ads

Isnin, 10 Disember 2012

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


inspirasi alam: Seketika <b>Di Teluk Cempedak</b>...

Posted: 09 Dec 2012 09:53 PM PST

Setelah bermalam di homestay kat Cherating, siangnya kami pun bersiaplah untuk pulang. Tapi sebelum tu kami memang dah plan untuk singgah ke pantai Teluk Cempedak... saje bawak anak-anak & the geng mandi manda kat pantai yang ombaknya boleh tahan 'ganas' jugalah... Ini kali pertama kami ke Teluk Cempedak ni... wah! memang cantik tempat ni...


Kesejukan walaupun tengah panas terik......


  Seronok betul tengok budak-budak tu main air....

 
Pantai Teluk Cempedak ni memang cantik... tapi kena awasi anak-anak kalau nak lepaskan diorang main air atau mandi... ombak boleh tahan tinggi... budak-budak memang seronok dengan ombak yang nampak sedikit 'ganas' & tak berhenti memukul pantai macam tu... yang penting anak-anak seronok....
Lepas puas main air, makan kat McD.....
 Tengah pilih-pilih gambar tetiba terperasan memek muka Hafiy yang bermacam ragam ni... hehehe..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved