ads

Jumaat, 29 Jun 2012

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


Tempat Menarik <b>di Cameron Highlands</b> | Cinta Hatiku Sampai Ke <b>...</b>

Posted: 19 Jun 2012 01:10 AM PDT

Salam semua,

Insyaallah kalau takda apa-apa aral melintang hujung minggu ni kami merancang untuk gi bercuti ke tanah tinggi Cameron Highlands.

Pernah sampai ke sana dulu rasanya 3-4 tahun yang lalu kot.. itu pun hanya singgah sebentar semasa ontheway balik dari aktiviti Marathon dulu.. tak sempatlah nak gi tengok ladang strawberry ke atau ladang teh.. yang sempat makan ais krim goreng je.. hehehe.

strawberry cameron highlands

kredit image : google.com

Jadi andai kata korang dah selalu pergi atau pernah sampai ke cameron ni nak tahu juga tempat-tempat yang menarik dekat cameron ni.. kiranya kalau sampai tu tempat yang wajib kena serbu dekat mana dulu?

Jom kongsikan dengan aku supaya percutian aku untuk 2 hari 1 malam tu tidak sia-sia.. hehehe..

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved