ads

Selasa, 17 Julai 2012

06 di beserah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jul 2012 09:44 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Jun 2012 09:26 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan, coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

ANFA Resources: Banglo 2 tingkat <b>di beserah</b>

Posted: 19 Jun 2012 10:52 PM PDT


-Banglo2 tingkat, Belakang SMK Beserah, Kuantan

- Alamat: No. 1, Lorong Bukit Gelugor 7, Kg. Batu Hitam, 26100 Kuantan

-Luas bangunan : 3400 kp
-Luas tanah : 9000 kp

KEMUDAHAN BERHAMPIRAN :
- 30m ke SMK Beserah
- 200 m ke Pusat Sumber Pendidikan Pahang.
- 10 km ke bandar Kuantan.


Harga Jualan : RM 580,000/-



Hubungi : 019-9076908

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved