ads

Selasa, 16 Oktober 2012

06 di mempaga - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di mempaga - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Oct 2012 09:46 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Sep 2012 09:46 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Jun 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

my Story~: karnival <b>di mempaga</b>

Posted: 19 Jun 2012 11:10 PM PDT

Assalamualaikum..
bulan jun adalah bulan yg sgt sibuk! =(
tp okla dr xde keje kan. mggu lps aku outstation seminggu di mempaga. nk tlg team mempaga menjayakan karnival kolej dan alumni la katakan.

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Sep 2012 09:15 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jejaka Desa: <b>Di Beserah</b>

Posted: 18 Jul 2012 08:53 AM PDT

Salasilah keturunan seseorang itu amat penting diketahui dalam masyarakat manusia bertamadun. Menjejaki asal usul keturunan seseorang boleh memberi manfaat kepada hubungan silaturrahim kaum kerabat.Merapat dan mengekalkan hubungan silaturahim sangatlah dituntut dalam Islam.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jul 2012 09:44 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Jun 2012 09:26 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan, coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

ANFA Resources: Banglo 2 tingkat <b>di beserah</b>

Posted: 19 Jun 2012 10:52 PM PDT


-Banglo2 tingkat, Belakang SMK Beserah, Kuantan

- Alamat: No. 1, Lorong Bukit Gelugor 7, Kg. Batu Hitam, 26100 Kuantan

-Luas bangunan : 3400 kp
-Luas tanah : 9000 kp

KEMUDAHAN BERHAMPIRAN :
- 30m ke SMK Beserah
- 200 m ke Pusat Sumber Pendidikan Pahang.
- 10 km ke bandar Kuantan.


Harga Jualan : RM 580,000/-



Hubungi : 019-9076908

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

06 di merapoh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di merapoh - Google Blog Search


Keretapi Ekspress Wau Tergelincir <b>di Merapoh</b> <b>...</b>

Posted: 18 Aug 2012 05:50 AM PDT

Keretapi Ekspress Wau Tergelincir di Merapoh yang mana telah menyebabkan 11 penumpang cedera, tiga lagi daripadanya parah, apabila dua gerabak kereta api tersebut yang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kelantan tergelincir di Merapoh dekat Lipis, hari ini. 

Ketua Polis Daerah Kuala Lipis, Superintendan Abdul Razak Hasan berkata, dua daripada 14 gerabak kereta api Ekspres Wau itu tergelincir kira-kira 11 kilometer selepas Stesen Keretapi Merapoh pada jam 6.30 pagi.
 

Katanya, tiga mangsa yang parah dan lapan cedera ringan tersebut  telah dihantar ke Hospital Gua Musang, Kelantan bagi mendapat rawatan lanjut dan identiti kesemua mangsa belum diketahui. 
Beliau berkata, gerabak yang tergelincir itu ditinggalkan di tempat kejadian sebelum kereta api itu meneruskan perjalanan ke Tumpat lebih kurang dua jam kemudian. Abdul Razak berkata, punca kejadian masih dalam siasatan.

06 di ketari - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di ketari - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di ketari</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Feb 2012 12:00 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di ketari</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Feb 2012 12:00 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di ketari</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

26 Buah Rumah Hangus <b>di Ketari</b>, Bentong. | ondscene

Posted: 22 Feb 2012 05:57 PM PST

26 Buah Rumah Hangus di Ketari, Bentong.

Kg Baru Cina
Ketari, Bentong
Pahang
22 Februari, 2012
4 petang
 

Kejadian ini berlaku semalam, tetapi saya hanya sempat menyiarkannya hari ini, 23 Februari.

Sejumlah 26 buah rumah musnah samasekali dalam kejadian yang berlaku kira-kira jam 3.50 petang di Ketari, Bentong.

Dan kebakaran ini berlaku hanya beberapa meter dari sebuah stesyen minyak.

7 jentera bomba dari beberapa balai Bomba dan Penyelamat bersama kira-kira 70 anggota.

Kebakaran dipercayai berlaku di bahagian tengah dan merebak dengan cepat – ketika cuaca panas terik dan angin kuat.

Pix – China Press

Post Lain Yang Berkaitan

1 Comment

06 di pekan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search


Kedah La: Dua pelabuhan akan dibangunkan <b>di Pekan</b> Kobah dan <b>...</b>

Posted: 03 Oct 2012 02:59 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Dua pelabuhan akan dibangunkan di Pekan Kobah dan Pulau Bunting. ... Lepas tue selepas salah seorang rakan AMK pergi check untuk pastikan apa yang kami baca di portal berita ... 7 hours ago. Kedahkini · Panas ! Pelaq ...

06 di mengkarak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di mengkarak - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 May 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 May 2012 07:15 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Apr 2012 07:38 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di mengkarak</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2012 07:45 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Pahang Selamat, Rakyat Nikmat: Cerita sebalik bangunan Umno <b>...</b>

Posted: 14 Apr 2012 10:25 AM PDT

Sesiapa sahaja yang berkunjung ke Bandar Temerloh pasti akan melihat bangunan Umno Temerloh yang tersergam di pinggir jalan berhadapan tangga Taman tasik, berhampiran kedai Chuan Thye yang terbiar sejak sekian lama.

Ramai yang mengatakan Umno tidak sepatutnya membazir setelah menyiapkan bangunan di atas tanah kerajaan itu, kemudian dibiarkan terbengkalai sehingga rosak teruk terutama di sebelah dalamnya. Cermin sudah banyak yang pecah, kabel dicuri dan dinding dirosakkan. Bangunan luar pula sudah diconteng dengan macam-macam perkataan sementara di kelilingnya pula sudah dihiasi belukar.

Pada ketika ini bangunan Umno di lokasi strategik itu menjadi port maksiat utama bagi orang jahat Temerloh. Saya sendiri pernah masuk dan mengambil gambar terdapat botol arak, jarum pencucuk dadah, kondom, longgokan sampah dan akhbar tempat jantan-betina melampiaskan nafsu di situ. Air yang menakung akibat tempiasan hujan mula membiakkan aedes dan denggi.

Tentulah janggal apabila pemimpin Umno sering menasihati rakyat supaya berhemat dan berjimat cermat, malangnya parti itu sendiri membazir dengan begitu teruk sekali.

Rupa-rupanya ada cerita di sebalik bangunan Umno Temerloh yang dibiar tinggal itu. Pada penghujung 1990-an dulu, ketika itu pemimpinnya Dato' Sabaruddin Chik dan Dato' Mohd Sarit Shamsuddin, bangunan tersebut telah dibina oleh seorang kontraktor Cina dari Mengkarak, Bera yang digelar orang sebagai "Tauke Hitam".

Demikian saya diberitahu oleh seorang bekas OCPD yang mendakwa tahu benar tentang cerita bangunan berkenaan. Malah Dato' Sarit didakwa sebagai rakannya.

Katanya, bangunan berkenaan dibangunkan dengan harga jutaan ringgit oleh tauke Cina itu.

Saya diberitahu setelah siap disempurnakan, entah apakah masalahnya, Umno Temerloh tidak melunaskan bayaran sehingga menyebabkan Tauke Hitam mengambil tindakan mahkamah.

Bangunan Umno itu dikatakan hanya sempat dibuka sekitar dua bulan, kemudian di arahkan tutup oleh mahkamah sehingga kes selesai. Operasi Umno Bahagian Temerloh pula berpindah ke bangunan Umno Mentakab (dulu parlimen kini Dun).

Rupa-rupanya Tauke Hitam yang kecewa dengan Umno yang mungkir janji, dikatakan telah naik mereng kerana sangat tertekan dengan penipuan Umno itu.

Bekas OCPD tadi memberitahu, Tauke Hitam masih hidup tetapi sekarang keadaannya tak keruan berjalan mundar-mandir setiap hari di Mengkarak, kadang-kadang meracau dan minum di mana suka kemudian akan dibayar oleh anaknya pada sebelah petangnya.

Tambah bekas OCPD itu lagi, kasihan melihat Cina Tauke HItam itu tetapi apa boleh buat dah dianiaya Umno. Daripada kaya, kini kehidupannya seperti merempat.

Sumber lain menyebut, bangunan tersebut akan dibeli oleh bekas Adun Kuala Semantan yang akan menjadikannya sebagai show room kereta jualannya, sementara di sebelah atas pula dikatakan akan dibuat hotel bajet.

Dato Medan mungkin boleh menyelamatkan maruah Umno Temerloh, tetapi biul Tauke Hitam sukar dipulihkan!

06 di bukit ibam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di bukit ibam - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Jun 2012 07:04 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 07:36 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Apr 2012 07:07 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Apr 2012 07:06 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Mar 2012 07:03 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 07:03 AM PST

URL Sumber Asal :-

skn 322 – Perbarisan Serah Terima tugas Pegawai Memerintah skn <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 04:31 PM PST

Pegawai Memerintah menyerahkan dokumen serah terima tugas kepada Mej Mohd Fauzi Bin Omar TUDM selaku pengganti beliau

Pegawai Memerintah menyerahkan dokumen serah terima tugas kepada Mej Mohd Fauzi Bin Omar TUDM selaku pengganti beliau

MUADZAM SHAH, 13 Jan 12 – Satu Perbarisan Serah Terima Tugas Pegawai Memerintah telah diadakan di Skn 322 TUDM Bukit Ibam. Dalam hujan gerimis, 79 Perwira Negara berdiri megah di Padang Kawad Skn memberi penghormatan kepada Lt Kol Ivan John Row TUDM di atas segala jasa beliau terhadap warga skuadron.

Perbarisan ini diadakan kerana Pegawai Memerintah Lt Kol Ivan John Row TUDM akan menyambung pelajaran beliau di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia dan diambilalih oleh Pegawai Eksekutif Skuadron Mej Mohd Fauzi Bin Omar TUDM. Seluruh warga Skn 322 TUDM Bukit Ibam mengucapkan selamat maju jaya pada beliau.

Barisan Pegawai, Pegawai Waren dan Penyelia Awam bergambar kenangan bersama Pegawai Memerintah Skn 322 TUDM Bukit Ibam Lt Kol Ivan John Row TUDM

Barisan Pegawai, Pegawai Waren dan Penyelia Awam bergambar kenangan bersama Pegawai Memerintah Skn 322 TUDM Bukit Ibam Lt Kol Ivan John Row TUDM

Berita berkaitan:

Full content generated by Get Full RSS.

Kisah Tok Batin Budiman | Cerita Sensasi

Posted: 19 Jan 2012 06:22 AM PST

Kisah Tok Batin Budiman | Seorang Tok Batin di Bukit Ibam telah membeli sebuah motosikal terpakai. Seperti biasa motorsikal tersebut tidak mempunyai mud-guard, side-mirror dan plate nombor. Suatu hari Tok Batin ingin pergi ke Pekan. Dengan semangat yang berkobar-kobar Tok Batin mengunggang motor kap-chainya melalui denai yang berbengkang-bengkok. Tiba di pertengahan jalan ia telah ditahan oleh seorang anak buahnya.

"Tok, tumpang ke Pekan."

"Boleh, naik di belakang" jawab Tok Batin sambil menunjuk ke belakang. Sampai di suatu tempat, ada seorang anak buahnya lagi menahan Tok Batin.

"Tok, boleh tumpang, kite nak ke Pekan ni."

"Apa salahnye, naiklah di belakang." Motor pun sampailah ke jalan besar.

Ada kira-kira lima kilometer lagi baru sampai ke Pekan. Tok Batin pun memecut motorsikalnya dengan membawa dua orang anak buahnya di belakang. Hembusan angin yang meniup tiga biji kepala tanpa topi keledar itu membuat perjalanan mereka sangat mengasyikkan. Tiba di kilometer dua, sekatan jalanraya sedang diadakan. Seorang polis trafik menghulur tangan menahan mereka. Tok Batin dengan muka selamba memecut motornya dengan bertambah laju melepasi sekatan tersebut. Melihat beberapa kesalahan yang dilakukan oleh Tok Batin, polis trafik terus mengejar beliau.

Ia dapat memintas Tok Batin. Tok Batin dengan serta merta memberek motorsikalnya.

"Oi ape ni, nak bunuh kite ke. Berhenti depan kite macam ni. Tenguk belakang kite ade due orang anak buah kite. Kamu takpe le pakai topi keras, yang kite ni kepale togel, kalau jatuh tak ke kite mati." Marah Tok Batin.

"Pak Cik, kenapa bila saya tahan Pak Cik tak berhenti tadi."

"Oi, tak ade otak ke, belakang motor kite dah penuh due, tak boleh tumpang lagi…"

Melayukini.net – Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Dua kali boleh tak? Hehe. Pengajaran dari kisah ni, jangan lari bila dikejar oleh pihak berkuasa, kang tak pasal-pasal kena tembak. Bahaya wooo. Yang betul ialah, berhenti dan memberi kerjasama kepada pihak berkuasa untuk menjalankan tugas.

Sumber: Gelihati | Layari Cerita Lawak Melayu Kini Net

Source Article from http://melayukini.net/2012/01/kisah-tok-batin-budiman/
Kisah Tok Batin Budiman
http://melayukini.net/2012/01/kisah-tok-batin-budiman/
http://melayukini.net/feed/
Informasi Malaysia Kini
Portal Hub Berita Menarik Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » Kerajaan prihatin masalah air, tanah <b>di</b> Rompin

Posted: 25 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 25 Jan. – Kerajaan negeri sentiasa memberi perhatian terhadap isu tanah dan bekalan air di Rompin dengan melakukan pelbagai usaha untuk menyelesaikan masalah yang timbul.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Ibam, Datuk Mohamad Safri Abdul Aziz berkata, masalah tersebut bukan satu isu yang boleh dikaitkan dengan kegagalan pemimpin Barisan Nasional (BN) memenuhi janji seperti yang didakwa oleh penduduk.

Jelasnya, ia disebabkan pelbagai kekangan dihadapi kerajaan negeri dalam menyelesaikan masalah tersebut, tetapi usaha tetap diteruskan bagi memastikan kesulitan yang dihadapi penduduk dapat diselesaikan.

"Masalah tanah rancangan Felda dan bekalan air di beberapa kampung di Rompin bukan berpunca daripada kegagalan pemimpin yang dipilih atau karenah birokrasi, sebaliknya disebabkan oleh kerja-kerja menggantikan paip masih berjalan di kawasan berkenaan.

"Rompin merupakan antara daerah terbesar di negeri ini. Oleh itu, kerja-kerja mengganti paip sedia ada yang berusia 30 tahun pasti memakan masa kerana ia dijalankan secara berperingkat," katanya.

Beliau berkata demikian selepas melancarkan pertandingan Kuantan Drag Series anjuran bersama Majlis Belia Negeri Pahang dan JS Event di Taman Teknologi Universiti Malaysia Pahang (UMP) dekat Gambang di sini kelmarin.

Mohd. Safri berkata, kawasan Bukit Ibam dam Muadzam Shah turut terlibat dalam kerja-kerja penggantian paip tersebut dan kadangkala penduduk kawasan terbabit berdepan dengan masalah bekalan air yang tidak dapat dielakkan.

Mengenai isu tanah, beliau memberitahu, kerajaan negeri dalam usaha menyelesaikan masalah tanah yang dipohon penduduk melalui satu dasar yang diluluskan baru-baru ini.

"Kerajaan negeri bersedia meluluskan permohonan hak milik tanah yang dibuat dalam tempoh lebih lima tahun secara automatik selagi tanah itu tidak berlaku pertindihan atau berada dalam kawasan tanah rezab," ujarnya.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Apr 2012 07:35 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 07:37 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 07:15 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 07:03 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Today&#39;s Photograph : <b>Bukit Ibam</b> 1968 « MMM&#39;s "Everything is <b>...</b>

Posted: 27 Mar 2012 05:05 PM PDT

Bukit Ibam in History

Contribution of Glenn Schumacher

mamadou

0.000000 0.000000

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Apr 2012 07:35 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 07:37 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 07:15 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di bukit ibam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 07:03 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Today&#39;s Photograph : <b>Bukit Ibam</b> 1968 « MMM&#39;s "Everything is <b>...</b>

Posted: 27 Mar 2012 05:05 PM PDT

Bukit Ibam in History

Contribution of Glenn Schumacher

mamadou

0.000000 0.000000

06 di raub - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


FOTO SEKITAR CERAMAH <b>DI</b> TEMERLOH DAN <b>RAUB</b> PADA 09 <b>...</b>

Posted: 10 Oct 2012 10:52 AM PDT

Pada 09 Oktober 2012 baru-baru ini, Cabang KEADILAN Temerloh dan Raub telah mengadakan siri ceramah masing-masing untuk memberikan penerangan isu-isu semasa kepada rakyat.  Di Temerloh, ceramah telah diadakan di Jalan Muhibbah, Taman Muhibbah, Temerloh manakala di Raub pula telah diadakan di Markas Gerakan Sg Ruam, Raub.
Di Temerloh, dua tokoh hebat telah ditampilkan iaitu YB Nasution Ismail (MP Machang/Setiausaha Agong PKR) dan juga Sdr Rafizi Ramli (Pengarah Strategi PKR).  Di samping itu, ceramah turut diserikan dengan kehadiran YB Tuan Syed Hamid (Adun Kuala Semantan), YB Leong Ngah-Ngah (Adun Triang), Us Haji Yusof Darus (YDP Pas Temerloh) di samping tuan rumah sendiri iaitu Sdr Ahmad Nizam selaku Timbalan Pengerusi PKR Negeri Pahang merangkap Ketua Cabang Temerloh.  
Ceramah yang diPengerusikan oleh Sdr Man Kadir (Pak Jabit) pada malam itu telah mendapat sambutan yang luar biasa.  YB Saifuddin Nasution banyak menyentuh tentang beberapa perkara atau isu yang dibahaskan di dalam Parlimen sekarang ini.  Sdr Rafizi Ramli pula banyak mendedahkan fakta-fakta tentang penyelewengan kerajaan di samping menerangkan tentang dasar-dasar Pakatan Rakyat seperti yang digariskan di dalam Bajet Pakatan Rakyat 2013.  Tidak ketinggalan, beliau menerangkan komitmen Pakatan Rakyat untuk menurunkan harga kereta dengan cara mengurangkan cukai yang sekarang ini terlalu tinggi dan tidak munasabah demi kebaikan rakyat.
Siri ceramah di Raub pula menampilkan Pengerusi KEADILAN Negeri Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman, Sdr Fariz Musa (Ahli MPP/Pengerusi Jingga 13) dan juga Sdri Felicia Ling (Aktivis/Ketua Cabang Ceras).  Program ceramah di Raub diPengerusikan oleh Sdr Rizan Hj Ali.
Berikut adalah gambar sekitar ceramah-ceramah di Temerloh dan Raub;
 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved