ads

Isnin, 18 Jun 2012

06 di raub - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 25 May 2012 03:11 AM PDT

URL Sumber Asal :-

ANNU®: cerita hari jumaat sebelum kenduri besar <b>di raub</b>

Posted: 25 May 2012 01:51 AM PDT

 cerita hari jumaat sebelum kenduri besar di raub 

as salam semua :) ahahaha saya lepas kenduri acu cik annur kurang sihat, sakit2 badan & selsema mujur demam pun lite2 jer, cik annur al-hamdulillah sihat jer dia.. oh ya dia dah xde 2 batang gigi bawah :) hihihi comey jer bila senyum, x sabar nak tgk dia rongak gigi atas plak :P 

ok kite mulakan cerita pada 2 hari sebelum majlis kenduri kesyukuran atau majlis sambut menantu diadakan di raub.

pagi tu  kami semua bizi dgn tugas masing2. abg de & k.nani  + mak tok bizi ngan urusan rumah, nasib baik depa dah siap kemas umah sket2.. saya & acu amir keluar beli brg2 seperti bunga manggar, jarum peniti, gabus etc...utk pelamin & bilik tido dlm kol 12 tghari barulah sampai rumah...pherghhh oh ya en abu elek, dia kerja, sabtu pagi baru dia sampai kt raub :)

 blk je terus lunch, k.nani masak:)  yg lelaki lepas tu p solat jumaat saya dikerahkan buat puding jagung... A-Z ada pun jiran saya tlg letakkan pewarna ..hehe al-hamdulillah sedap ( jagum ni cik puan niza yg belikan kt CH- thanks awak !) hehehe

pose ayu pasal depan makanan kan..ahahaha

 siap buat puding saya buat kerahan tenaga kt abg de, suh dia tlg siapkan pelamin, rasa kami mula buat kol 3 ptg ni... mcm2, mujur dpt abg yg sporting, ada je idea dia nak buat. pelamin 100% buatan kami berdua..akekeke kami mmg budget habis la utk kenduri ni, selagi bleh buat, kami buat sendiri.. lepas la kan nasib adik lelaki, klu pompuan sian dia wakakakaka

 ok dhh siap pasang, tema belah raub .. hijau + putih 

bunga pelamin pun cucuk sendiri, belasahhhh ermm gabus guna gabus tibi baru akekeke bungkus ngan plastik bungkus makanan ... punyalah kedekut akak pengantin ni ha... pasal x ckp kaki & tgn, kain pelamin pun x sempat nak gosok, arghhhhh

 ptg dlm kol 4-5ptg org2 lelaki pasang khemah.. ada 5 khemah semuanya, amboi acu, meriah ko... menu ptg tu, puding jagung ciksue + bubur pulut hitam ... cik annur & seri si penyibuk...hehehe

sementara lelaki pasangh khemah, saya buat kerahan tenaga kepada anak2 sedara utk tlg masukkan telo & buatkan goodies bag phewww kol 7.45 mlm siap semua :) mlm tu semua pengsan! 

bunga telur utk tetamu, semua tetamu yg hadir dpt bunga telur, cucuk kt batang pisang jer...yg depan pelamin kaler hijau + putih :)

bersambung ...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved