukan isunya

isunya nak buat aktiviti apa pun jangan langgar batas
BIAR ORANG takut nak buat benda tak ikut islam

dah la takde manfaat apa
buat cara terbuka

buat malu je pada orang lalu sini nak balik kelantan
depa kerajaan negeri banyak program berfaedah

dulu funfair yg ada judi tikam di chamang
hahaha

karaoke
pergaulan bebas
tayang aurat tubuh dan suara menggoda
@lain la kalau semua lelaki dan lagu2 perjuangan

DI JANDA BAIK takde ke cerita2 kes maksiat

dulu kes gegaran terasa

dan ada aduan sebuah pusat maksiat termasuk pelacuran
di sebuah resort sebelum ni
berapa orang yg biasa post dgn niat menegur dan mencegah maksiat dan mungkar?

ke group ni hanya utk post iklan?

AKU TAK KATA karaoke tu punca ribut
aku kata krk tu pertandingan diadakan pd mlm ribut tu

faham?

oh nak ajar aku lak camna nak tulis

lebih drp tu aku nak kutuk cemuh perli sindir program dan pelaku maksiat

kalau takde ribut pun

kalau sebaliknya pgrm maksiat di bentong scara terbuka @berjaya menarik ramai melayu beragama islam

tu aku tegur cara biasa
lebih drp tu aku akan buat
kalau org melayu bentong tak faham juga

BODO
penjual kereta toyota dpn pdg tras
memekak lagi
pasang lagu beat it michael jackson

ni la isunya @orang tak hormat syiar islam
hari jumaat hari kebesaran islam
masjid pun tak hormat

MALAYSIA NEGARA ISLAM?

KONSERT HIBURAN ARTIS KOREA yang dihidangkan
bayaran rm2juta

kerajaan yg memerintah pun
tak ikut dasar dan hukum islam

pembangunan dan ekonomi pun dikuasai oleh kafir

lagi mau sembang nak suruh org islam mengkaji sains
nak suruh org islam buat itu ini

MALAYSIA NEGARA ISLAM?

kerajaan yg memerintah pun
tak ikut dasar dan hukum islam

pembangunan dan ekonomi pun dikuasai oleh kafir

lagi mau sembang nak suruh org islam mengkaji sains

MALAYSIA NEGARA ISLAM?

dgn rejim tentera myanmar
takut atau apa

umat islam rohingya ditindas

lagi mau beri kerja pada pekerja asing beragama kafir
vietnam nepal china

KHUTBAH BHG2 masjid ketari
bentong pahang

pasal pilihanraya??????

OH PASAL PILIHANRAYA nak kempen bn la tu kot

ASAL BUKAN UMNO!!!

MEMBANGUN DENGAN ISLAM
BUKAN DGN SEKULAR BATIL

KHUTBAH JUMAAT ustaz umno
baca teks je

TAK PERNAH SEBUT UMAT ISLAM DITINDAS DI MYANMAR SYRIA????!!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved