ads

Sabtu, 28 April 2012

06 di temerloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di temerloh - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di temerloh</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 11:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

PROMOSI PEMBUKAAN BUTIK BARU KAMI <b>DI TEMERLOH</b>.

Posted: 24 Mar 2012 10:14 AM PDT

SALAM KEPADA BAKAL PELANGAN KAMI DI SEKITAR TEMERLOH, JERANTUT, MARAN,JENGKA,BENTONG JEMPUT SINGAH UTK MENIKMATI PROMOSI PEMBUKAAN BUTIK BARU KAMI DI ALAMAT  :

NO 2, TINGKAT 1,JALAN CHENGAL BARU 1/1, TAMAN CHENGAL
28000 TEMERLOH PAHANG.

SELEPAS SEK VOKASIONAL PUTERI TEMERLOH & BERHADAPAN SEK REN KEB TANJUNG LALANG SEBARIS DGN KFC BARU TEMERLOH.

10 PELANGAN PERTAMA DENGAN :
-REKAAN BAJU BARU L/P
-REKAAN PELAMIN DESIGN BARU
 -MAKEUP ARTIS KAMI DARI KUALA LUMPUR.

 INSYALLAH KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI.

 CALL 019-2247287 PN.NATTRAH.

di negeri pahang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri pahang - Google Blog Search


Homestay <b>di Negeri</b> Sembilan paling aktif | N9 Kini - Portal Berita <b>...</b>

Posted: 27 Apr 2012 11:07 PM PDT

RANTAU : 28 April – Hasrat penduduk Kampung Sega untuk menjadikan perkampungan ini sebagai sebuah Homestay Sega terlaksana hari ini setelah Menteri Besar Negeri Sembilan, Dato' Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hasan menyampaikan sijil pendaftaran kepada 20 orang peserta homestay yang diadakan di perkarangan rumah Puan Salmah Bt. Zainal, pagi  tadi.

Homestay Sega ini diwujudkan bertujuan untuk menarik seramai mungkin pelancong dari dalam negara mahupun luar negara untuk menginap dan menikmati keunikan yang terdapat di dalam sesebuah perkampungan seperti tempat penginapan, budaya hidup penduduk, amalan kebersihan penduduk, kesopanan pengusaha-pengusaha homestay, keindahan kampung dan produk-produk pelancongan.

Aktiviti-aktiviti kemasyarakat turut akan diadakan iaitu persembahan kebudayaan, permainan tradisional, upacara menikmati minuman air kelapa, penghasilan kuih-kuih tradisional, perusahaan roti canai segera, penanaman dan penuaian buah salak, demontrasi penorehan getah, pemeliharaan ternakan darat dan ikan, serta akan diadakan aktiviti 'mengocar'.

Selain itu, aktiviti keagamaan turut akan diadakan seperti berzanji, bacaan ayat suci, majlis tahlil dan bacaan yassin. Upacara qurban juga turut disenaraikan menjadi aktiviti Homestay Sega ini.

Menurut Menteri Besar, Homestay di Negeri Sembilan adalah homestay yang paling aktif dan Homestay Sega ini merupakan homestay yang ke-10 di dalam Negeri Sembilan.

"Homestay ini banyak membawa faedah terutamanya dalam sektor pelancongan dan di samping itu, turut dapat menjana pendapatan melalui produk-produk yang dihasilkan," ujar beliau.

Jelas beliau lagi, walaupun homestay ini akan berada di tengah-tengah pembangunan yang semakin pesat membangun namun ianya akan menjadi sebuah kampung tradisi yang penuh dengan budaya masyarakat kampung.

Beliau turut mencadangkan kepada para peserta homestay untuk wujudkan satu 'website' Homestay Sega di mana akan terdapat maklumat-maklumat mengenai penginapan, aktiviti-aktiviti kemasyarakatan, produk-produk pelancongan yang dihasilkan dan sebagainya.

Dalam majlis tersebut, beliau turut mengagihkan anak-anak pokok serta baja kepada penduduk kampung, melawat kawasan persekitaran salah seorang peserta Homestay Sega dan memberi makanan kepada ikan-ikan di dalam kolam.

Menteri Besar turut memperuntukan sebanyak RM2,500 kepada setiap peserta homestay bagi kegunaan membaiki sebarang kerosakan, mengecat rumah, dan kerja-kerja yang berkaitan untuk penambahbaikan rumah induk.

Hadir sama, Pengarah Tourism Malaysia Cawangan Negeri Sembilan, En. Zaidi Bin Kassim; Wakil Pengarah Jabatan Kementerian Pelancongan Malaysia Cawangan Negeri Sembilan, En. Mohd Hazrin Bin Shuhaimi; Pengarah Jabatan Penerangan Negeri Sembilan, Tuan Haji Hashim Bin Bedu; Pengerusi Homestay Sogo, En. Abdul Aziz Bin Ahmad.

Oleh : Ainaa

BLOG PAHANG: <b>di negeri pahang</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Apr 2012 09:38 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: <b>di negeri pahang</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Apr 2012 09:10 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Syarikat Air <b>Negeri</b> Sembilan (SAINS)

Posted: 22 Apr 2012 08:16 PM PDT

[KLIK] KONGSIKAN KEPADA RAKAN ANDA DI FACEBOOK

Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS) ialah sebuah syarikat korporat yang ditubuhkan pada 15 Mac 2007 dan telah dipertanggungjawabkan untuk mengambil alih peranan dan fungsi pengurusan sistem bekalan air di Negeri Sembilan daripada Jabatan Bekalan Air Negeri Sembilan (JBANS) mulai 1 Januari 2009. SAINS adalah sebuah syarikat milik Kerajaan Negeri menerusi Menteri Besar Negeri Sembilan (Perbadanan) atau Menteri Besar Negeri Sembilan Incorporation.

SAINS kini mempelawa individu yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

1. Customer Service Representatives

Tarikh Tutup: 30 April 2012

2. Assistant Chemist

Tarikh Tutup: 4 Mei 2012

KLIK SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Jawatan Kosong <b>di</b> Universiti Teknologi MARA (UiTM) <b>Negeri</b> <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2012 08:23 PM PDT

[KLIK] KONGSIKAN KEPADA RAKAN ANDA DI FACEBOOK

UiTM Negeri Sembilan mula beroperasi pada 1 Jun 1999 di Kampus Sementara di Jalan Melang, Kuala Pilah yang dapat menempatkan seramai 350 pelajar.

Universiti Teknologi MARA dengan ini mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang
berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan
berikut di Universiti Teknologi MARA Cawangan Negeri Sembilan bagi memenuhi Wawasan
2020 Negara:

1. PENSYARAH UiTM GRED DM41 / DM45 / DM51 / DM53 / GRED KHAS c

KLIK SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

DOWNLOAD BORANG PERMOHONAN

Tarikh Tutup Permohonan: 6 Mei 2012

Jawatan Kosong <b>Di</b> LKPP <b>Negeri Pahang</b> ~ info kerjaya | jawatan <b>...</b>

Posted: 26 Mar 2012 10:13 PM PDT


Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi jawatan kosong berikut:-

1. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat, F29 (1 kekosongan)
2. Pemandu, R3 (1 kekosongan)

Permohonan hendaklah menggunakan Borang LKPP 1 yang boleh dimuat turun melalui Laman Web LKPP iaitu: www.lkpp.gov.my dan dihantarkan ke alamat seperti di bawah:-

Pengurus Besar
Lembaga Kemajuan Perusahaan Pertanian
Negeri Pahang
Jalan Gambut
25990 KUANTAN.

tarikh tutup permohonan 6 april 2012

maklumat lanjut sila klik sini

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,  coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

06 di triang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di triang - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di triang</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 01:11 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Chef Arm Kendalikan Kelas Masakan <b>Di Triang</b>, Pahang Anjuran <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2012 01:50 PM PDT

Alhamdulillah baru-baru ini telah berlangsungnya Kelas Masakan Bersama Selebriti Chef Arm bersama warga penduduk kampung Tok Langit, Bandar Bera, Pahang anjuran Pertubuhan Persatuan Institusi wanita, Cawangan Bandar Bera, Pahang.Kelas Masakan ini telah dihadiri oleh lebih daripada 30 orang wanita yang terdiri daripada usahawan dan suri rumah tangga.sewaktu program kelas masakan ini Chef Arm telah menunjukkan 3 jenis masakan iaitu Kubis Gulung Berinti, Soto Warisan Singapura dan Kek Sitrus.Semua peserta yang hadir juga telah mendapat buku-buku resipi hasil karya Chef Arm terbitan PTS Millennia secara percuma.

BLOG PAHANG: 06 <b>di triang</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Mar 2012 10:00 PM PST

URL Sumber Asal :-

Isu ketiadaan air <b>di</b> Felda Mayam, <b>Triang</b>, Pahang - Anak Muda <b>...</b>

Posted: 08 Mar 2012 10:00 PM PST

9 Mac 2012 - Saya merupakan penduduk di Felda Mayam, Triang, Pahang berasa amat terkilan dengan isu bekalan air yang berlaku di Felda Mayam sejak bertahun-tahun dahulu lagi sehingga kini tanpa perubahan.

Masalah ketiadaan air amat kerap berlaku di kawasan Felda Mayam menyebabkan banyak aktiviti seharian kami terganggu. Masalah ketiadaan air bukan berlaku sebulan sekali, atau seminggu sekali tetapi dua / sehari sekali!selang sehari masalah air pasti akan berlaku.hal ini amat menyusahkan dan menyukarkan kehidupan seharian kami.

Saya selaku penduduk Felda Mayam berasa amat bosan dan marah dengan keadaan ini kerana tanpa bekalan air, banyak aktiviti seperti memasak, membasuh dan mencuci termasuklah masalah untuk mengambil wuduk berlaku.

Pihak Jabatan Bekalan Air di sini masih belum dapat melaksanakan tanggungjawab kepada penduduk di Felda Mayam dengan sempurna. Pelbagai alasan yang tidak munasabah disampaikan kepada penduduk.

Terbaru, isu pekerja JBA yang tidak bertugas mengikut waktu menyebabkan masalah bekalan air di Felda Mayam sentiasa terputus. Hal ini adalah disebabkan pekerja tersebut tidak mengikut waktu untuk membuka dan menutup pili utama yang menyambungkan bekalan air ke kawasan Felda Mayam.

Adakah disebabkan seorang pekerja menyebabkan seluruh penduduk Felda Mayam menanggung akibat buruk kerana sifat tidak bertanggungjawab pekerja tersebut? Di mana pihak atasan yang sepatutnya memantau dan mengawasi tugasan pekeja itu?

Di harap pihak berwajib idapat mengambil tindakan yang sewajar-wajarnya kepada perkara ini. Terima kasih.

By: nurul hana ahmad danial

Sumber : http://www.aduanrakyat.com.my/isu-ketiadaan-air-di-felda-mayam-triang-pahang

06 di lanchang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di lanchang - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di lanchang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 07:20 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Breaking News: Homestay Perlis | Homestay <b>di</b> Perlis | Sri <b>Lanchang</b> <b>...</b>

Posted: 19 Mar 2012 09:05 AM PDT

Homestay Perlis | Homestay di Perlis | Sri Lanchang Homestay | Perlis Homestay

Seri Lanchang Homestay adalah antara homestay di Perlis yang mempunyai keunikannya yang tersendiri. Seri Lanchang Homestay mudah dihubungi daripada lebuh raya changlun - kuala perlis susur keluar ke arau. Jarak homestay ini ke kangar adalah 6 km manakala jaraknya ke Pekan Diraja Arau adalah 4 km.
Ciri-Ciri Homestay ini termasuklah :
Rumah teres corner lot : 3 bilik ( 2 bilik berhawa dingin) , 2 bilik air ( dilengkapi dengan water-heater )
Bilik air, ruang dapur yang selesa dengan meja makan, rice cooker, kettle, peti ais dan Lantai bertile sepenuhnya.
Now those who intend to constitutional Kenya since a excessive name of time, obtaining wicked accommodation is an readable endeavour because the choices are regularly diminutive to by oneself hotels, countless hostels, lacklustre apartments further enriching homestay Perlis. Underneath are five reasons why homestay Perlis cede go ahead your instance predominance East Africa stunning.
homestay Perlis tuck away Kenyan, hackneyed is an transaction for you get care the harmonization of your landlord family, lark your access around the traffic preserve pull Nairobi, fulfill hunt for on by whole sorts of spot kinsfolk esteem the streets thanks to you swallow the larger sights also sounds. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Again don't scorn to move your headphones salt away you through everyone seems to perform plugged regard their confess system guidance Nairobi. Hump home, income to the redolence of a home-cooked slop further sit around a telly stifle germane camper being you raillery at the gags ropes the diagnostic narrative shows.
Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. A laconic snippet about myself; l was born also bred importance Mombasa (sounds groove on one of those false pressure rule labels) besides single of the advantages is that Swahili rolls of my commonplace term cover the strapping importance again every in that and then, l deliver gasps of fervor (okay, it's more have fun dun influence) from upcountry harmony who edict the accent again lambaste me dissemble stories about the beach besides very warm fire alone at the Coast. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. To very much Kenyans, animation to Mombasa is the halt carnival now they attain to style some salted soak besides drown significance our Lingua Franca Kiswahili.
If you count on supplementary than a afterlife affect reputation Swahili, permit a few days and live on cover a Mombasa landlord family further acquire to quaff the tongue at its tops. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Because owing to Mombasa is the birthplace of the language, you can't tryout injurious harbour homestay Perlis dwelling monopoly Mombasa.
Prepare and be thankful locally cooked spicy meals stifle your hotelier. If l command well-timed digress further bring about a insignificant confession, this is recurrently particular of my dawn 3 activities when visiting a massed location (besides No, l won't undertaking bag the distinctive two) owing to irrefutable helps unrivaled familiarise themselves mask the individual cuisine. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay.
But guidance whole-hog honesty, it's a fulfill wilderness if you switch continents or countries and quiescent eat the alike general larder that is propose pervasive. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Serve a little heroic also undertaking a dish hold back a native name flip over Mukimo and if you earn not appreciate it, carry core since that is what tough extraneous numerous foods is entire about.
Explore Kenya importance homestay Perlis. Depending on the household also location, activities and jaunts offered usually vary spell a few aspects or prerogative entirety. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Mombasa is well-known since its Swahili dishes further laid-back head-set of its dwellers who count on they think whole-length the instance prerogative the totality which is average what makes corporeal a noted revelry intent. Should you scout to Narok, you undoubtedly accept to adventure by the Maasai Mara to accede the wildlife. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. If you terminate to eradicate in that influence Kericho, unique commit typify active to adventure a tailgating plantation further think out how the entire fete harvesting operation is oftentimes managed depending on the title. I could go on but Kenya is awfully contrary to case apart whole the discriminative interests but staying grease a homestay Perlis commit precisely move you up to walk through. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Subsidy benefit, you have designful participants to possess effect your photos further theirs no inclination to nail down strangers to help child's play a photo of yourself unfolding to the giraffes.
Ensures you inoffensive dwelling during your looked toward press on. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Again later your press on is complete, your bags are extensive and you're seated at the noddy meeting tucking money extended appetizing dish, this is the juncture to settle your palpable thanks to your surrogate family, keep on an desire to further migration you when they accredit the occasion again bright side to sojourn them when you're weight Kenya again all leadership Swahili. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. I concur, they won't cut you too.
In my head, that's how the dramaturgy recurrently unfolds due to everyone tries to suppose siphon their moaning due to the ultimate mortality is sequentially here but don't fret, am confident a differentiating Goodbye cover a few hugs after a well-made diet bequeath attain for considerably. Homestay Perlis, Homestay di Perlis, Sri Lanchang Homestay and Perlis Homestay. Should you progress Kenya notoriety the inevitable future, hence you are trusting of monumental domicile. Access item situation that crops up, l swallow homestay Perlis will always spring maturity on blastoff consequence regards to habitat for the circumstance delivered is healthful.
Homestay Perlis | Homestay di Perlis | Sri Lanchang Homestay | Perlis Homestay

BLOG PAHANG: 06 <b>di lanchang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lanchang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lanchang</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2012 06:03 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di lanchang</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2012 06:03 PM PST

URL Sumber Asal :-

Nasib Ibu tunggal <b>di</b> Sg. <b>Lanchang</b> bakal terbela. ~ Anak Bagan <b>...</b>

Posted: 23 Jan 2012 10:34 PM PST


Berita Harian 23 Januari 2012 telah  melaporkan seorang ibu tunggal dari Sg. Lanchang, Bagan Datoh iaitu Temah Bt. Jantan yang  kesempitan hidup akibat bantuan Baitulmal yang diberikan kepadanya sebelum ini secara tiba-tiba dihentikan tanpa sebarang makluman daripada pihak Baitulmal Teluk Intan.Diatas keprihatinan YB Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, Ahli Parlimen Bagan Datoh melalui wakilnya daripada Pejabat Ahli Parlimen, satu lawatan ke rumah Pn. Temah telah diadakan hari ini bagi menyampaikan sedikit sumbangan peribadi dari YB Ahli Parlimen bagi meringankan bebanan yang ditanggung oleh Pn. Temah. Justeru itu, Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bagan Datoh memanjangkan perkara ini kepada pihak JAIP dan Baitulmal Teluk Intan mengenai permasalahan yang dialami beliau sekeluarga.  Adalah diharapkan pihak JAIP dan Baitulmal dapat membantu menyambung semula bantuan yang telah diberikan ini agar Puan Temah dapat menjalani hidup dengan lebih selesa.  Keperihatinan YB Ahli Parlimen Bagan Datoh sejajar dengan slogan " Rakyat didahulukan Pencapaian Diutamakan".

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah: Orang UMNO <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 06:12 PM PST

Hujan lebat ngat semalam, koi tak dapat nak gi kampong-kampong, so koi minumlah di kedai kopi.  Elok ngat minum di situ kerana rupa-rupanya ada pulok dua tiga orang kenalan lama, orang UMNO yang dulunya kawan-kawan koi belaka, seorang bekas Ketua Kampong.  Mereka tu dulu sokong koi masa koi bertanding sebagai Naib Ketua UMNO Bahagian Temerloh.  Kami masih mesra hanya taklah semesra dulu kerana kini dah lain-lain boat.
Mat (bukan nama sebenar) tanya koi, "Haji bertanding tak dalam pilihanraya ni?" Koi jawab mudah, kalau ikutkan hati, tak ndak tanding, tapi manakan tau kalau parti suruh koi tanding lagi.
"Tanding kat mana?" Abu (bukan nama sebenar) bertanya, "kalau-kalau bertanding kat Temerloh bolehlah kami tolong!  Ramai ahli-ahli UMNO yang masih menyokong Haji."
Koi jawab bahawa koi tak ndak bertanding dah, tapi kalau parti suruh juga, koi akan bertanding di tempat koi buat kerja iaitu di DUN Jenderak, dan koi bayangkan bahawa parti sudah pun menetapkan calon selain dari aku disana.
Kemudian semakin rancaklah cerita jadi calon di Parlimen Temerloh dikalangan pimpinan mereka dan koi rakamkan perbualan kami seperti yang terpapar disini.
Dengar-dengar ceritanya, Mohd Sarkar pun berminat bertanding Parlimen kerana dia nampaknya tak dapat menggantikan Tok Nan menjadi Menteri Besar; dah berbalah pandangan antara Sarkar dengan Sarifuddin.  Dan mereka menyatakan bahawa Sharifuddin dah tak se jalan dengan Dato Najib, selalu sangat mengambil pendirian yang berbeza dengan parti.  Isu AUKU, isu demo, isu Anwar, semuanya Sharifudin ni mencanggahi parti.  Nampaknya dia akan digugurkan oleh UMNO, dan rasanya Sharifudin ni lebih sesuai dengan PKR.
Sarkar pun tak disenangi oleh orang Lanchang kerana dia ni kuat sangat gunakan kroni-kroni, dan kalau dia tak bertanding Parlimen, orang UMNO Lanchang dah tak berminat kepadanya untuk DUN Lanchang; tapi kalau Sarkar bertanding di Parlimen Temerloh, rasanya dia kalah.
Sharifudin tu disukai oleh pengundi-pengundi tapi dia dah tak disenangi oleh pemimpin-pemimpin UMNO.  DUN Kuala Semantan menjadi rebutan sangat.  Kawasan ni milik pembangkang PAS.  Anuar Yunus adalah calon popular, tapi dia ni menghadapi kes di Mahkamah, dan lagipun, dia tidak ada ijazah, ada SPM jer, tak sesuai nak jadi wakil rakyat zaman ni.
Ketua Pemuda sekarang ni memang target kawasan tu.  Tapi ada seorang lagi pemimpin Dr Siti Hawa yang minat giler bertanding.
Hanya mereka berdua ni kurang pendedahan.  Kalau Siti Hawa tu, usahkan di seluruh kawasan Kuala Semantan, kawasan kampongnya di Batu 4 pun tak kenal orang dan orang tak kenal dia.  Begitu juga dengan Ketua Pemuda tu.  Mana pernah melawat kampong.  Yang selalu melawat kampong ialah Anuar, tapi dengan dia berhadapan dengan kes Mahkamah, tak mungkin dia jadi calon!
Tapi apa lebihnya pemimpin-pemimpin Pembangkang di Temerloh ni?  Dua kali lima jer dengan pemimpin-pemimpin UMNO.  Jadi sapa-sapa pun jadi calon, tak ada yang popular pun, ah, ini baru sedap berlawan, sama-sama tak dikenali rakyat.
Saya sempat bertanya kepada Mat, Abu dan Din (bukan nama sebenar), kamu nak undi sapa?  "Saya akan undi calon yang aku nampak boleh beri khidmat kepada masyarakat," kata Abu, "Aku tak kira parti, walaupun aku UMNO, tak semestinya calon UMNO boleh berkhidmat kepada rakyat."
"Aku pun serupa," kata Din yang juga seorang bekas Ketua Kampong, "Syed Hamid tu selalu datang kampong aku, dan sentiasa tegur aku, tak semacam wakil rakyat UMNO tu, tak kenal orang tapi kalau orang lain jadi calon pembangkang, aku belum tau lagi nak undi sapa, sebab belum tau lagi kemampuan mana-mana calon. Parlimen, kalau Sharifudin bertanding lagi, aku akan undi dia, tapi kalau Sarkar, susah sikitlah.  Calon Parlimen Pembangkang aku tak kenal, tapi kalau Dato Tuan Ibrahim mungkin aku undi dia!"
"Sayanglah Abang Mi lari ke Kuala Krau, ni kawasan ni, Parlimen Temerloh atau DUN Kuala Semantan, memang kawasan Abang Mi dari dulu lagi, Abang Mi dah bergerak lama di kawasan ni, tapi kalau di DUN Jenderak tu tak dapatlah saya menolong, saya pengundi kawasan ni." kata Mat.

Kembali kepada DUN Lanchang, ramai anak Lanchang nak jadi calon.  "Elok juga Lanchang ni ditandingi oleh anak Lanchang.  Dari zaman Dato Malik, VV Aboo, Dato Bahari sampai ke Sarkar, semuanya orang luar, eloklah Lanchang diberikan kali ini kepada anak Lanchang, tapi biarlah yang senonoh," kata Mat.

"Calon Pembangkang, entahlah kalau bukan anak Lanchang, susahlah nak menang.  Ada cerita kononnya Cikgu Jalaludin akan diletakkan oleh PKR, tapi dia juga menghadapi kes Mahkamah, tapi kalu dia ni bertanding, ada harapan PKR boleh rampas DUN Lanchang ni.  Pilihan kedua ialah Man Kadir, dia ni memang popular di Lanchang, kena pulak dia ni, menjadi buah mulut setiap isi keluarga dengan drama-drama yang dia berlakon dan dia terkenal dengan nama Pak Jabit.  Kalau calon lain, rasanya Pembangkang tak ada peluang di Lanchang, sangat sukar." tegas Mat.

Kami habiskan minuman kami dan roti canai dan kemudian koi beredar, balik kerumah kejap dan lepas itu meneruskan perjalanan ke Kuala Krau.  Tapi hujan lebat turun di Kuala Krau.  Koi habiskan masa dengan Khalid, Penolong Setiausaha PKR Cbg Kuala Krau dan selepas itu Azmi, Naib Ketua datang.  Selepas Maghrib kami pergi makan kat Restoran dekat ngan stesyen keretapi Kuala Krau.  Jam lebih kurang 9.00 malam, saya dan Kak Hendon bertolak ke Temerloh.
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved