ads

Ahad, 8 April 2012

06 di ceruk paloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di ceruk paloh - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di ceruk paloh</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 11:06 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di ceruk paloh</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di ceruk paloh</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 11:22 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di ceruk paloh</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 11:44 PM PST

[unable to retrieve full-text content]BLOG PAHANG: 06 <b>di ceruk paloh</b> - Google Blog Search. Posted: 19 Sep 2011 11:59 PM PDT. URL Sumber Asal :-. Posted: [unable to retrieve full-text content]. You are subscribed to email updates from di ceruk ...

06 di janda baik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di janda baik - Google Blog Search


tecik tenit tomel: Sambungan kisah reunion <b>di Janda Baik</b>

Posted: 19 Mar 2012 06:59 PM PDT

Rentetan kisah aritu sampai malam je kan,so esoknya sebelum memulakan semua aktiviti bersarapan dulu nasi lemak tepi sungai ahahahahhahaha..comel dop menikmati nasi lemak sambil menenggek tepi sungai?haruslah comel nokss
Milik siapakah gadis ituuu huhuhu..pemandangan sekitar chalet..lihat depan air sungai mengalir perlahan sejuk mata memandang..
bergambo seround di atas jambatan hehehehhehe
menenggek di atas pulak..
ramai-ramai pulak..
macam-macam gaya yang ada...
lompat semampu boleh yeahhhh..
aktiviti sukaneka..antara game yang menyeronokkan pecahkan belon orang hahahahah
yang ni game hias orang jadi ratu kertas ahaks..

ahahaha macam aksi..dah jadi zombi pulak hehhehehe ni kes perabiskan tepung la nih..
Apapun kami semua enjoy walopun hanya 2 hari satu malam maybe lain kali jika ada rezeki kita bertemu lagi tak puas kot bereunion kali ni hehehhehehe...
P/S : CPN adalah bizi di kala ini wuhuuuuuu

06 di jengka - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di jengka - Google Blog Search


Tranungkite Online v11 - Pahang: Masalah air <b>di Jengka</b> 10 sejak <b>...</b>

Posted: 04 Apr 2012 06:30 AM PDT

Oleh: amkns

"air 4 Apr 2012 - Saya hendak membuat aduan tentang masalah air di Jengka 10, Bandar Pusat Jengka, Pahang.

Masalah ini telah lama menghantui penduduk Jengka 10 sejak tahun 1990an lagi. Air selalu tiada kerana masalah tekanan rendah dan jauh dari sumbernya iaitu Loji Air Batu Sawar, Temerloh yang jauhnya hampir 50km.

Di rumah saya sendiri ada, 2 tangki air dan 6 kolah bagi menampung masalah ini bagi mengatasasi masalah air ini semasa adik beradik saya balik ke Jengka 10. 

Sebelum mereka balik ke Jengka 10, mereka akan telefon dahulu bagi mengatahui tentang air ada ke tidak. Jika tiada air, minggu depan lagi telefon lagi sebelum balik. 

Jika ada kenduri kendara lagi masalah ini bertambah teruk, pihak JBA Maran langsung tidak mengambil tindakan untuk menghantar bekalan air tambahan. 

Pihak JBA Jerantut telah memberi cadangan untuk memindahkan Loji air ke loji Air Jengka 8, namun JBA Maran menentang sekerasnya cadangan ini. 

Pihak JBA Maran juga tidak memeriksa banyak paip air pecah di Bandar Pusat Jengka iaitu di hadapan Maybank, Jengka, paip air pecah.

Namun kerja pembaca meter air, adalah membaca meter shj dan menutup mata membiarkan paip air pecah tersebut.  Jika paip air pecah hendaklah pegawai sendiri yang memeriksa nya. 

Wakil rakyat pun buat tidak tahu sahaja, bila semasa mengundi benjanji akan selesaikan dalam masa 1 minggu shj, namun sudah 8 tahun sama sahaja. 

By: AZMAN 

http://www.aduanrakyat.com.my/masalah-air-di-jengka-10#more-12291

"

(Travelog) Patin masak tempoyak <b>di Jengka</b>, Pahang by shahroll

Posted: 28 Mar 2012 03:15 AM PDT

As salam, hello readers...
Bertolak dari Shah Alam dalam jam 11 pagi dan sampainya aku di jajahan Pahang (Jengka) dalam jam 1.30 petang. Traffik agak lancar di laluan jalan berbayar. Total untuk semua lunch tadi sekitar Rm21++. Agak murah untuk 2 orang makan.
Abang driver tu siap cakap, hati-hati makan kat area sini. Aku ingat kenapa pulak nak hati-hati kan? rupanya ikan patin sungai dengan ikan patin bela dalam sangkar lain harga. Yang dalam sangkar tu murah sikit. Yang sungai punya mahal, boleh dikira sepotong ikan cecah gak la Rm30 ringgit. PERGH!
Aku makan yang sangkar je. RM6 hengget sepotong.
I love Pahang. BEST! Lagi pun, awek-awek kat sini manis2.. WEEE~

06 di mempaga - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di mempaga - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 09:43 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2012 09:15 PM PDT

URL Sumber Asal :-

CINTAMANISZ Lite: Jelajah Pantai Timur - Homestay Felda <b>Mempaga</b>

Posted: 07 Mar 2012 08:02 AM PST

02hb Jun 2011
Petang Khamis..

Dari Deerland, Lanchang...kitorang terus ke Felda Mempaga ikut jalanraya ke Felda Lakum, Felda Bukit Damar dan seterusnya Felda Mempaga..
Kitorang akan bermalam di sana...di sebuah rumah generasi ke-2 felda...rumah yg unik dan tuan umahnya dijadikan sebuah homestay.
Sgt menarik. Tambahan pulak...rumah homestay ni dijaga baik oleh tuan rumahnya. Lanskap yg menarik dan dekorasi dalaman juga sgt menarik.
Boleh gi ke link Felda Mempaga ni utk tengok dekorasi dan bilik2 yg disediakan di homestay ni..

Rumah ni mempunyai 4 bilik tidur. Tiga bilik tido mempunyai katil queen dan satu lagi katil double decker yg bawahnya besar dan atasnya single. Ada bantal & tilam tambahan disediakan. Ada 2 ekon di 2 buah bilik utama.
Ada 2 bilik air yg bersih. Ada sebuah dapur yg sangat lengkap...rasa mcm umah sendiri sebab sgt komplit. Ada mesin basuh manual....Filter air suling aje takde, hihi...
(Tuan homestay ni mmg dok umah ni ke?? kot ler kan...masa org sewa homestay ni...dorang gi tido kat umah lain, hehe)

Kemudian, kitorang menghala ke bandar Bentong utk menikmati dinner yg terawal, hehe. Kul 6 lebih punya dinner ala2 hostel, okeh!!
Ayah dan mak tunggu kat sini....leh makan sama2, yeargh!!!
Ayah ngan mak pun join bermalam kat homestay tu. Seronok berborak2...tp malam tu tengah berborak malam2...tetiba pintu homestay telah diketuk dengan kuat. Aku kat dalam bilik tengah lap kepala dan muka abg ngan tuala basah dan urut abg yg tengah demam...demam panas dan kepala tengah pening2. Terus mak panggil aku dengan tergesa2...ingat tuan umah atau pun org jahat yg ketuk mcm tu, ish..ish..aku pun keberah!! Dh ler abg tengah tak sihat, adoii..
Kelakar citer ni kalo diingat2.
Rupa2nya si Fadel yg datang, cis...bedebah tul ler adek aku tu. Dia dtg ngan Dayah...tak bgtau pun nk datang situ, hmm...kuat mengusik betul ler!!!
Sampai skang aku ingat lagi mcm mana kelam kabutnya dan kalutnya bila ada ketukan kat pintu yg kuat cenggitu, huh!!!

02hb Jun 2011
Jumaat...

Pagi2 tu semua dh siap sedia, kemas2 barang...dh nak bertolak balik ikut jalan Cameron Highlands, huhu..

Kemudian, kitorang gi sarapan pagi kat medan selera kg. Baru tu....
Pastu, kitorang pun menghala ke Raub, Sg. Koyan dan terus ke Cameron Highlands..
Mak, ayah, Fadel & Dayah pun ikut sampai ke Cameron Highlands, hehe...

Selesai entry di homestay Felda Mempaga....sambung entry last...ye last...di Cameron Highlands. Mujur ler gambar2 kat sana sket aje, kihkih....

Sekian..

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,  coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

06 di lurah bilut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di lurah bilut - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 09:33 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 09:39 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Mar 2012 09:02 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Bermula di Felda Lurah bilut bertemu di sana bersama Encik Hussin seorang pengurus Muzium di sana. Sekaligus merupakan salah seorang mangsa interview kami dalam Filem Dokumentari FELDA: RAHSIA BUMI ...

BLOG PAHANG: 06 <b>di lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Bilut</b> (2006) ~ Filem Melayu Sepanjang Zaman

Posted: 05 Feb 2012 05:45 AM PST

Pada tahun 1960 Yazid menyertai antara kumpulan pertama yang meneroka tanah rancangan Felda di Lurah Bilut. Yazid terpaksa berdepan dengan pelbagai cabaran dan segala tekanan perasaan. Sahabatnya, Rosli mati dihempap pokok. Rumah mereka ranap dipukul ribut. Anak bongsunya, Yamin, mati dibaham harimau. Pada masa yang sama, Yazid mendapat tahu ada di antara peneroka yang berkomplot menjual semula baja-baja subsidi yang diberikan oleh kerajaan bagi mengaut keuntungan jangka pendek. Yazid juga cuba difitnah oleh sahabatnya sendiri, Hamzah yang mengatakan kononnya dia yang menjual baja subsidi secara haram. Tidak hanya itu, mereka juga menghadapi bahaya apabila masih ada saki-baki pihak komunis di kawasan hutan itu. Namun segala cabaran dihadapi dengan cekal dan kemudian kejayaan awal hadir dalam hidupnya apabila anaknya, Yusof, menjadi satu-satunya anak Felda yang melanjutkan pelajaran di Brussels dalam jurusan pentadbiran. Di Brussels, Yusof menjalinkan hubungan cinta dengan Khaty, rakan sekuliahnya tetapi mendapat tentangan keluarga Khaty kerana anak seorang Peguam Negara tidak wajar menjalinkan hubungan dengan anak peneroka. Yusof akur dengan hakikat kehidupan dan kesedihannya itu menjadikan dia lebih rapat dengan Lisa yang juga rakan kuliahnya sehinggakan dia bercadang untuk mengambil Lisa sebagai isteri. Lisa memeluk agama Islam dan menukar namanya kepada Mazuin. Tapi hasrat Yusof tidak dipersetujui oleh bapanya, Yazid, yang merasakan bahawa sukar untuk berkahwin dengan golongan lebih berada sebagaimana yang pernah dilalui olehnya dengan arwah ibu Yusof dulu. Sementara itu, adik Yusof, Asmah telah dinikahkan dengan Iskandar, kawan Yusof. Namun kebahagiaan Jamilah tidak kekal lama apabila Iskandar hilang di dalam hutan tanpa ditemui lagi. Sejak itu, Jamilah menjadi tidak keruan dan bagaikan kurang waras. Yusof pula berkahwin dengan Saleha, seorang jururawat yang pernah menjaga bapanya di hospital. Hasil perkahwinan itu, Yusof dianugerahkan dua orang anak perempuan kembar, Maimunah dan Maimun. Pada tahun 2006, pembuat filem dokumentari dari Filipina, Gabriel tiba di Malaysia dalam usahanya mengumpul maklumat sambil melihat dan mengalami sendiri perkembangan serta kemajuan yang telah dibuat oleh Felda. Kisah kejayaan Felda sebagai pemangkin ekonomi rakyat dan negara Malaysia memberikan inspirasi kepada beliau untuk menerbitkan filem dokumentari mengenainya. Di Kuala Lumpur, Gabriel bertemu Yusof yang juga rakannya semasa sama-sama belajar di universiti di Brussels pada tahun 1976. Yusof ialah anak peneroka yang sudah berjaya dan kini seorang eksekutif kanan Felda. Gabriel melihat Yazid dan Yusof sebagai simbol dua era - permulaan dan perkembangan, keringat dan hasil, ideologi dan keberkesanan - dan merumuskan bahawa Felda adalah perintis segala-galanya yang lahir daripada perancangan dan wawasan yang wajar dijadikan teladan. Setelah mendengar, melihat dan mengalami sendiri kehidupan di tanah Felda, Gabriel pulang ke negaranya dan kembali semula ke Malaysia bersama-sama krew penggambaran untuk penggambaran filemnya itu.
Rosyam Nor, Eja, Que Haidar, Adlin Aman Ramlie, Rusdi Ramli, Ezlynn, Lisdawati, Aqasha, Khir Rahman, Siti Elizad, Yasmin Hani, Soffi Jikan, Bront Palarae

Blog Felda: felda <b>lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 05:07 PM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 11:40 PM PST


Sejak FELDA Lurah Bilut, Bentong dibuka pada 1958 iaitu kira-kira 54 tahun selepas pembukaannya, akhirnya kerajaan Pahang dibawah pentadbiran UMporNO melalui Menteri Besarnya Adnan Yaakob menyerahkan geran tanah tambahan Felda Lurah Bilut kepada peneroka tanah rancangan tersebut di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Lurah Bilut pada 18 Februari lalu.

Lurah Bilut adalah sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.


... alhamdulillah... Allah panjangkan usia pakcik untuk menerima geram tanah yang telah diusahakan lebih 50 tahun...

Sejak FELDA Lurah Bilut, Bentong dibuka pada 1958 iaitu kira-kira 54 tahun selepas pembukaannya, akhirnya kerajaan Pahang dibawah pentadbiran UMporNO melalui Menteri Besarnya Adnan Yaakob menyerahkan geran tanah tambahan Felda Lurah Bilut kepada peneroka tanah rancangan tersebut di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Lurah Bilut pada 18 Februari lalu.

Lurah Bilut adalah sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.


... alhamdulillah... Allah panjangkan usia pakcik untuk menerima geram tanah yang telah diusahakan lebih 50 tahun...
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved