ads

Rabu, 22 Februari 2012

06 di temerloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di temerloh - Google Blog Search


Karnival Mahabbah Rasulullah 25 Feb <b>di Temerloh</b>

Posted: 22 Feb 2012 10:51 PM PST


KUALA LUMPUR, 23 Feb: Akademi Belia Muslim Cemerlang (B'Muslim) akan menganjurkan Karnival Mahabbah Rasulullah s.a.w. pada hari Sabtu ini, 25 Februari di Padang Awam Kubang Gajah, Temerloh.

Karnival setengah hari yang akan bermula dari jam 8.00 pagi itu akan menjadi lebih menarik apabila turut dihadiri tokoh pendakwah dan ikon anak muda, Ustaz Azhar Idrus.

Penasihat program, Nurul Islam Mohamed Yusoff berkata, karnival tersebut akan dipenuhi dengan pelbagai aktiviti santai yang melibatkan kanak-kanak dan remaja.

"Selain pertandingan mewarna yang akan melibatkan kanak-kanak berumur 9 tahun ke bawah, kami juga akan mengadakan pertandingan azan dan bercerita yang melibatkan para pelajar yang berumur 12 tahun ke bawah," katanya ketika dihubungi Harakahdaily, di sini, hari ini.

Sempena karnival itu, menurutnya, pihak penganjur akan turut melancarkan kelab basikal fixie Temerloh menerusi program khusus yang telah disusun.

"Program ilmiah akan bermula dengan solat Dhuha diikuti Kuliah Dhuha Perdana oleh Ustaz Nasruddin Hassan dan seterusnya sesi Soal Jawab Permasalahan Agama dengan Ustaz Azhar Idrus," tambahnya.

Sehubungan itu, pihaknya menjemput semua pihak khususnya golongan muda hadir ke karnival tersebut bagi bersama-sama mendapatkan manfaatnya.

Orang ramai khususnya golongan muda yang ingin menyertainya dialu-alukan datang lebih awal bagi memudahkan pihak penganjur melaksanakan acara-acara yang telah disusun. 

Selain itu, mereka juga diminta membawa bersama sejadah untuk keperluan mendirikan solat dan tikar untuk dijadikan alas tempat duduk.

06 di mempaga - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di mempaga - Google Blog Search


Tragedi Lemas Ketika Memancing <b>Di Mempaga</b> | putri roh

Posted: 04 Dec 2011 01:51 AM PST

ketika enry ini ditulis, mangsa yang  sudah lebih daripada 24 jam hilang dikhuatiri lemas di sungai Krau di kampung koi neh... la ni pulak hujan lebat... operasi mencari mungkin dihentikan seketika.. koi tak la pegi kat lokasi.. mak abah koi yg setia daripg smlm membawa ke pagi tadi.. dan ptg ni dorang pegi lagi....
menurut abah koi.. mangsa bersama seorang lagi rakan pegi memancing kira2 jam 3 tg smlm... sedang berjalan ditebing salah seorang daripada mereka (mangsa) tergelincir masuk ke sungai. Air sungai yang ketik itu naik akibat hujan tengahari semalam menyukarkan untuk rakan mangsa menolong unuk menyelamatkannya. Menurut rakan mangsa, dia kemudian pergi mendapatkan pertolongan dan apabila kembali  mangsa sudah tidak kelihatan.
menurut rakan mangsa beg mangsa turut terjatuh bersama-sama mangsa ke dalam sungai namun sehingga pagi tadi hp mangsa masih dapat dihubungi. Ketika operasi mencari pagi tadi juga, hp mangsa turut cuba dihubungi untuk mendengar bunyi agar dapat dikesan lokasinya. Namun gagal.
Rakan mangsa walaubagaimanapun telah ditahan oleh pihak polis untuk soal siasat. Takziah buat keluarga mangsa. Harap segalanya berakhir dengan baik. Wallahualam.

06 di tanjung lumpur - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di tanjung lumpur - Google Blog Search


Program Bantuan Kepada Nelayan <b>di Tanjung Lumpur</b>, Kuantan

Posted: 17 Jan 2012 09:02 PM PST

[unable to retrieve full-text content]PM Datuk Najib ke program nelayan di Kuantan tanjung lumpur.

06 di pekan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search


SEMUT HITAM: KENCING <b>DI PEKAN</b>, PAK BERAHIM ANGKAT KAKI!!!

Posted: 14 Feb 2012 12:00 AM PST

Apa nak jadi la dengan puak - puak Pakatan Pembangkang sekarang ni ye? Tak habis - habis lagi diorang nak menipu disana sini.

Di Pekan baru - baru ni pun, Si Ketua Penipu tu terus menerus mengencing rakyat dengan menyatakan sokongan dia terhadap Israel.

Dia mengakui bahawa dia tetap dengan kenyataan yang dibuat didalam Asian Wall Street Journal untuk mempertahankan keselamatan Negara Israel.

Namun, seperti biasa, dia kata Utusan salah buat laporan berkaitan dengan isu tersebut. Kononnya, kata dia, Utusan tak reti baca bahasa Inggeris.

Maka sebab itulah dia ambik tindakan dan saman pihak Utusan kerana salah buat laporan, kata dia kepada 30 orang penduduk di Pekan tu.

Yang dia tak cerita dengan orang di Pekan tu ialah mengenai dua temubual yang dibuat sebelum ini. Satu dengan BBC dan satu lagi dengan WSJ.

Dia saman kenyataan yang dilaporkan dalam BBC. Dia tak saman kenyataan yang keluar dalam WSJ. Ini kenyataan yang keluar dalam WSJ:

Kan Terang - terang nampak yang dia menyokong serta mengiktiraf Negara Rejim Zionis yang dah banyak membunuh rakyat Palastine tu.

Kalau dia kata yang pihak Utusan tu tak reti baca Bahasa Inggeris, maknanya dia nak kata Majlis Syura Ulama PAS tu pun tak reti baca bahasa Inggeris jugak la ye?

Dalam erti kata mudahnya, dia nak kata yang Majlis Syura yang dipengerusikan oleh Si Wali Terompah tu sama je bodohnya dengan Utusan, tak gitu?

Mungkin sebab itulah Pak Berahim nak angkat kaki dari terus bertanding di Pahang dalam PRU akan datang. Sesak dia nak jawab dengan ahli mengenai kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu. Buat pening kepala dia je!!!

- Bersambung...

06 di triang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di triang - Google Blog Search


Kepala tren Harimau Malaya tergelincir <b>di Triang</b> | Berita Harian

Posted: 22 Feb 2012 12:40 AM PST

Kepala tren Harimau Malaya tergelincir di Triang

22/02/2012 5:17pm

BERA – Perkhidmatan kereta api dari Tumpat ke Johor Baharu tergendala 12 jam berikutan kepala tren penumpang "Harimau Malaya" tergelincir di landasan stesen Triang dekat di sini, pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Bera, DSP Zahir Mohd. Noor berkata, kejadian berlaku pukul 1.55 pagi apabila kereta api tiga gerabak itu yang membawa 60 penumpang terkeluar landasan ketika memasuki laluan kedua di perhentian tersebut.

"Pada masa kejadian pekerja KTMB sedang menjalankan kerja menukar landasan di stesen berkenaan," katanya ketika dihubungi Bernama di sini.

Tiada kemalangan jiwa dilaporkan dalam kejadian itu dan kerja membaik pulih dan mengangkat kepala kereta api ke landasan selesai pukul 2 petang dan tren meneruskan perjalanannya ke Johor Bahru selepas itu. – BERNAMA

Follow this link:

Kepala tren Harimau Malaya tergelincir di Triang

Artikel Berkaitan:

  1. Kepala tren Harimau Malaya tergelincir di Triang
  2. Ribuan penyokong Harimau Malaya serbu kaunter tiket
  3. 3 cedera kereta api pengangkut tergelincir akibat letupan
  4. 3 cedera kereta api pengangkut tergelincir akibat letupan
  5. 3 cedera kereta api pengangkut tergelincir akibat letupan
  6. 3 cedera kereta api pengangkut tergelincir akibat letupan
  7. 11 terbunuh, 89 cedera kereta api laju tergelincir di China
  8. Operasi tren KTMB pulih
  9. Gangguan khidmat tren KTMB Stesen KL
  10. Kelayakan Piala Dunia: PM yakin kemampuan Harimau Malaya
Posted by on Feb 22nd, 2012 and filed under Bharian. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response by filling following comment form or trackback to this entry from your site

06 di rompin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di rompin - Google Blog Search


Lagi pusat pemindahan banjir dibuka <b>di Rompin</b> | N9 Kini - Portal <b>...</b>

Posted: 25 Dec 2011 02:17 AM PST

KUANTAN 25 Dis. — Sebuah lagi pusat pemindahan banjir dibuka di Rompin, namun jumlah keseluruhan mangsa sudah menurun kepada 618 orang setakat 4 petang ini berbanding 655 pagi tadi.

Jurucakap Bilik Gerakan Ibu Pejabat Polis Kontinjen Pahang berkata, pusat pemindahan itu dibuka tengah hari tadi di Sekolah Kebangsaan Pianggu dan menempatkan 231 mangsa.

"Selain itu, seramai 247 mangsa ditempatkan di Dewan Orang Ramai Teluk Gading, Pusat Ekonomi Bukit Serok (119) dan Balai Raya Kampung Rekoh (21)," katanya ketika dihubungi di sini.

Katanya, kesemua mangsa adalah penduduk dari 11 kampung di daerah itu.

Sementara itu, dua kampung iaitu Mentelong dan Denai terputus hubungan darat selepas jalannya dinaiki air sejak tengah hari ini.

Tiada kejadian banjir di daerah lain atau kemalangan jiwa dilaporkan setakat ini, katanya. — BERNAMA

06 di kampung awah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di kampung awah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 03:31 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Oct 2011 03:52 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Jun 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Jun 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Jun 2011 03:33 AM PDT

Tanah <b>di</b> jual <b>di</b> kawasan Jl. Raya <b>Kampung</b> S <b>awah</b> – Pabuaran (SHM <b>...</b>

Posted: 30 May 2011 07:37 PM PDT

Info lengkap hub. 08811117127 / 08881885042 / Gtalk: infopropertiku, Luas Tanah 3.915 M2, SHM, Lokasi sangat strategis 5-10 menit dari pintu tol Jatiwarna, pinggir jl. Raya Kp. Sawah, Kel. Jatimurni, Kec. Pondok Melati, Kota Bekasi. 200 meter dari Gereja Servatius dan GKP Pasundan, 100 meter dari Masjid Agung Kp. Sawah (Pondok Pesantren Yasfi), dekat dengan SD Negeri, TK, SD, SMP Strada. TK, SD, SMP, SMA Yasfi, SMA Pangudi Luhur. Bebas Banjir cocok untuk perumahan, gudang, atau untuk gedung pertemuan. Harga Rp 850.000 / M2. !)

Iklan Premium

oke, langsung aja, situs yang saya rekomendasikan ini bernama donkeymails. mengapa saya rekomendasikan?? karena payout nya cuma $ 1 dollar klo dgn paypal & no minimum jika pake liberty reserve , dah gitu iklan nya banyak bangat. saya yakin anda akan muntah" nge-klik nya, hi hi.. klo anda sudah mendaftar, atas referal saya disini bonus program click otomatis. bonus program click otomatis di donkeymails, supaya anda tidak cape meng-klik iklan secara manual. cara-nya, kirim email ke: brocomtech@gmail.com…

Iklan Premium

planetkios adalah sebuah situs dimana perusahaan dan perorangan dapat menjual dan membeli produk maupun jasa. planetkios sangat mudah untuk digunakan dan lebih murah dibandingkan surat kabar atau media iklan lain. sesungguhnya, memasang iklan di planetkios adalah benar-benar gratis untuk suatu periode yang tak tentu. kunjungi kami di http://planetkios.uni.cc

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full content generated by Get Full RSS.
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved