ads

Khamis, 21 Jun 2012

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan, coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

di negeri pahang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri pahang - Google Blog Search


Pentadbiran seimbang dilaksanakan <b>di Negeri</b> Sembilan | N9 Kini <b>...</b>

Posted: 12 Jun 2012 11:09 AM PDT

PAROI, 12 Jun- Anjuran bersama JKKK Kampung Baru Paroi Dan Parti Gerakan Rakyat Malaysia (PGRM) Bahagian Rembau telah mengadakan majlis makan malam bersama rakyat 1 Malaysia berlangsung di Dewan Wawasan SJK (C) Kampung Baru Paroi, malam tadi.

Majlis ini telah disempurnakan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan, YAB. Dato' Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hassan.

Hadir sama, Ahli Parlimen Rembau, Tuan Haji Khairy Jamaluddin Bin Abu Bakar.

Dalam ucapan Menteri Besar, beliau amat berbangga dapat menghadiri majlis seperti ini kerana ia dapat  memupuk  generasi Malaysia.

Malahan, pentadbiran seimbang yang dilaksanakan di Negeri Sembilan sama sekali tidak menganaktirikan kawasan-kawasan yang ditakluk oleh pihak pembangkang.

Beliu turut menyeru agar semua ketua parti komponen Barisan Nasional berganding bahu dan bekerjasama untuk menyelesaikan masalah rakyat.

"Mari kita sama-sama pastikan bahawa negara dibawah kepimpinan Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak ini akan terus ditadbir oleh kerajaan Barisan Nasional," kata beliau.

Dalam majlis tersebut, beliau telah menyampaikan sumbangan sebanyak RM40,000 kepada JKKK Kampung Baru Paroi.

Selain itu, beliau turut menyampaikan sumbangan kepada Orang Kurang Upaya (OKU).

Oleh : Siti / Foto : Ainaa

Petanda Besar BN Bakal Kalah <b>Di Negeri</b> Sembilan | Addin |

Posted: 12 Jun 2012 08:08 AM PDT

Negeri Sembilan dalam bahaya jika BN masih mengekalkan Datuk Seri Mohamad Hasan bertanding dalam pilihan raya umum 13."Rakyat Negeri Sembilan mengatakan mereka tidak mahu Menteri Besar sekarang bertanding sekali lagi. "Mereka kata,jika Mohamad bertanding, mereka tdak akan undi BN," kata bekas ADUN BN Chembong, Datuk Mohamd Rais Zainuddin. Menurutnya, sekumpulan ahli veteran Umno Negeri Sembilan telah mengetengahkan perkara ini ke pengetahuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

 Katanya, rakyat tidak gembira dengan Mohamad dan meminta beliau tidak bertanding mana-mana kerusi DUN di Negeri Sembilan.


"Mereka kata, mereka tidak gembira dengan keluarga Mohamad. Ini pandangan rakyat, saya cuma memberitahu. "Jika Najib mengutamakan rakyat, beliau harus melihat dan mempertimbangkan perkara ini dengan serius, " kata Mohamad Rais yang juga bekas AJK Umno Rembau.

Katanya, rakyat yang sayangkan BN dan Umno bimbang Negeri Sembilan akan jatuh ke tangan pembangkang jika Mohamad terus bertanding dalam PRU 13.  Sementara itu, seorang AJK Umno Rembau memberitahu, penyokong bekas Menteri Besar Tan Sri Isa Samad yang tidak gembira dengan Mohamad.

"Mereka tidak mahu Menteri Besar sekarang bertanding lagi di DUN Rantau," kata Mohd Fauzi Othman.

'Orang Isa tidak suka Mohamad'


Mohamad bekas tokoh korporat menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selepas PRU 12. Beliau juga merupakan Ketua Umno Rembau. Kata Mohd Fauzi, orang Isa masih belum puas dengan Pengerusi Felda itu yang telah menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selama 21 tahun itu.

"Orang Isa tidak suka kepada Mohamad, mungkin mereka sudah tidak dapat apa yang mereka dapat semasa Isa menjadi Menteri Besar. "Tapi apa yang Isa buat selama menjadi Menteri Besar? Sepatutnya Negeri Sembilan sudah jadi seperti Melaka jika ditadbir secara korporat.

"Ini yang mahu dibuat oleh Mohamad iaitu membangunkan Negeri Sembilan secara korporat. "Cara ini (korporat) mungkin menyebabkan orang tidak suka kepada Mohamad tetapi ia sesuai untuk pembangunan Negeri Sembilan," katanya lagi.

Menurut Mohd Fauzi, bagaimanapun beliau tidak mendengar bahawa Mohamad akan bertanding di Parlimen atau DUN lain dalam PRU 13. Katanya, Mohamad akan kekal di DUN Rantau dan pengundi serta boleh menerima pemerintahannya secara korporat yang sesuai dengan perkembangan semasa Negeri Sembilan yang berkembang pesat.

"Tanya rakyat Negeri Sembilan, apa beza Menteri Besar Negeri Sembilan sekarang dengan Menteri Besar sebelum-sebelum ini?" katanya lagi. Mohd Fauzi yakin Mohamad akan kekal bertanding di DUN Rantau kerana beliau merupakan anak jadi kawasan tersebut.

Mohamad disebut-sebut akan bertanding di DUN Paroi yang kini diwakili Pesuruhjaya PAS negeri, Mohamad Taufek Abdul Ghani dalam PRU 13. 

PASPB: MAKIN BERMASALAH!!!UMNO bercakar <b>di Negeri</b> Sembilan

Posted: 12 Jun 2012 02:04 PM PDT

Negeri Sembilan dalam bahaya jika BN masih mengekalkan Datuk Seri Mohamad Hasan bertanding dalam pilihan raya umum 13."Rakyat Negeri Sembilan mengatakan mereka tidak mahu Menteri Besar sekarang bertanding sekali lagi. "Mereka kata,jika Mohamad bertanding, mereka tdak akan undi BN," kata bekas ADUN BN Chembong, Datuk Mohamd Rais Zainuddin. 
Menurutnya, sekumpulan ahli veteran Umno Negeri Sembilan telah mengetengahkan perkara ini ke pengetahuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.  Katanya, rakyat tidak gembira dengan Mohamad dan meminta beliau tidak bertanding mana-mana kerusi DUN di Negeri Sembilan.

"Mereka kata, mereka tidak gembira dengan keluarga Mohamad. Ini pandangan rakyat, saya cuma memberitahu. "Jika Najib mengutamakan rakyat, beliau harus melihat dan mempertimbangkan perkara ini dengan serius, " kata Mohamad Rais yang juga bekas AJK Umno Rembau.

Katanya, rakyat yang sayangkan BN dan Umno bimbang Negeri Sembilan akan jatuh ke tangan pembangkang jika Mohamad terus bertanding dalam PRU 13.  Sementara itu, seorang AJK Umno Rembau memberitahu, penyokong bekas Menteri Besar Tan Sri Isa Samad yang tidak gembira dengan Mohamad.

"Mereka tidak mahu Menteri Besar sekarang bertanding lagi di DUN Rantau," kata Mohd Fauzi Othman.

'Orang Isa tidak suka Mohamad'


Mohamad bekas tokoh korporat menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selepas PRU 12. Beliau juga merupakan Ketua Umno Rembau. Kata Mohd Fauzi, orang Isa masih belum puas dengan Pengerusi Felda itu yang telah menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selama 21 tahun itu.

"Orang Isa tidak suka kepada Mohamad, mungkin mereka sudah tidak dapat apa yang mereka dapat semasa Isa menjadi Menteri Besar. "Tapi apa yang Isa buat selama menjadi Menteri Besar? Sepatutnya Negeri Sembilan sudah jadi seperti Melaka jika ditadbir secara korporat.

"Ini yang mahu dibuat oleh Mohamad iaitu membangunkan Negeri Sembilan secara korporat. "Cara ini (korporat) mungkin menyebabkan orang tidak suka kepada Mohamad tetapi ia sesuai untuk pembangunan Negeri Sembilan," katanya lagi.

Menurut Mohd Fauzi, bagaimanapun beliau tidak mendengar bahawa Mohamad akan bertanding di Parlimen atau DUN lain dalam PRU 13. Katanya, Mohamad akan kekal di DUN Rantau dan pengundi serta boleh menerima pemerintahannya secara korporat yang sesuai dengan perkembangan semasa Negeri Sembilan yang berkembang pesat.

"Tanya rakyat Negeri Sembilan, apa beza Menteri Besar Negeri Sembilan sekarang dengan Menteri Besar sebelum-sebelum ini?" katanya lagi. Mohd Fauzi yakin Mohamad akan kekal bertanding di DUN Rantau kerana beliau merupakan anak jadi kawasan tersebut.

Mohamad disebut-sebut akan bertanding di DUN Paroi yang kini diwakili Pesuruhjaya PAS negeri, Mohamad Taufek Abdul Ghani dalam PRU 13.
Addin

06 di pekan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search


Himpunan Rampas 26 Mei 2012 <b>Di Pekan</b> Sungai Kapal <b>...</b>

Posted: 23 May 2012 06:30 PM PDT

KENYATAAN MEDIA
HIMPUNAN RAMPAS 26 MEI 2012 DI PEKAN SUNGAI KAPAL, PENGERANG

Gabungan NGO Pengerang yang terdiri daripada NGO-NGO di Pengerang dan Johor telah bergabung tenaga untuk menganjurkan satu Himpunan Rampas pada 26 Mei 2012 Sabtu jam 2 petang di Pekan Sungai Kapal, Pengerang. Johor.

Tujuan utama Himpunan Rampas ini adalah untuk menuntut ketelusan dan jaminan daripada pihak kerajaan negeri Johor berkaitan hak-hak penduduk kampung yang terlibat dengan Projek Pembangunan Bersepadu Penapisan dan Petrokimia atau RAPID (Refinery And Petrochemical Integrated Development). Semenjak projek ini diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia pada tahun 2011 sehingga hari ini, tiada sebarang ketelusan dan jaminan yang diberikan oleh kerajaan negeri kepada penduduk kampung yang terlibat berkaitan hak-hak mereka.

Banyak usaha yang telah dilakukan oleh penduduk kampung melalui NGO masing-masing bagi meluahkan pendapat dan pandangan mereka. Antaranya ialah menghantar memorandum kepada Unit Perancangan Ekonomi Negeri (UPEN), Menteri Besar Johor, Perdana Menteri dan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (SUHAKAM). Selain itu, referendum kepada siding Perlimen juga telah dilakukan. Namun, suara rakyat masih tidak diberi perhatian oleh pihak kerajaan negeri. Bagi pihak kerajaan negeri dan pusat mereka lebih berminat dalam menyentuh isu pembangunan dan keuntungan ekonomi negara berbanding nasib dan masa depan penduduk kampung yang masih tiada kepastian.

Justeru, pihak Gabungan NGO Pengerang telah bersetuju memilih Pekan Sungai Kapal sebagai tapak himpunan kerana merupakan salah sebuah kampung yang terlibat dengan pengambil alihan tanah bagi tujuan projek RAPID dan memiliki bilangan penduduk yang paling ramai berbanding dua buah kampung yang lain iaitu kampung Teluk Empang dan Kampung Langkah Baik bagi pengambilan fasa pertama.

Terdapat lapan tuntutan Rampas dalam menuntut ketelusan dan jaminan hak-hak penduduk kepada kerajaan negeri:

1.    Rampas Tanah
2.    Rampas Alam Sekitar
3.    Rampas Budaya
4.    Rampas Tanah Kubur
5.    Rampas Rumah
6.    Rampas Wang Pampasan
7.    Rampas Punca Ekonomi
8.    Rampas Hukum Faraid

Gabungan NGO Pengerang yang dipengerusikan oleh Saudari Anis Afida binti Mohd Azli yang juga merupakan Pengerusi Pengerang Prihatin bersama rakan-rakan yang lain akan meneruskan matlamat dan komited dalam memperjuangkan ketelusan dan jaminan hak penduduk kampung sehingga nasib mereka terbela. Selain itu, pelbagai perancangan yang akan dilakukan bagi memastikan isu tempatan ini difahami dan diketahui oleh rakyat Malaysia.

Oleh itu, Gabungan NGO Pengerang membuka seluas-luasnya ruang untuk rakyat di luar Pengerang terutamanya di seluruh Negeri Johor dan Malaysia untuk hadir memberikan sokongan dan dorongan kepada penduduk kampung di Pengerang ini dalam memperjuangkan hak mereka selaku warganegara Malaysia.


Yang benar,

(ANIS AFIDA BINTI MOHD AZLI)
PENGERUSI GABUNGAN NGO PENGERANG
013-7549335
anisafidapenawar@gmail.com
23 MEI 2012
** Iklan Text Produk dan Blog Anda Disini **

06 di rompin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di rompin - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 04 May 2012 07:33 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 07:14 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 08:01 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di</b> kuala <b>rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di kuala rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di kuala rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Trip REDAH 2012 ke Air Terjun Harimau Berjemor, <b>Kuala Rompin</b> <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2012 07:43 AM PST

' Kembara Mahkota Jalanan' nama yang di cadangkan oleh Pak Dewa memang bertepatan dengan kembara kali ini.

Segalanya bermula dengan percantuman dua  separa konvoi daripada Kuala Lumpur dan Klang di hutan lipur Ulu Bendul Kuala Pilah pada jam 11.55pm, 3 Feb 2012.

Konvoi dengan jumlah sebanyak 12 jalopy bergerak mengharungi kegelapan malam ke Kuala Rompin, Pahang di ketuai oleh pak cendana melalui pekan Kuala Pilah, Juasih dan berhenti untuk berehat sebentar di persimpangan Bandar Baru Serting sebelum menyambung perjalanan ke Bandar Muazam shah. Setelah melayan kerenah mata selama lebih kurang 15 minit di Petronas Muazamshah, konvoi menyambung perjalanan ke Kuala Rompin dan tiba dengan selamatnya beberapa minit sebelum azan subuh berkumandang daripad corong pembesar suara masjid Kuala Rompin.

Setelah sembahyang subuh berjemaah di imamkan oleh pak leban, semua pilot dan co pilot mencari haluan sendiri untuk melelapkan mata sebentar sebelum terbitnya matahari.

Pada sebelah paginya tarikh 4 Feb.  Konvoi disajikan dengan hidangan istimewa yang di taja oleh YB Kuala Rompin, masakan nasi dagang dan nasi lemak amat menyelerakan. Tak ketingalan juga kursus jangka pendek cara betul mengoreng telur 'goyang' untuk para SYL2 oleh ibunda pak cendana .Setelah membeli barang keperluan, konvoi telah berkumpul di dataran Kuala Rompin dan disana jumlah jalopy telah bertambah kepada 21 buah setelah bergabong dengan group daripad Muazam shah dan Dungun.

Setelah taklimat ringkas dan ucapan terima kasih daripad mantan President, pak merbatu. Konvoi telah dilepaskan 'flag off' oleh wakil kepada wakil rakyat Kuala Rompin  dan juga di saksikan oleh wakil pegawai daerah Rompin.

Konvoi bergerak menuju ke Air terjun Harimau Berjemur melalui Kampong Tebu Hitam dengan di iringi oleh kereta peronda polis dan team motor scramble. Setelah melalui jalan 'off road' lebih kurang 5 km, perjalanan konvoi telah terhenti apabila mendapati jambatan yang menghubungkan jalan ke air terjun  telah  runtuh oleh kerana hujan lebat pada hari semalamnya. Kehampaan terbayang di wajah peserta, ish..ish..ish ….kesian. Satu 'Mesyuarat tingkap' dengan segera di adakan dan keputusannya adalah untik meneruskan perjalanan ke Taman Negeri Endau Rompin melalui jalan 'off road' dan selamat tiba lebih kurang jam 3.30 petang.

Keputusan tinjauan ke  tapak perkemehan  mendapati ianya tidak berapa sesuai dan selamat kerana terdapat kesan2 tingalan gajah dan juga kerja2 kumpulan paranormal, konvoi memutuskan untuk kembali ke Kuala Rompin dan berkemah di tepi pantai di Cedok Resort. Pada sebelah malamnya peserta di jamu dengan hidangan B.B.Q yang di taja oleh YB Kuala rompin. Sekali lagi keluarga Pak Cendana telah bertungkus lumus  menguruskan B.B.Q tersebut, terima kasih.

Pada pagi 5 Feb, ' mesyuarat tingkap ke2' telah di adakan dan memutuskan konvoi meneruskan perjalanan ke Keneboi, Kuala Kelawang Negeri Sembilan .Perjalanan yang mengambil masa agak lama lebih kurang 6 jam di selang -selikan dengan menyelesaikan masaalah kerosakkan kereta pk Palawan ,pk merbatu, pk tetebu dan pk Dewa. Berkat kerjasama ahli2, masaalah tersebut telah dapat di selesaikan dengan cepat, syabas kepada peserta2 konvoi 'You are the best'.Cuma ada satu masaalah yang tak dapat di selesaikan iaitu masaalah kebocoran poket pk Leban di Leban Condong gara2 lauk udang galah, harap bersabar  banyak2 ye…….

Konvoi selamat sampai di Keniboi jam 8.30pm dan berkhemahan di kam Keneboi Advanture bersebelahan air terjun. Sehingga  keesokan harinya 6th Feb,  Konvoi menghabiskan masa dengan lepak2, mandi- manda, makan2, borak2, masak2 dan 'pekena Shisha' sebelum 'check out' pada jam 1.30pm.

Penutup perjalanan, konvoi telah berhenti di restoran Laksa Buyung Batu 16 Ulu Langat  untuk menjamu selera, memang 'best' laksa kat situ.

Setelah ucapan selamat drpd peserta2  melalui radio, Konvoi bersurai lebih kurang jam 8.00pm untuk mencari jalan masing2 menuju ke rumah.

Ucapan terima kasih kepada Pak Cendana sebagai event manager, jutaan terima kasih juga kepada seluruh ahli keluarga Pak Cendana diatas layanan yang amat baik, budi anda akan kami kenang. Terima kasih  kepada YB Kuala Rompin diatas penajaan sarapan dan B.B.Q dan juga tak ketingalan ucapan terima kasih kepada Polis pengiring dan team motor scramble.

Akhir kata terima kasih kepada seluruh peserta konvoi, walaupon hajat tak kesampaian  para peserta tetap juga menunjukkan komitment yang tinggi bagi meneruskan dan menjadikan event 'Kembara Mahkota Jalanan'. Terima Kasih.

Lapuran program : Pak Bebaru

Kembara Mahkota Jalanan (3hb – 6hb Februari 2012 <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2012 07:43 AM PST

' Kembara Mahkota Jalanan' nama yang di cadangkan oleh Pak Dewa (asalnya adalah Trip Air Terjun Harimau Berjemur – Endau Rompin) memang bertepatan dengan kembara kali ini oleh kerana ia merangkumi perjalanan yang jauh, perkhemahan di tepi pantai dan juga air terjun.

Segalanya bermula dengan percantuman dua  separa konvoi daripada Kuala Lumpur dan Klang Central di hutan lipur Ulu Bendul Kuala Pilah pada jam 11.55pm, 3 Feb 2012.

Konvoi dengan jumlah sebanyak 12 jalopy bergerak mengharungi kegelapan malam ke Kuala Rompin, Pahang diketuai oleh Pak Cendana melalui pekan Kuala Pilah, Juasih dan berhenti untuk berehat seketika di persimpangan Bandar Baru Serting sebelum meneruskan perjalanan ke Bandar Muadzam Shah. Setelah melayan kerenah mata selama lebih kurang 15 minit di Petronas Muadzam Shah, konvoi meneruskan perjalanan semula ke Kuala Rompin dan tiba dengan selamatnya beberapa minit sebelum azan subuh yang berkumandang dari corong pembesar suara masjid Kuala Rompin.

Setelah sembahyang subuh berjemaah yang diimamkan oleh pak leban, semua pilot dan co-pilot mencari haluan sendiri dan "port-port" yang sesuai untuk melelapkan mata sebentar sebelum terbitnya matahari.

Pada sebelah paginya tarikh 4 Feb.  Konvoi disajikan dengan hidangan istimewa yang di taja oleh YB Kuala Rompin, masakan nasi dagang dan nasi lemak amat menyelerakan. Tidak ketinggalan juga kursus jangka pendek cara betul mengoreng telur 'goyang' untuk para XYL2 oleh ibunda pak cendana.

Perjalanan diteruskan, dengan membeli barang keperluan yang tidak jauh dari dari tempat berlepas, konvoi telah berkumpul di dataran Kuala Rompin dan disana, jumlah jalopy telah bertambah kepada 21 buah setelah bergabung dengan group daripad Muadzam Shah dan Dungun.

Setelah taklimat ringkas dan ucapan terima kasih daripada mantan Presiden, pak merbatu. Konvoi telah dilepaskan 'flag off' oleh wakil kepada wakil rakyat Kuala Rompin  dan juga di saksikan oleh wakil pegawai daerah Rompin.

Konvoi mula bergerak menuju ke Air terjun Harimau Berjemur melalui Kampong Tebu Hitam dengan di iringi oleh kereta peronda polis dan team motor scrambler. Setelah melalui jalan 'off road' lebih kurang 5 km, perjalanan konvoi telah terhenti apabila mendapati jambatan yang menghubungkan jalan ke air terjun  telah  runtuh oleh kerana hujan lebat pada hari sebelumya. Kehampaan terpancar di wajah peserta, ish..ish..ish ….kesian.

Satu 'Mesyuarat tingkap' dengan segera diadakan dan keputusannya adalah untuk meneruskan perjalanan ke Taman Negeri Endau Rompin melalui jalan 'off road' dan selamat tiba lebih kurang jam 3.30 petang.

Keputusan tinjauan ke  tapak perkemahan  mendapati ianya tidak berapa sesuai dan selamat kerana terdapat kesan2 tinggalan gajah dan juga kerja2 kumpulan paranormal ditambah pula dengan kemudahan yang agak terhad, konvoi memutuskan untuk kembali ke Kuala Rompin dan berkemah di tepi pantai di Cedok Resort.

Pada sebelah malamnya peserta dijamu dengan hidangan B.B.Q yang ditaja oleh YB Kuala Rompin. Sekali lagi keluarga Pak Cendana telah bertungkus lumus  menguruskan B.B.Q tersebut, ribuan terima kasih dari kami kepada keluarga beliau.

Pada pagi 5 Feb, ' mesyuarat tingkap ke2' telah diadakan dan memutuskan konvoi meneruskan perjalanan ke Kenaboi, Kuala Kelawang Negeri Sembilan .

Perjalanan yang mengambil masa agak lama lebih kurang 6 jam di selang -selikan dengan menyelesaikan masalah kerosakan kereta pk Palawan ,pk merbatu, pk tetebu dan pk Dewa. Berkat kerjasama ahli2, masalah tersebut telah dapat diselesaikan dengan cepat, syabas kepada peserta2 konvoi 'You are the best'. Cuma ada satu masalah yang tak dapat di selesaikan iaitu masaalah kebocoran poket pk Leban di Leban Condong gara2 lauk udang galah, harap bersabar  banyak2 yer…….

Konvoi selamat sampai di Kenaboi pada jam 8.30pm dan berkhemah di kem Kenaboi AdvEnture bersebelahan air terjun. Sehingga  keesokan harinya 6th Feb,  Konvoi menghabiskan masa dengan lepak2, mandi- manda, sambil XYL2 bergotong royong menyediakan masakan. manakala ada diantara para pilot sedang  'pekena Shisha' sebelum 'check out' pada jam 1.30pm.

Penutup perjalanan, konvoi telah berhenti di restoran Laksa Buyung Batu 16 Ulu Langat  cadangan dari Pak Dewa untuk menjamu selera, memang 'best' laksa kat situ.

Setelah ucapan selamat dan bersalaman drpd peserta2  di daratan dan juga radio, Konvoi bersurai lebih kurang jam 8.00pm untuk meneruskan haluan masing2 menuju ke rumah.

Ucapan terima kasih kepada Pak Cendana sebagai event manager dan Pak Dewa selaku co-event, jutaan terima kasih juga kepada seluruh ahli keluarga Pak Cendana diatas layanan yang amat baik, budi anda akan kami kenang. Terima kasih  kepada YB Kuala Rompin diatas penajaan sarapan dan B.B.Q dan juga tidak ketinggalan ucapan terima kasih kepada Polis pengiring dan team motor scrambler.

Akhir kata terima kasih kepada seluruh peserta konvoi, walaupon hajat tak kesampaian  para peserta tetap juga menunjukkan komitment yang tinggi bagi meneruskan dan menjadikan event 'Kembara Mahkota Jalanan'.

Sebagai penutup event trip ini dan bagi menjadikan kesinambungan trip2 yang akan datang, Pak dewa dengan rasminya menutup acara event tersebut dan dengan rasminya melantik Pak Bidara selaku event manager dan co-assist Pak Bebaru, untuk event seterusnya.

Terima Kasih dan Jumpa Jumpa Lagi….

Laporan program : Pak Bebaru
Disunting : Pak Dewa
Photographer : Pak Merbatu

BLOG PAHANG: 06 <b>di rompin</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 07:13 AM PDT

06 di gebeng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di gebeng - Google Blog Search


&#39;Occupy Balok-<b>Gebeng</b> 24 Jam&#39; pada 23-24 Jun, 2012 « The - Blog

Posted: 15 Jun 2012 10:20 PM PDT


ABU menegaskan kepada seluruh rakyat Malaysia bahawa pemerintahan Perdana Menteri Umno/BN yang pekak badak dan bodoh sombong di bawah telunjuk de-facto PM Tun Dr Mahathir ini pasti akan terus berdegil untuk meneruskan projek berbahaya ini demi keuntungan kapitalis dan kepentingan pemodal asing

Oleh itu, ABU menyeru supaya seluruh rakyat Malaysia bersatu hati melakukan Asalkan Bukan Umno bagi mengelakkan malapetaka dan bencana bakal menimpa kita semua.

Untuk tujuan itu, ABU menyarankan dan merayu seluruh rakyat di seluruh pelosok Malaysia supaya datang beramai-ramai dan menyokong 'OCCUPY BALOK-GEBENG 24-HOURS' pada 23 Jun 2012 (bermula 12 tengahari) untuk membantah kilang nadir bumi di Gebeng yang terletak terlalu dekat dengan perumahan di sekitar Balok dan Kuantan.

Andai setelah 24 jam bantahan rakyat 'Occupy Balok-Gebeng' nanti masih tidak mampu menyedarkan pemerintahan Najib Razak, maka hanya kesanggupan dan pengorbanan lebih ramai warga Malaysia untuk sekali lagi melakukan 'Occupy Gebeng – Lynas Balik Australia' akan dapat memastikan projek Lynas dibatalkanPress Statement by the Asalkan Bukan UMNO initiative at the press confeerence to announce the forthcoming rally at Balok-Gebeng.

Harakah has the news report HERE.

06 di lanchang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di lanchang - Google Blog Search


Mohd Sharkar&#39;s Personal Blog: Santai EURO2012 <b>di Lanchang</b> - 15 <b>...</b>

Posted: 15 Jun 2012 08:38 PM PDT

06 di teluk cempedak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


EDtv: Berjalan-jalan <b>di Teluk Chempedak</b>, Pahang

Posted: 16 Jun 2012 06:56 PM PDT

Hai, ini sambungan daripada catatan Sehari di Pahang. Semalam, bila dah sampai ke Kuantan, ED dan 2 orang rakan sekerja tidak mahu melepaskan peluang untuk berjalan2 ke pantai. Pantai yang terdekat ialah di Teluk Chempedak. ED nak kongsikan beberapa gambar di bawah ini yang ditangkap menggunakan kamera Nikon AW100.
Jom ikuti keindahan Teluk Chempedak..
Selepas parking kereta, kami melalui gerai2 ini..
 Terdapat deretan gerai2 yg menjual pelbagai cenderamata
Lihatlah, cantiknya pantai Teluk Chempedak!
Sesi bergambar suka2.. ED bersama 2D (Dilla dan Dayat). Hehe..
Macam dalam lukisan panoramanya..
Gambar sambil duduk pulak..
 Posing macam ni pulak..
Sekarang, jom ikut ED menaiki jambatan pulak..
Kami mahu menaiki jambatan ini..
Bergambar di atas jambatan..
Panjang juga jambatannya..
Selepas turun jambatan, bergambar suka2 lagi. Hehe..
ED tak mandi, cuma sempat main air sahaja..
Bergambar kat batu-batu pulak..
Lepas tu, gambar kat celah batu pulak..
Setelah puas bergambar, masanya untuk balik ke JB..
Satu tabiat ED kalau bergambar, ED suka letak kamera di satu tempat dan set masanya. Selepas itu, kamera itu akan snap secara automatik. Jadi, semua orang dapat bergambar dan hasilnya lebih berseni (bagi ED la..) Hehehe.. Banyak juga gambar yang ED ambil sendiri. Lantak la orang nak fikir apa, sebab "kamera aku suka hati aku". Hahaha.. Udada Ubabye!!

06 di raub - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jun 2012 03:44 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di raub</b> - Google Blog Search

Posted: 25 May 2012 03:11 AM PDT

URL Sumber Asal :-

ANNU®: cerita hari jumaat sebelum kenduri besar <b>di raub</b>

Posted: 25 May 2012 01:51 AM PDT

 cerita hari jumaat sebelum kenduri besar di raub 

as salam semua :) ahahaha saya lepas kenduri acu cik annur kurang sihat, sakit2 badan & selsema mujur demam pun lite2 jer, cik annur al-hamdulillah sihat jer dia.. oh ya dia dah xde 2 batang gigi bawah :) hihihi comey jer bila senyum, x sabar nak tgk dia rongak gigi atas plak :P 

ok kite mulakan cerita pada 2 hari sebelum majlis kenduri kesyukuran atau majlis sambut menantu diadakan di raub.

pagi tu  kami semua bizi dgn tugas masing2. abg de & k.nani  + mak tok bizi ngan urusan rumah, nasib baik depa dah siap kemas umah sket2.. saya & acu amir keluar beli brg2 seperti bunga manggar, jarum peniti, gabus etc...utk pelamin & bilik tido dlm kol 12 tghari barulah sampai rumah...pherghhh oh ya en abu elek, dia kerja, sabtu pagi baru dia sampai kt raub :)

 blk je terus lunch, k.nani masak:)  yg lelaki lepas tu p solat jumaat saya dikerahkan buat puding jagung... A-Z ada pun jiran saya tlg letakkan pewarna ..hehe al-hamdulillah sedap ( jagum ni cik puan niza yg belikan kt CH- thanks awak !) hehehe

pose ayu pasal depan makanan kan..ahahaha

 siap buat puding saya buat kerahan tenaga kt abg de, suh dia tlg siapkan pelamin, rasa kami mula buat kol 3 ptg ni... mcm2, mujur dpt abg yg sporting, ada je idea dia nak buat. pelamin 100% buatan kami berdua..akekeke kami mmg budget habis la utk kenduri ni, selagi bleh buat, kami buat sendiri.. lepas la kan nasib adik lelaki, klu pompuan sian dia wakakakaka

 ok dhh siap pasang, tema belah raub .. hijau + putih 

bunga pelamin pun cucuk sendiri, belasahhhh ermm gabus guna gabus tibi baru akekeke bungkus ngan plastik bungkus makanan ... punyalah kedekut akak pengantin ni ha... pasal x ckp kaki & tgn, kain pelamin pun x sempat nak gosok, arghhhhh

 ptg dlm kol 4-5ptg org2 lelaki pasang khemah.. ada 5 khemah semuanya, amboi acu, meriah ko... menu ptg tu, puding jagung ciksue + bubur pulut hitam ... cik annur & seri si penyibuk...hehehe

sementara lelaki pasangh khemah, saya buat kerahan tenaga kepada anak2 sedara utk tlg masukkan telo & buatkan goodies bag phewww kol 7.45 mlm siap semua :) mlm tu semua pengsan! 

bunga telur utk tetamu, semua tetamu yg hadir dpt bunga telur, cucuk kt batang pisang jer...yg depan pelamin kaler hijau + putih :)

bersambung ...

06 di paloh hinai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di paloh hinai - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 06 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 06 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 03:38 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di paloh hinai</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok | Berita Harian

Posted: 21 Mar 2012 02:07 AM PDT

Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok

21/03/2012 1:40pm

BERA — Dua orang terbunuh dan lima cedera apabila kereta yang dinaiki tujuh sekeluarga Orang Asli itu terbabas dan melanggar sebatang pokok di Km 34 Jalan Temerloh–Bahau pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Bera, DSP Mohd. Zahid Mohd. Noor berkata, kejadian pada pukul 5 pagi itu berlaku ketika keluarga berkenaan dalam perjalanan dari Bahau ke Paloh Hinai di Pekan.

Menurutnya mangsa yang maut dikenali sebagai Saadan Pendek, 36, yang merupakan penumpang hadapan dan Subia Lidin, 12, penumpang belakang, kedua-duanya berasal dari Kampung Orang Asli Runchang, Pekan.

Pemandu kereta, Kassim Law, 20, cedera parah di bahagian kaki, muka dan badan kini dirawat di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah Temerloh.

Mereka yang cedera adalah Rosnani Lidin, 15, Adila Adi, 16, Rosnita Lidin, 13, dan Kitie Mail, juga 13. Mereka turut dirawat di hospital yang sama.

Mohd. Zahid berkata kereta yang dinaiki keluarga itu dipercayai dipandu laju sehingga terbabas ke kanan jalan lalu melanggar sebatang pokok.

"Dua penumpang berkenaan mati di tempat kejadian akibat cedera parah di bahagian kepala dan badan," katanya. — BERNAMA

Read more:

Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok

Artikel Berkaitan:

  1. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  2. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  3. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  4. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  5. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  6. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  7. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  8. Dua Orang Asli maut kereta langgar pokok
  9. Maut kereta langgar pokok
  10. Lelaki rentung selepas kereta langgar pokok
Posted by on Mar 21st, 2012 and filed under Kosmo. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response by filling following comment form or trackback to this entry from your site
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved