ads

Ahad, 26 Februari 2012

06 di bentong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di bentong - Google Blog Search


Jambatan baru empat lorong <b>di Bentong</b> akan dibina | 101.met9 <b>...</b>

Posted: 18 Feb 2012 10:30 AM PST

BENTONG: Sebuah jambatan baru empat lorong akan dibina di Bandar Bentong tidak lama lagi bagi mengatasi kesesakan di kawasan berkenaan, kata Ahli Parlimennya, Datuk Seri Liow Tiong Lai.

Liow berkata, berkata kerajaan meluluskan peruntukan RM8 juta bagi membina jambatan itu yang akan dimulakan dalam tempoh terdekat.

"Jambatan baru itu akan dibina bersebelahan jambatan sedia ada yang terlalu sempit dan menimbulkan kesesakan di pusat bandar Bentong.

"Ini kerana kesesakan di situ bukan lagi berlaku pada musim perayaan, tetapi juga pada hari biasa menyebabkan keperluan bagi membina jambatan baru yang lebih besar dan selesa untuk penduduk di sini," katanya di sini, semalam.

Liow yang juga Menteri Kesihatan berkata, Jabatan Kerja Raya (JKR) sedang menyiapkan reka bentuk jambatan dan tender akan dikeluarkan selepas itu. "Pembinaan jambatan dijangka akan mengambil masa selama 18 bulan dengan menggunakan kepakaran tempatan," katanya sambil meminta pengguna memberikan kerjasama kepada JKR ketika pembinaan jambatan itu kelak.
- BERNAMA, Berita Harian

Ditemui dari hasil carian:Ini mungkin yang anda cari:
  1. Israel buka semula jambatan kayu ke Masjid Al-Aqsa
  2. Ciri-ciri MyKad Baru ~ Januari 2012
  3. Makcik Hajjah Siti Al-Wuzara Akan Terima Hukuman
  4. Duit Syiling Baru Mulai 16 Januari 2012
  5. Gambar MyKad Baru
  6. Sesi Pendaftaran Penuntut Baru IPTA Diteruskan
  7. KPM kaji semula kurikulum baru Pendidikan Islam ~ Muhyiddin Yassin
  8. Myvi Extreme 1.5L Baru!
  9. "Mybrain15″: 3,474 Akan Terima Biasiswa
  10. Note Wang Ringgit Malaysia Akan Dikeluarkan Tak Lama Lagi

Kategori: Berita, Kemudahan

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,  coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

06 di lurah bilut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di lurah bilut - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:42 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Aug 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Aug 2011 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Blog Felda: felda <b>lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jun 2011 12:00 AM PDT

Alhamdulillah, dari 15hb Mei hingga 18hb Mei kami berada di tanah FELDA Lurah Bilut seterusnya ke Felda Sungai Koyan meninggalkan kesan yang sangat dalam dalam lubuk hati. Pelbagai yang indah-indah telah melekat ke dalam anak mata sehingga sekarang masih terbayang-bayang akannya. Ditambah dengan penduduk di kedua-dua buah Felda yang sangat peramah dan sporting. Sehingga membuatkan kami berat kaki untuk melangkah dan meninggalkan tanah keramat pertama yang kami jejaki itu.

Bermula di Felda Lurah bilut bertemu di sana bersama Encik Hussin seorang pengurus Muzium di sana. Sekaligus merupakan salah seorang mangsa interview kami dalam Filem Dokumentari FELDA: RAHSIA BUMI KERAMAT.

Peribadi Encik Hussin amat menyenangkan kami semua. Melayan kami bagai tetamu diRaja. Crew filem dokumentari ini sangat menghargai pelawaan Encik Hussin ke tempat-tempat menarik untuk dilawati. Terutamanya, di sekitar Lurah Bilut. Sehingga juga membuatkan hilang rasa kepenatan dan perasaan jauh untuk ke sana.

Lurah Bilut merupakan sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.Felda Lurah Bilut adalah merupakan kawasan FELDA yang pertama ditubuhkan di Malaysia. Penempatan penduduk dibahagikan mengikut kawasan asal penduduk datang. Contohnya penduduk berasal dari Pulau Pinang dikumpulkan penempatan mereka di Jalan Pulau Pinang. Kegiatan pertanian utama adalah penanaman Getah dan Kelapa Sawit. Penduduk terdiri daripada kaum Melayu, Cina dan India. Sistem pemusatan pentadbiran sekolah rendah di FELDA Lurah Bilut adalah merupakan Sekolah Wawasan pertama dan model dalam pembentukan sekolah wawasan di seluruh Malaysia. Memang menarik jika singgah ke sana. 

Kami dibawa menaiki tangki sekolah dihadapan muzium terbabit. Memang seronok sekali. Sudahlah dijamu dengan makanan sebelum memulakan pendakian ke puncak tangki. Dibawa pula dengan bekal-bekalan seperti goreng pisang, air ABC, ubi goreng sebagai kudap-kudapan. Perasaan terharu mula menjalar dalam diri masing-masing.

Memulakan pendakian ke atas puncak tangki merubah perasaan kami yang ghairah untuk ke sana dengan gerun dan cemas sedikit. Mana tidaknya, untuk ke puncak memang cerun, tambahan pula tiada unsur keselamatan sewaktu pendakian. Hanya berbekalkan barang-barang equipment shooting sehelai sepinggang dan kudap-kudapan tadi sahaja. Bait-bait semangat kental yang masih ada untuk kami juga menjadi kayu api untuk membakar perjuangan pendakian tersebut. Alangkah indahnya! Jika dinikmati pemandangan sekitar dari atas. Hilang perasaan penat, gayat dan gerun itu tadi. Memang indah dan damai Lurah Bilut. 

To be conti, sebab nak gi makan..hihi geng crew dah datang tu...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: felda <b>lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jun 2011 12:00 AM PDT

Alhamdulillah, dari 15hb Mei hingga 18hb Mei kami berada di tanah FELDA Lurah Bilut seterusnya ke Felda Sungai Koyan meninggalkan kesan yang sangat dalam dalam lubuk hati. Pelbagai yang indah-indah telah melekat ke dalam anak mata sehingga sekarang masih terbayang-bayang akannya. Ditambah dengan penduduk di kedua-dua buah Felda yang sangat peramah dan sporting. Sehingga membuatkan kami berat kaki untuk melangkah dan meninggalkan tanah keramat pertama yang kami jejaki itu.

Bermula di Felda Lurah bilut bertemu di sana bersama Encik Hussin seorang pengurus Muzium di sana. Sekaligus merupakan salah seorang mangsa interview kami dalam Filem Dokumentari FELDA: RAHSIA BUMI KERAMAT.

Peribadi Encik Hussin amat menyenangkan kami semua. Melayan kami bagai tetamu diRaja. Crew filem dokumentari ini sangat menghargai pelawaan Encik Hussin ke tempat-tempat menarik untuk dilawati. Terutamanya, di sekitar Lurah Bilut. Sehingga juga membuatkan hilang rasa kepenatan dan perasaan jauh untuk ke sana.

Lurah Bilut merupakan sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.Felda Lurah Bilut adalah merupakan kawasan FELDA yang pertama ditubuhkan di Malaysia. Penempatan penduduk dibahagikan mengikut kawasan asal penduduk datang. Contohnya penduduk berasal dari Pulau Pinang dikumpulkan penempatan mereka di Jalan Pulau Pinang. Kegiatan pertanian utama adalah penanaman Getah dan Kelapa Sawit. Penduduk terdiri daripada kaum Melayu, Cina dan India. Sistem pemusatan pentadbiran sekolah rendah di FELDA Lurah Bilut adalah merupakan Sekolah Wawasan pertama dan model dalam pembentukan sekolah wawasan di seluruh Malaysia. Memang menarik jika singgah ke sana. 

Kami dibawa menaiki tangki sekolah dihadapan muzium terbabit. Memang seronok sekali. Sudahlah dijamu dengan makanan sebelum memulakan pendakian ke puncak tangki. Dibawa pula dengan bekal-bekalan seperti goreng pisang, air ABC, ubi goreng sebagai kudap-kudapan. Perasaan terharu mula menjalar dalam diri masing-masing.

Memulakan pendakian ke atas puncak tangki merubah perasaan kami yang ghairah untuk ke sana dengan gerun dan cemas sedikit. Mana tidaknya, untuk ke puncak memang cerun, tambahan pula tiada unsur keselamatan sewaktu pendakian. Hanya berbekalkan barang-barang equipment shooting sehelai sepinggang dan kudap-kudapan tadi sahaja. Bait-bait semangat kental yang masih ada untuk kami juga menjadi kayu api untuk membakar perjuangan pendakian tersebut. Alangkah indahnya! Jika dinikmati pemandangan sekitar dari atas. Hilang perasaan penat, gayat dan gerun itu tadi. Memang indah dan damai Lurah Bilut. 

To be conti, sebab nak gi makan..hihi geng crew dah datang tu...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full content generated by Get Full RSS.

SANTAI - duniaku duniamu: Reunion KPLI PA 2003 kali pertama

Posted: 11 Dec 2011 04:55 PM PST

Salam semua pembaca santai,

Alhamdulillah kelmarin selesai sudah satu acara yang amat penting dalam kehidupan penulis sempena cuti sekolah tahun ni. Banyak sebenarnya perkara menarik yang berlaku sepanjang 38 hari bercuti di kampung tetapi antara banyak-banyak tu inilah pada hemat penulis yang paling menarik.

Bagaimana ia bermula

Pada awal cuti iaitu lebih kurang di hujung November lalu penulis dapat request untuk add friend di FB dan orang itu memang amat-amat penulis gembira bila jumpa di alam maya. Penulis memang tahu orang ini mempunyai minat yang sama dengan penulis iaitu dalam bidang teknologi maklumat. Kehebatannya lebih menyerlah apabila menggunakan perkara-perkara yang biasa terdapat dalam software tetapi jarang kita gunakan (tu pandangan penulis la....). Orang yang di maksudkan ialah sahabat lama di maktab MPTAA, Kuala Lipis dulu ....Ust Abdul Karim

Bila dah add jadi friend, penulis add pula dia dalam group yang telah lama dibuat. Dalam tempoh setahun dua usia group tu tak pula terjumpa bekas ketua kelas merangkap ketua pemberontak geng-geng KPLI masa tu....(jgn mara aa Ust Karim)....dengan adanya beliau yang kami gelar abg long maka bertambah meriah la group ni dan ikatan ukhuwah yang telah terjalin telah menjadi semakin erat.....

Sembang punya sembang, borak punya borak.....abg long dengan kuasa veto yang ada padanya telah mencadangkan supaya di adakan reunion untuk semua ahli group ni. Maklumlah bila orang tua dah beri cadangan hampir semua ahli group bersetuju untuk menjayakannya.

Dengan kuasa-kuasa yang ada pada abg long juga beliau telah mencadangkan Ustzh Hartini menjadi hos / tuan rumah bertempat di kebun duriannya di Lurah Bilut. Dalam masa yang sama juga sorang lagi sahabat iaitu Ust Huzairi yang kami panggil Jeri telah memainkan peranan sebagai pengarah program (yang melantik diri sendiri.....) bukan senang oo tugas tu....dan dengan jayanya beliau mencari maklumat no telefon sahabat-sahabat lain dan munghubungi mereka dan seterusnya mewajibkan (yer ker ayat ni...?) kehadiran sahabat-sahabat ahli group ni....

Lalu sahabat-sahabat yang tak pernah ditemui dalam FB telah berjaya ditemui oleh Jeri, dihubunginya dan diminta hadir antaranya Ust Omar (Melaka - ex roomate penulis), Ust Azrul (Melaka - ex roomate Jeri), Ust Wan Azizurrahman (kami panggi Che We' - Kelantan), Ust Zainuddin ( asal Terengganu bertugas di MTD KL), Ust Sahfrizal (kami panggi Ijai - KL), Ustzh Ilham (Kedah), Ustzh Bazliah (tak ingat kat mana...), Ustzh Kamariah (Bachok, Kelantan), Ustzh Hanisah (tak ingat jugak...), Ustzh Rohayu (Ipoh...), Ust Hakim (ni Ust Bak yang cari sebab roomate dia), Ust Taha (politeknik Muadzam...)

Itu jer la yang penulis ingat, yang lain lain semua berinteraksi di FB jer, kalu ada tertinggal tak per la kan....

Hari Reunion di Rumah Rehat Bentong - 11.12.2001

Memang kehadiran tidak dapat sepenuhnya 100% tetapi yang hadir tu pun dah cukup untuk memeriahkan suasana bahkan menggamatkan suasana di sana. Macam kami la pulak yang conquer tempat tu....antara yang hadir :

1. Abg Long Abdul Karim dan keluarga
2. Pengarah Jeri - merangkap MC dan isteri
3. Ustzh Hartini dan suami Ust Mustapha Hamli (hos)
4. Penulis - mestilah....heheheh dengan gelpren la...
5. Ust Taha - dari Muadzam dgn isteri jugak kut...
6. Ust Hamdan - datang single, alasan dua anak dia bersunat....lek la medan...
7. Ust Hakim - duk Jb rupanyer, anak pun dah ramai... 4 orang dan masih berusaha lagi...
8. Ust Bakhtiar - kami panggi Bak...pun anak dah 3...
9. Ustzh Kamariah dan suami dan anak-anak
10. Ustzh Rohayu dan suami dan anak-anak
11. Ust Zamany - kami panggil Pari - rider ARC, datang single
12. Ust Syed - akhir sekali sampai dengan familynyer.... walaupun dah di hujung rancangan....

Tidak dapat hadir

1. Ust Zainuddin - balik Terengganu
2. Ust Che We - jauh kut...
3. Ust Omar - sampai hati roomate tak hadir, tapi roomate jauh....
4. Ust Azrul - balik Melaka kut, ke balik Ipoh...?
5. Ust Ijai - jauh kut...
6. Ustzh Ilham - jauh jugak kut, kedah kan....
7. Ustzh Bazliah - tak pasti sebab, kira jauh jugak la
8. Ustzh Afifah - tak pasti jugak (masih di sabah kut...)
9. Ustzh Awatif - pun tak pasti jugak....
10. Ust Azlan - nun jauh di perantauan, Milan Italy...bapok jauhnyer....!!!

Tu jer yang bermain di minda penulis, kalu ada tertinggal sori la yer....

Terima kasih bebanyak kepada Ust Mustapha dan Ust Hartini sebab bersusah payah mengatur majlis reunion ini dengan duriannya, keknya lagi, makanannya....pergh...boleh kata hebat dan tinggi juga lah benchmark yang diberikan untuk hos selanjutnya....(dipersetujui di pondok Ust Syed, tapi masih tertakluk kepada perubahan...)


Taukey kek rupanyer penganjur ni....
potong ke ramai-ramai....

Ustazah 3 orang jer.....???

Habis Reunion

Ini lah yang paling meninggalkan bekas mendalam di hati, meninggalkan sahabat-sahabat dan bila dan sampai destinasi pun masih terbayang-bayang senda gurau sahabat semua. Penulis bertahan dulu di PJ rumah adik Ipar bersama keluarga mertua dan akan balik Rompin lepas ni. Malam tadi lebih kurang jam 3 pagi waktu M'sia masih lagi mengupload gambar-gambar kenangan semasa reunion....

Penutup

Memang inilah aktiviti yang bermain-main di minda kenangannya itu. Seronok tak terkata bertemu sahabat-sahabat serta pasangan. Banyak perkembangan dapat dilihat 8 tahun tidak bersua. Semuga ukhuwah yang terjalin tidak terputus di tengah jalan....semoga berjumpa lagi tahun depan InsyaAllah....kalu ada silap salah mintak berbanyak maaf la yek....

Buat ahli group ni, gambar-gambar sudah di uploadkan di FB group....

salam santai....

Full content generated by Get Full RSS.

Blog Felda: felda <b>lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Aug 2011 12:00 AM PDT

Alhamdulillah, dari 15hb Mei hingga 18hb Mei kami berada di tanah FELDA Lurah Bilut seterusnya ke Felda Sungai Koyan meninggalkan kesan yang sangat dalam dalam lubuk hati. Pelbagai yang indah-indah telah melekat ke dalam anak mata sehingga sekarang masih terbayang-bayang akannya. Ditambah dengan penduduk di kedua-dua buah Felda yang sangat peramah dan sporting. Sehingga membuatkan kami berat kaki untuk melangkah dan meninggalkan tanah keramat pertama yang kami jejaki itu.

Bermula di Felda Lurah bilut bertemu di sana bersama Encik Hussin seorang pengurus Muzium di sana. Sekaligus merupakan salah seorang mangsa interview kami dalam Filem Dokumentari FELDA: RAHSIA BUMI KERAMAT.

Peribadi Encik Hussin amat menyenangkan kami semua. Melayan kami bagai tetamu diRaja. Crew filem dokumentari ini sangat menghargai pelawaan Encik Hussin ke tempat-tempat menarik untuk dilawati. Terutamanya, di sekitar Lurah Bilut. Sehingga juga membuatkan hilang rasa kepenatan dan perasaan jauh untuk ke sana.

Lurah Bilut merupakan sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.Felda Lurah Bilut adalah merupakan kawasan FELDA yang pertama ditubuhkan di Malaysia. Penempatan penduduk dibahagikan mengikut kawasan asal penduduk datang. Contohnya penduduk berasal dari Pulau Pinang dikumpulkan penempatan mereka di Jalan Pulau Pinang. Kegiatan pertanian utama adalah penanaman Getah dan Kelapa Sawit. Penduduk terdiri daripada kaum Melayu, Cina dan India. Sistem pemusatan pentadbiran sekolah rendah di FELDA Lurah Bilut adalah merupakan Sekolah Wawasan pertama dan model dalam pembentukan sekolah wawasan di seluruh Malaysia. Memang menarik jika singgah ke sana. 

Kami dibawa menaiki tangki sekolah dihadapan muzium terbabit. Memang seronok sekali. Sudahlah dijamu dengan makanan sebelum memulakan pendakian ke puncak tangki. Dibawa pula dengan bekal-bekalan seperti goreng pisang, air ABC, ubi goreng sebagai kudap-kudapan. Perasaan terharu mula menjalar dalam diri masing-masing.

Memulakan pendakian ke atas puncak tangki merubah perasaan kami yang ghairah untuk ke sana dengan gerun dan cemas sedikit. Mana tidaknya, untuk ke puncak memang cerun, tambahan pula tiada unsur keselamatan sewaktu pendakian. Hanya berbekalkan barang-barang equipment shooting sehelai sepinggang dan kudap-kudapan tadi sahaja. Bait-bait semangat kental yang masih ada untuk kami juga menjadi kayu api untuk membakar perjuangan pendakian tersebut. Alangkah indahnya! Jika dinikmati pemandangan sekitar dari atas. Hilang perasaan penat, gayat dan gerun itu tadi. Memang indah dan damai Lurah Bilut. 

To be conti, sebab nak gi makan..hihi geng crew dah datang tu...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full content generated by Get Full RSS.

06 di chenor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di chenor - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Kembara Mujahidالله أكبر: FAMILI <b>DI CHENOR</b>

Posted: 05 Jan 2012 02:29 PM PST

[unable to retrieve full-text content]FAMILI DI CHENOR. Posted by Azim at 2:29 PM ... damar minyak banyak di Sabah. damar minyak banyak di Sabah ... Mak dan Abah di Kampung. Mak dan Abah di Kampung ...

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:14 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

EilaRazi: Waktu Solat 5 Waktu <b>Di</b> Daerah Temerloh, Maran, Bera <b>...</b>

Posted: 23 Jan 2012 03:08 AM PST

Salam Sejahtera semua!

Kali ini aku nak kongsikan pula waktu solat 5 waktu di daerah Temerloh, Maran, Bera, Jerantut, Chenor untuk rujukan anda semua. Sila right klik pada imej di bawah dan save image as untuk anda simpan di dalam pc ataupun laptop anda...

Moga kita semua sebagai muslim tidak leka dalam menunaikan tanggungjawab terhadap Yang Maha Esa... Sekian....

Full content generated by Get Full RSS.

Benarkah mereka ini penipu ? | I&#39;m Hafiz

Posted: 25 Jan 2012 07:22 AM PST

Terbaca artikel mengenai mereka di laman page Oh! Media di facebook.Benarkah desas-desus yang diceritakan oleh Oh! Media tersebut?Bukan apa, tiada bukti lagi yang boleh mengatakan mereka ini yang bersalah.

Bagi yang masih tidak tahu tentang mereka, saya tampalkan sedikit mengenai kisah dan penipuan yang telah mereka (jika benar) lakukan.

Please spread the word: Jika anda terjumpa, mempunyai maklumat atau mengenali wanita ini, sila hubungi nombor yang tertera.

Siapakah wanita ini? berikut adalah sedikit gambaran mengapa wanita ini sedang dicari oleh pelbagai pihak. Anda juga perlu berhati-hati dengannya.

"Wanita ni bekerja dengan company ni lokasi company di Shah Alam (pembekal produk medical) sebagai akauntan. Mula2 bekerja cam kerani biasa jer then company ni pergi htr untuk dptkan kelulusan akauntan tu.

Then sejak 4 thn lps, dia songlap duit company melalui penipuan cheque. Semakin hari semakin berani dan semakin tinggi amount yg di songlap. Dengar cerita dari beberapa ustaz yang kenalan akak sy ni pergi jumpa, wanita ni pandai gunakan ilmu penunduk yang membolehkan orang tak perasan kejahatan dia tu dan boss ni ikut jerk apa dia ckp. Kiranya ni kes pecah amanah akaun syarikat.

Wanita ni berasal dari Chenor, Pahang dan sebelum melarikan diri dia duduk di Puchong dan anak2 dia sekolah sama dengan anak sedara saya. Minggu ni cikgu sekolah dia ckp dia dah buat permohonan untuk tukar kan sekolah anak2 dia ke kampung dia di Chenor.

Jumlah mmg besar sbb company ni pembekal medical equipment dr oversea dan benda ni pun dah berlaku agak lama. Company ni dijangka bangkrup dlm tempoh 3 bulan lagi kalau balance2 duit tu tak dpt ditemui..

Ini kisah dari boss dia lah…Memandangkan ni company bumiputra dan Islam saya pun membantu setakat yg boleh."

Kalau betul, spread lah the news.Cuma takut mereka ini mangsa keadaan atau mangsa fitnah.Apa-apa pun, anda boleh merujuk kepada laman Oh! Media disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full content generated by Get Full RSS.

Pemberian BR1M tanda kerajaan menghargai sokongan rakyat <b>...</b>

Posted: 28 Jan 2012 02:48 PM PST

Posted on January 29, 2012, Sunday

MARAN: Penyaluran dana Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) adalah agenda nasional bagi menghargai sokongan rakyat terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN).

Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Industri Asas Tani dan Hal Ehwal Felda Negeri, Datuk Tan Mohd Aminuddin Ishak berkata, BR1M membantu golongan berpendapatan rendah memperoleh wang tunai bagi tujuan membeli pelbagai keperluan harian.

Namun, seperti biasa, pembangkang mempertikai dan memfitnah kerajaan bahawa pemberian BR1M untuk menagih simpati rakyat dan untuk memancing undi, katanya pada majlis penyerahan BR1M Parlimen Maran peringkat DUN Chenor siri 2 di Dewan Pekan Awah di sini, semalam.

Beliau yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Chenor mengingatkan orang ramai supaya tidak terpedaya dengan tohmahan pembangkang itu kerana ia bermotifkan politik dan terbukti kerajaan mempunyai dana yang cukup untuk memberi RM500 kepada mereka yang layak.

Sementara itu, Anggota Parlimen Maran Datuk Ismail Abdul Muttalib berkata, kepimpinan negara telah menangani pelbagai masalah secara bijaksana sehingga ekonomi negara terus berkembang secara positif.

Katanya kemantapan ekonomi negara turut mempengaruhi pendapatan berkapita negara yang secara langsung disalurkan semula kepada rakyat melalui pelbagai insentif seperti BR1M dan bantuan itu perlu perlu dimanfaatkan sepenuhnya. — Bernama

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 07:39 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Aug 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2011 12:00 AM PDT

17 Jun 2011 :

Shift sebelah pagi dari pukul 8.30 pagi-12.00 tengahari di bilik Pesta Konvo bersama Wan.

Janganlah banyak sangat briefing nye. Keh tok gemor menulis report. Yang penting, selama aku duty, kofem nak curi keluar. Beb, dah masuk due date submit assignment. Aku tak print,burn,binding satu habuk lagi ni. Hari ni kedai semua cari pasal aku. Asal aku pergi je, tutup. Mudah-mudahan esok berjalan dengan lancar.

8.15 malam pulak, bengkel pengurusan komunikasi Pesta Konvo. HO HO HO, ada juga kursus komunikasi. Adoiilaahh. NAK PERGI TAK NAK PERGI NAK PERGI TAK NAK PERGI

18 Jun 2011 :

Watikah Perlantikan Seketariat Pesta Konvo di Canselori. Wajib kepada MT (Majlis Tertinggi.) Aminnnn. Selamat tak payah pergi. Lega !

20 Jun 2011 :

Peperiksaan Akhir : PMPI di DKTAMS pada jam 8.30 pagi-11.00pagi. Selepas di DKTAMS, tak sempat dah aku nak balik bilik rasanya. Jam 12.00 tengahari-5.00 petang shift sebelah petang di bilik Pesta Konvo bersama Ana. Memang sah, angkut semua buku-buku untuk study. Jangan kacau aku study walaupun tengah duty.

21 Jun 2011 :

Peperiksaan Akhir : KU di DKTAMS pada jam 8.30 pagi-11.00 pagi. Habis exam, berkejar balik KKM untuk kemas barang. HAA, petang-petang la check out dari KKM. Lagipun, kunci bilik di UO dah ada. Tak payah la nak berkejar dengan waktu pejabat.

Lunyai aku macam ni asyik nak berkejar. Kereta sewa pun tak cari dan booking lagi. Adooii

24 Jun – 26 Jun 2011 :

Kursus Pemantapan Pesta. Tempat masih menjadi tanda tanya. Aigooo, berkem la plak kalau dibuat luar daripada UKM. huhu.

2 Julai 2011 :

Undangan Majlis Perkahwinan Fiza dan pasangan di Taman Pelangi. Kalau Pesta tak tahan aku, aku akan cuba pulang. Masalahnya, nak ambil cuti, kena mohon 3 hari lebih awal. Kang, ada je aku cabut balik. HA HA HA. Muni ! Think your credit. Ok. Fine ==!

and, saya dipelawa oleh Kak Lida untuk menjadi fasilitator program motivasi di SM Teknik Pertanian di Chenor, Pahang. Interesting ! Nak ikut. Semua ditanggung, yang penting jadi fasi. TAPI, [sob sob sob], 3 hari 2 malam bermula pada 17 Jun sehingga 19 Jun 2011. Kalau join, tak study la jawabnya. Manakan sama study tempat sendiri dengan tempat orang. Tempat jatuh lagi ku kenang [Gara-gara jatuh hari itu]. :D

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG PAHANG: 06 <b>di chenor</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 12:00 AM PDT

17 Jun 2011 :

Shift sebelah pagi dari pukul 8.30 pagi-12.00 tengahari di bilik Pesta Konvo bersama Wan.

Janganlah banyak sangat briefing nye. Keh tok gemor menulis report. Yang penting, selama aku duty, kofem nak curi keluar. Beb, dah masuk due date submit assignment. Aku tak print,burn,binding satu habuk lagi ni. Hari ni kedai semua cari pasal aku. Asal aku pergi je, tutup. Mudah-mudahan esok berjalan dengan lancar.

8.15 malam pulak, bengkel pengurusan komunikasi Pesta Konvo. HO HO HO, ada juga kursus komunikasi. Adoiilaahh. NAK PERGI TAK NAK PERGI NAK PERGI TAK NAK PERGI

18 Jun 2011 :

Watikah Perlantikan Seketariat Pesta Konvo di Canselori. Wajib kepada MT (Majlis Tertinggi.) Aminnnn. Selamat tak payah pergi. Lega !

20 Jun 2011 :

Peperiksaan Akhir : PMPI di DKTAMS pada jam 8.30 pagi-11.00pagi. Selepas di DKTAMS, tak sempat dah aku nak balik bilik rasanya. Jam 12.00 tengahari-5.00 petang shift sebelah petang di bilik Pesta Konvo bersama Ana. Memang sah, angkut semua buku-buku untuk study. Jangan kacau aku study walaupun tengah duty.

21 Jun 2011 :

Peperiksaan Akhir : KU di DKTAMS pada jam 8.30 pagi-11.00 pagi. Habis exam, berkejar balik KKM untuk kemas barang. HAA, petang-petang la check out dari KKM. Lagipun, kunci bilik di UO dah ada. Tak payah la nak berkejar dengan waktu pejabat.

Lunyai aku macam ni asyik nak berkejar. Kereta sewa pun tak cari dan booking lagi. Adooii

24 Jun – 26 Jun 2011 :

Kursus Pemantapan Pesta. Tempat masih menjadi tanda tanya. Aigooo, berkem la plak kalau dibuat luar daripada UKM. huhu.

2 Julai 2011 :

Undangan Majlis Perkahwinan Fiza dan pasangan di Taman Pelangi. Kalau Pesta tak tahan aku, aku akan cuba pulang. Masalahnya, nak ambil cuti, kena mohon 3 hari lebih awal. Kang, ada je aku cabut balik. HA HA HA. Muni ! Think your credit. Ok. Fine ==!

and, saya dipelawa oleh Kak Lida untuk menjadi fasilitator program motivasi di SM Teknik Pertanian di Chenor, Pahang. Interesting ! Nak ikut. Semua ditanggung, yang penting jadi fasi. TAPI, [sob sob sob], 3 hari 2 malam bermula pada 17 Jun sehingga 19 Jun 2011. Kalau join, tak study la jawabnya. Manakan sama study tempat sendiri dengan tempat orang. Tempat jatuh lagi ku kenang [Gara-gara jatuh hari itu]. :D

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full content generated by Get Full RSS.
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved