ads

Sabtu, 5 Mei 2012

06 di jengka - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di jengka - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di jengka</b> - Google Blog Search

Posted: 01 May 2012 11:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di jengka</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Apr 2012 11:38 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di jengka</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Apr 2012 11:20 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Ceritera Cinta Ima Althafunnisa&#39;: 2 Nenek Kena Belasah <b>Di Jengka</b> 20.

Posted: 13 Apr 2012 06:08 AM PDT

Hi r.e.a.d.e.r.s,

Hari nie cik Ima dah selamat sampai di bumi Sintok. Semalam bertolak pada pukul 6.50 petang. Mama temankan aku tunggu bas Jengka Liner di perhentian bas simpang Jengka 20.

Anyway, kali nie nak cerita tentang kejadian yang berlaku di Jengka 20 kelmarin. Di saat aku tidur lena, rupa - rupanya malam tu, ada 2 rumah kena pecah masuk dekat Jengka 20. Sampai ada yang kena tetak dan kena belasah dek penyamun.

Ini muka depan akhbar Sinar Harian.


Ini plak petikan dalam akhbar Sinar Harian.
JENGKA 20 – Dua rumah di Felda Jengka 20 disamun sekumpulan perompak bersenjatakan parang hingga menyebabkan lima mangsa dari dua keluarga itu mengalami kecederaan.

Mangsa, Kamariah Awang, 55, berkata, ketika kejadian, dia sedang tidur bersama anak manakala suaminya, Abdul Razak Hassan, 65, tidur di bilik berasingan.

"Saya terjaga dari tidur akibat disuluh dengan lampu oleh penjenayah. Sebaik sahaja terjaga, saya terus dipukul dengan sebatang kayu.

"Suami saya yang terjaga kerana mendengar kekecohan terbabit terus menjenguk bilik saya dan menolak penjenayah yang memukul saya ketika itu," katanya.

Tambahnya, penjenayah terbabit terjatuh sebelum bangkit semula dan menetak suami mangsa menggunakan sebilah parang.

"Penjenayah terbabit menetak suami saya beberapa kali sehingga menyebabkannya cedera di bahagian kepala, bahu kanan dan pergelangan tangan kiri," katanya.

Dalam kejadian pergelutan terbabit, penjenayah sempat merampas seutas rantai leher dan gelang tangan yang dianggarkan bernilai lebih RM1,000.

"Penjenayah bertindak ganas merampas rantai dan gelang saya sehingga menyebabkan leher dan pergelangan saya lebam.

"Ketika itu, saya lihat darah suami saya berselerak di lantai sebelum penjenayah terbabit terus mendesak saya menyerahkan barang berharga," katanya.

Sementara itu, menantunya, Nasaruddin Omar, 42, yang sedang tidur di ruang tamu ketika kejadian tidak dapat berbuat apa-apa untuk menyelamatkan keluarganya.

"Ketika itu, seorang daripada penjenayah bertindak mengacukan parang kepada saya. Saya terdetik untuk melawan, namun memikirkan dua anak saya ada bersama, saya bertindak mendiamkan diri dan menyelubungi kedua anak saya dengan selimut agar mereka mendiamkan diri," katanya.

Menurut Nasaruddin, penjenayah terbabit dipercayai memasuki rumahnya dengan memotong besi tingkap di salah satu bilik rumahnya.

Selepas perompak terbabit melarikan diri, mangsa bertindak menghubungi polis dan suaminya di bawa ke Hospital Jengka untuk menerima rawatan.


Kejadian yang sama turut terjadi kepada sebuah lagi rumah milik Siti Fatimah Ismail, 59, di tanah rancangan terbabit.

Dalam kejadian itu, Siti Fatimah yang terdengar jeritan anak perempuannya, Azura Mohamad, 30, yang sedang tidur di ruang tamu bersama seorang jiran, Munah Sahadan, 73, bergegas untuk menyelamatkan mereka.

Namun salah seorang daripada empat penjenayah terbabit bertindak ganas memukul mangsa dengan menggunakan belakang parang sehingga mengakibatkan tangan kanannya patah.

Menceritakan detik cemas terbabit, Siti Fatimah yang masih trauma memberitahu, penjenayah terbabit turut meragut dua gelang tangan emas miliknya dan anak perempuannya.

"Kejadian berlaku dengan pantas. Di sebuah bilik, menantu saya yang mendengar pergelutan itu menjerit dan memberitahu polis akan datang.

"Mungkin kerana terkejut mendengar jeritan menantu saya, kesemua perompak itu melarikan diri," katanya.

Dalam kejadian itu juga, anak perempuannya mengalami kecederaan di kepala dan kini turut dirawat di Hospital Jengka manakala Munah pula hanya cedera ringan.

Seperti mangsa pertama, perompak terbabit turut memasuki rumah Siti Fatimah dengan cara memotong besi tingkap di bahagian belakang rumahnya.


Kalau korang nak tahu, sebenarnya ini bukan pertama kali berlaku kejadian pecah rumah dekat Jengka 20 nih. Dah banyak kali. Dulu masa kakak aku jadi kerani dekat pejabat JKKR. Punya banyak kali pejabat tu kena pecah masuk.

Wang tunai, duit syiling, ikan peliharaan dengan selipar semua licin kena songlap. Tak tau la budak dadah ke apa nak curi selipar ngan duit syiling sekali. Tapi tak pernah pown pihak atasan nak buat report polis atau ambil tindakan.

Paling drastik tindakan pihak pengurusan nak tahu apa.? Tuduh akak aku yang curi semua duit dalam tu.! Adoi. Malas nak cakap apa kan. Tapi, memang stupid la nak tuduh akak aku yang curi duit dan barang2. Padahal dah jelas pejabat tu 2 - 3 kali kena pecah masuk dek penyamun.


Tadika dekat sebelah pejabat tu pown pernah kena pecah masuk. Habis periuk belanga kena curi. Memang cikai punya orang la curi benda2 camtu. Aku malas nak tuduh mana - mana pihak. Tapi aku nak kritik tahap keselamatan dan tindakan pihak pengurusan Felda.

Dari dulu 'play save' je diorang. Buat - buat tak ambil peduli. Sekarang, dah ada orang kena samun, tetak, belasah. Ayat diorang just, ''pengurusan Felda menggesa agar kawalan sedia ada di tanah rancangan terbabit diperketat lagi.'' Ayat yang sama tu la duk ulang dari dulu.

Dulu pihak pengurusan Felda kata nak ketatkan kawalan. Tapi, cuma ketatkan kawalan keluar masuk. Itu pun RELA yang terdiri dari pakcik2 tua yang jaga pos kawalan. Pakcik - pakcik tu semua bukan kuat dah. Mana la indon atau budak2 dadah tu nak takut.

Sedih aku kalau tempat aku jadi macam nie. Risau dengan keselamatan mak, adik dan abang aku kat rumah tu. Kawasan rumah aku semua janda - janda je yang tinggal. Macam mana nak protect diri kalau kena serang dengan penyamun.


Aku harap sangat, pihak pengurusan dapat lakukan sesuatu untuk kukuhkan tahap keselamatan warga Felda Jengka 20. Tolong.! jangan buat lagi tuduhan tak berasas macam akak aku kena dulu. Serius itu buat aku pandang rendah kat korang.

Panjang plak aku membebel. Dah, Jangan nak saman aku plak. Kritik sikit je kowt. Nak suruh aku betul2 kritik, memang banyak benda lagi ye. Tak sentuh lagi pasal kroni, pasal pinjaman rumah, pasal rumah untuk generasi kedua. Serius banyak.!

Tapi, for now, laksanakan tanggungjawab dengan amanah ok. Jaga keselamatan kami. Jaga kebajikan keluarga kami. Korang dibayar gaji untuk itu. Kan.??
.
. www.tips-fb.com

BLOG PAHANG: 06 <b>di jengka</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2012 11:15 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Bekalan air selalu terputus <b>di Jengka</b> | Aduan Rakyat Online

Posted: 14 Feb 2012 10:31 PM PST

Saya ingin membuat aduan berkenaan bekalan air paip yang kerap terputus bekalan sejak akhir2 ini. Bayangkan dlm minggu ini sahaja sudah 3 kali bekalan air paip terputus dan bekalan terputus sekali seminggu sudah menjadi kebiasaan di sini. Ini menyukarkan aktiviti seharian penduduk di sini khususnya dan membebankan rakyat amnya.

Alasan yang diberikan oleh pihak JBA atau nama barunya PAIP ialah bekalan elektrik yang senantiasa terputus di loji air Batu Sawar. Jika benar sebagaimana alasan yang diberikan, pihak berkenaan seharusnya peka dengan masalah tersebut dan segera memperbaiki segala kerosakan dengan kadar yang segera.

Memalukan!!! Itu yang dapat saya gambarkan keadaan di sini sedangkan kerajaan Negeri Pahang hendak menjual air ke Selangor walhal keadaan di negeri sendiri tidak terurus.

Memalukan!!! Nama bandar sempena PM ke 3 iaitu ayahanda Perdana Menteri sekarang Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak seringkali terputus bekalan air paip sedangkan BTAR JENGKA adalah bandar kemegahan orang melayu di Malaysia.

Memalukan!!! Bilamana wakil rakyat yang dilantik serta pegawai di Jabatan Bekalan Air gagal menjalankan tugas memastikan perkara remeh temeh seperti ini sentiasa berulang sedangkan ini adalah keperluan asas bagi semua rakyat Malaysia. Bagaimana hendak memikul tanggungjawab lebih besar jika masalah bekalan air yang masih lagi berterusan sejak 25 tahun yang lalu?

Moga aduan saya yang mewakili seluruh warga Bandar Tun Abdul Razak Jengka, Pahang Darul Makmur mendapat perhatian pihak berkaitan terutama YAB Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak kerana jgn kerana perkara remeh sebegini, sokongan rakyat pada PRU 13 akan datang kepada kerajaan BN jatuh merudum.

Sekian, wassalam.

By: achoy

PERINGATAN:  AduanRakyat.com.my tidak bertanggungjawab terhadap aduan yang diutarakan melalui laman web ini. Ia adalah aduan peribadi pengadu dan tidak semestinya menggambarkan pendirian AduanRakyat.com.my.

Aduan yang berkaitan:

Anak Muda Kampung Nak Senang: Masalah air <b>di Jengka</b> 10 sejatk <b>...</b>

Posted: 04 Apr 2012 12:42 AM PDT

4 Apr 2012 - Saya hendak membuat aduan tentang masalah air di Jengka 10, Bandar Pusat Jengka, Pahang. Masalah ini telah lama menghantui penduduk Jengka 10 sejak tahun 1990an lagi. Air selalu tiada kerana masalah tekanan rendah dan jauh dari sumbernya iaitu Loji Air Batu Sawar, Temerloh yang jauhnya hampir 50km.

Di rumah saya sendiri ada, 2 tangki air dan 6 kolah bagi menampung masalah ini bagi mengatasasi masalah air ini semasa adik beradik saya balik ke Jengka 10.

Sebelum mereka balik ke Jengka 10, mereka akan telefon dahulu bagi mengatahui tentang air ada ke tidak. Jika tiada air, minggu depan lagi telefon lagi sebelum balik.

Jika ada kenduri kendara lagi masalah ini bertambah teruk, pihak JBA Maran langsung tidak mengambil tindakan untuk menghantar bekalan air tambahan.

Pihak JBA Jerantut telah memberi cadangan untuk memindahkan Loji air ke loji Air Jengka 8, namun JBA Maran menentang sekerasnya cadangan ini.

Pihak JBA Maran juga tidak memeriksa banyak paip air pecah di Bandar Pusat Jengka iaitu di hadapan Maybank, Jengka, paip air pecah. Namun kerja pembaca meter air, adalah membaca meter shj dan menutup mata membiarkan paip air pecah tersebut. Jika paip air pecah hendaklah pegawai sendiri yang memeriksa nya.

Wakil rakyat pun buat tidak tahu sahaja, bila semasa mengundi benjanji akan selesaikan dalam masa 1 minggu shj, namun sudah 8 tahun sama sahaja.

By: AZMAN

http://www.aduanrakyat.com.my/masalah-air-di-jengka-10#more-12291

06 di janda baik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di janda baik - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 04 May 2012 11:24 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 11:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 11:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 01 May 2012 11:27 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 11:08 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Apr 2012 11:36 PM PDT

URL Sumber Asal :-

The Sinners Almanac: Back to <b>Janda Baik</b> with Dad - pictures tell <b>...</b>

Posted: 29 Apr 2012 07:06 PM PDT

Yesterday late morning, me and my dad made a short lunch trip to Janda Baik. Remember the place? I went there earlier this year with my pal, Moses (See below for earlier postings). It was a gentle drive on a hot day, so no hurry to get anywhere on time. The road was not too heavy with traffic because it was not a long weekend, and in less than forty minutes we were disembarking at the small town of Bukit Tinggi, Pahang, which sat at the foothill of Janda Baik.
As it turned out, it was not Kak Dah's house. But the kindly gentlemen who lived there with his wife (who coincidentally was also named Zaidah) tried to help us. Haji Aziz (for that is his name) made a few phone calls and found out that Kak Dah is not staying here, but her brother is. Alas, both her mother and father, who were my parents' good friends, have both passed away. Haji Aziz gave us directions to Kak Dah's house but we couldn't find it. Why didn't I take his number? But never mind, because we made a new friend in Janda Baik. Which is always a happy ending for a day's outing however way you look at it.

Thank you for keeping me company, sunshine.

Janda Baik Earlier Posting:
* A Village of Good Widows - Pictures tell stories
* Tao of Banana - a berryful contemplation of gratitude

wa min Allah at-taufiq

Hate has no place in Islam

Saujana <b>Janda Baik</b> » Review from Dina (ForeFront Studio)

Posted: 26 Apr 2012 09:43 PM PDT

Comfort: From all the feedback that i have gotten from my team-members. Everyone truly enjoyed their stay at the Saujana Janda Baik.

Cleanliness: Cleanliness was awesome. It kinda shocked us all at how clean everything was.The standard was why in the cleanliness.

Facilities: We did not use the barbecue pit. However, im glad all the fan and there were enough electrical plugs around for us to use for ALL our electrical purposes (toaster/grill/steamboat/ricecooker/etc).

Effectiveness: Um, we were lucky enough to have met En.Ahmad Senior, your mum, sister and wife. The welcome was awesome. The only problem we had during the stay was a small um.. misunderstanding/miscommunication. We had inform En.Ramaly, when he was cleaning the villa when we arrive that we would like to have 2 tents and was informed they will put it up soon. As evening was coming to an end, and the tents were not up, we called at 6.15-6.45pm. I was met with a rather annoyed reply and the line was abruptly disconnect. About 15-20mins later, he came and put up the tent. Other than that it was ok!

Friendliness: Your and your family were awesome, SO was Mr.Ramaly and wife.

Note from Saujana Janda Baik Management: Thank you for you comments! We will get in touch with En Ramaly about it – he's usually very cheery! And sorry for the late tent setup.

Catering: Although it was last minute, i was truly happy that En.Izzat agreed to cook for our batch of 20 pax. However, for RM15/pax the food was just ok. What we got for the meal was Fried rice , Fried Mee, Ayam masak merah, Ikan masak kicap, sayur campur, orange cut fruit, teh tarik and orange cordial. The orange wasnt as fresh and the cordial was flavourless. =). For an order for 20 pax, what came was enough for about 12-15 pax..=). But we were pretty appreciative that En.izzat took our order although it was last minute.

Note from Saujana Janda Baik Management: We have forwarded your feedback to En Izzat and he explained that because the order was last minute (on the same day), he only had limited supplies to work with (since he had other catering orders that day, too) so he did the best he could. Nonetheless, apologies about the fruits and cordial!

Team-building/Activities: It was something that everyone was thinking would be just OK. However, it took everyone by surprise how much fun it was. It was over expectation, and that is thanks to you. At the same time, it gave me good feeling to know all that was planned turned out awesome.

With that I have proud of the weekend. As with the good job of the place, organizer , the planning and hardwork from my team. It was a great success!!

With that we would like to thank you.

And May Allah bless you and your family always .

Btw, Everyone raved about the cookie [Siraj's CHoC] =)

-Dina, ForeFront Studio

The Sinners Almanac: Back to <b>Janda Baik</b> with Dad - pictures tell <b>...</b>

Posted: 29 Apr 2012 07:06 PM PDT

Yesterday late morning, me and my dad made a short lunch trip to Janda Baik. Remember the place? I went there earlier this year with my pal, Moses (See below for earlier postings). It was a gentle drive on a hot day, so no hurry to get anywhere on time. The road was not too heavy with traffic because it was not a long weekend, and in less than forty minutes we were disembarking at the small town of Bukit Tinggi, Pahang, which sat at the foothill of Janda Baik.
As it turned out, it was not Kak Dah's house. But the kindly gentlemen who lived there with his wife (who coincidentally was also named Zaidah) tried to help us. Haji Aziz (for that is his name) made a few phone calls and found out that Kak Dah is not staying here, but her brother is. Alas, both her mother and father, who were my parents' good friends, have both passed away. Haji Aziz gave us directions to Kak Dah's house but we couldn't find it. Why didn't I take his number? But never mind, because we made a new friend in Janda Baik. Which is always a happy ending for a day's outing however way you look at it.

Thank you for keeping me company, sunshine.

Janda Baik Earlier Posting:
* A Village of Good Widows - Pictures tell stories
* Tao of Banana - a berryful contemplation of gratitude

wa min Allah at-taufiq

Hate has no place in Islam

BLOG PAHANG: 06 <b>di janda baik</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 11:07 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Scouting <b>Janda Baik</b> « Joy Forevermore

Posted: 10 Apr 2012 12:29 AM PDT

Beside Easter celebrations and being extremely busy with work last weekend, I managed to take a break to visit Janda Baik again. I was there many years ago for a sports club retreat with my colleagues and friends. This time I was there again to plan the arrangements needed for the wedding.

Tanarimba is a beautiful place and a lot of couples have chosen that place for their wedding, it's very serene and of course it is an award winning building because of the way it was constructed from recycled woods found within the area. Anyway, Emmanuel is excited that he managed to book the venue for his wedding as well as the bungalow, Enderong House on top the hill so we can all use that after the wedding. It's the same place which I used to stayed before.

We continue to discussed the wedding plans and assign tasks for everyone prior to the big day! Of course both the parents are excited as well. There are so many things to think about and plan but I guess I pretty much covered everything in the checklist. As long as he's able to follow it, then I guess the co-ordination will a breeze.

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2012 09:07 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,  coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 09:04 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 09:26 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 09:05 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Lynas bakal jejas nilai hartanah? | ambooyats@blog

Posted: 26 Mar 2012 04:58 PM PDT


KUANTAN - Nilai hartanah di Kuantan tidak terjejas malahan akan meningkat walaupun banyak publisiti negatif berkaitan isu kilang memproses nadir bumi di Gebeng oleh syarikat Lynas Malaysia Sdn. Bhd., kata, Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob.
Katanya, nilai hartanah seperti rumah dan pejabat komersial di beberapa lokasi terutamanya yang berdekatan dengan Gebeng seperti di Beserah, Balok dan Gebeng sendiri jelas menunjukkan peningkatan.
"Saya hairan di sebalik isu Lynas ini, nilai hartanah di Gebeng, Balok dan Beserah terus meningkat, bukannya jatuh dan setakat ini tiada orang yang jual hartanah sebab isu ini," katanya selepas majlis pecah tanah pembinaan bangunan RD Prima Suites di sini semalam.
Beliau berkata, sekiranya ada pihak yang mahu menjual mana-mana hartanah di kawasan tersebut, Kerajaan Negeri Pahang tidak akan teragak-agak untuk membelinya untuk dimajukan dengan pelbagai projek rakyat.
"Aktiviti pembangunan hartanah di negeri ini khususnya Kuantan, masih aktif dan ini menandakan keyakinan tinggi pelabur dan usahawan terhadap sektor hartanah dan iklim ekonomi yang sihat di Pahang," katanya.
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved