ads

Rabu, 7 November 2012

06 di jengka - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di jengka - Google Blog Search


Life&#39;s as MyraQhairel: Jenjalan beraya <b>di Jengka</b> & Jelebu..

Posted: 06 Sep 2012 02:48 AM PDT

Ahad 2sept aritu kami beraya di Jengka 22...actually pegi sana ada urusan keluarga...
so aku join la sbb teman mak abah..plus kitaorg g satu kete jer...
inshallah kalau takde aral melintang...raya aji ni mak aku dpt menantu  lama balik.....
alhamdulillah..angah aku n kak ipar aku dah sepakat...nak melayari bahtera semula...
semoga bahtera tidak terpisah lagi..
yg baek seme dari Allah..yg tak baek tu dari kesilapan sendiri...
so bila dah bersama nanti...kisah lama tak perlu berulang lagi laa...
dua dua keluaga pon dah berbincang...so sapa yg paham tu ok ler..
yg tak paham tu ..wat2 paham je laa....huhuu

ok stop citer pasal dorang...sbb ending almost done..
lepas dah settle urusan kat Pahang nun....
kami singgah ler ker N9....klu dah ada kat Jengka 22...nak masuk ke n9 lalui simpang pertang dekatjer..
cuma laluan dia jer la...memeningkan kepala aku sampai aku muntah !! hampeeeh betul !...
abes lunch terpaksa la "kuar" kan balik...nasib tak banyak aku makan kat Jengka tu....huhuh...

Lepas dah singgah beraya kat Simpang Durian rumah pakcik sedara..
kitaorg move ke Felda Pasoh 2 plakk...ni seme sedara belah abah aku...
tpi aku citer kat next entri beraya di Pasoh plus cermin pecah ! okeh...
so layan gambo duluu....


 masa ni di Jengka 22....


pic hero ni masa kat Simpang Durian..Jelebu..
Syahmi was here yeayyyy....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved