ads

Isnin, 5 November 2012

06 di jengka - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di jengka - Google Blog Search


Shahaniza Shamsuddin: Orang muda <b>di Jengka</b> 2 masih bersama <b>...</b>

Posted: 11 Oct 2012 05:02 AM PDT

Tahniah kepada pemuda umno caw cempaka jengka 2 yg sentiasa mengadakan aktiviti bersama orang muda sekaligus menarik hati mereka untuk terus menyokong UMNO.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

06 di janda baik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di janda baik - Google Blog Search


Ceritera Hidup Kami: Bercuti <b>di Janda Baik</b>, Pahang

Posted: 02 Nov 2012 03:33 AM PDT

Alhamdulillah...kami dapat berkumpul sefamili di Janda Baik, Pahang. Kiranya family gatheringlah nih. Kami telah menginap di Chemperoh saujana Janda Baik. Chemperoh ni boleh memuatkan sehingga 20 orang dewasa dengan harga sewa RM700 semalam. Perjalanan dari Temerloh lebih kurang 1 1/2 jam. Kami lalu jalan biasa untuk menikmati kawasan perkampungan...yerlah...tu...banyak hutan juge..
Tempat ni memang best kalo pergi bersama2 famili. Seriuss sunyi dan sangatlah privacy. Kanak2 pun boleh mandi sungai instead of kolam, maybe lebih selamat...Airnya memang sejuk...tapi anak2 ni berendam berejam2 pun tak rasa sejuk. Boleh ke sini http://www.saujanajandabaik.com/ untuk info yang lebih tepat.
Kami yang paling awal sampai...tapi sesat gak nak cari saujana chemperoh nih. Sebabnya saya tak meneliti arahan untuk ke saujana janda baik nih dengan baik. Cari signboard saujana memang xde...Lam website kata, jalan ke saujana ni 1km seblum Saufiville,so..sepatutnya kami cari saufiville nih. (lain kali teliti betul2 ye mama izan). Erm biasalahkan...pengalaman mengajar kita untuk lebih baik..betul tak?
adam dan amirul berdua jer..x tahulah apa xtvt mereka ni..
bapa2, anak2 memang x dpt dipisahkan dgn air...
Seronok jer mereka ni main air, sampai jer sume terus tukar uniform nak mandi...bukan selalu dapat main airkan. So, berendam berejam pun xde hal..ok.. jer..bukan setakat anak2 jer..bapak2 pun kemain lagi main simbah2nyer..

berderet kereta 5 beradik sebelah suami saya..
 inilah rupanya rumah chemperoh di Saujana Janda Baik...
Petang nak ke magrib tu, suami saya dah siap2 hidupkan api nak bakar2 ayam, ikan, dan macam2 lagi. Tapi x sempat amik gamba. Walaupun disediakan tempat makan, kami tak guna pun...kanak2 ramaikan, so lebih sesuai dan selesa makan diberanda jer. Tak banyak pun yang saya makan, saya tak berapa selera masa ni, mungkin sebab tangan saya yang terseliuh sakit nih..so..agak moody..
separuh tidur didalam..separuh tidur diberanda...kami anak beranak tidur diberanda nak merasai pengalaman yang baru...sejuknyer x terkata...
pandangan dari pintu masuk....
Mempunyai padang yang agak besar sesuai nak buat family day di sini. Anak2 pun seronok berlarian di sini.
Papa long dan anak2 lelakinya tidur dalam khemah...

x tahu bunga apalah nih...
tempat makan barbeku pun disediakan...
Esoknya, bangun jer tidur terus ke sungai kanak2 ni...mak2nyer pula sibuk menyediakan brekfes..
di pagi ahad...bangun pagi terus nak berendam dalam sungai..
pose istimewa untuk teman2 pengunjung...
sejuklah...janganlah simbah air kat mama...grr..grr

dah siap mengemas nak balik..inilah bahagian dalam rumah...
Rasanya anak2 ni tak puas lagi main air...mereka ni brenti main pun kerna hujan dah turun...kami pun bersiap2 dan kemas2 mana-mana yang perlu. Cukuplah sudah cuti2 kali nih...moga diberi rezeki untuk menikmati keindahan ciptaan Yang MaHa Esa...ok..cukup untuk kali ini..zai jian..

06 di beserah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Sep 2012 09:15 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jejaka Desa: <b>Di Beserah</b>

Posted: 18 Jul 2012 08:53 AM PDT

Salasilah keturunan seseorang itu amat penting diketahui dalam masyarakat manusia bertamadun. Menjejaki asal usul keturunan seseorang boleh memberi manfaat kepada hubungan silaturrahim kaum kerabat.Merapat dan mengekalkan hubungan silaturahim sangatlah dituntut dalam Islam.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jul 2012 09:44 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Jun 2012 09:26 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 09:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2012 09:14 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 09:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Feb 2012 09:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Feb 2012 09:31 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Feb 2012 09:05 PM PST

URL Sumber Asal :-

storyofsuri-2: @ <b>beserah</b>....secara alami

Posted: 03 Feb 2012 07:29 PM PST

hati gumbira sebab selamat sampai di rumah ma aku di beserah...
iyerlah..aku kan plan nak beranak n berpantang di beserah kali ni..
dok lepak kampung memang best....
tiba2 lak pok den balik kelantan ada hal...
so aku dua beranak ditinggal kan di beserah...
suri? lagi lah seronok balik beserah..
makcik2 pakcik2 dia ramai sini...
mmg berseronok lah main satu hari....
pagi2 suri dah mandi sibuk nak g rumah pakcik dia..
pakcik suri tu tua setahun jer dari suri...hehehe
memang lah seronok kan...
klah nak..aku nak surfing pasal susu ibu n cloth diaper ni...
plan nak membesarkan adik suri ni secara alami...
p/s: breastpump dah ada....tq puan dana...tengah nak survey cloth diaper lak...ehheheh
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 09:38 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

URL Sumber Asal :-

(BERITA) Pertandingan Tarian Separuh Bogel <b>Di Beserah</b> <b>...</b> - Trigyy

Posted: 17 Nov 2011 08:46 PM PST

 tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan, coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Dengan tawaran Rm600 dan sebotol minuman keras, beberapa orang wanita yang berumur 15-18 tahun telah menjual maruah masing-masing dengan menari sambil berbogel. Itu adalah satu pertandingan dimana peserta dikhendaki menari secara bebas, seksi dan ghairah untuk mendapat markah yang lebih tinggi. Kejadian ini berlaku di Beserah, Kuantan pada awal pagi 17 November 2011.
Berita Penuh dari Metro

Hadiah ditawarkan selaku juara hanya RM600 serta sebotol minuman keras, tetapi sudah cukup membuatkan 20 gadis sebahagian besarnya Melayu, tampil menyertai pertandingan separuh bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Beserah, awal pagi semalam.

Sambil mengenakan pakaian seksi, sebahagian besar peserta berusia antara 15 hingga 18 tahun dan berasal dari Maran, Kemaman dan Kuantan itu sanggup menayangkan coli dan seluar dalam jenis G-string dipakai semata-mata mahu meraih sorakan penonton yang bakal menentukan sama ada mereka menang atau sebaliknya.

Difahamkan, acara itu pertama kali dianjurkan di pusat hiburan berkenaan sempena 'Lady's Nite' dan setiap peserta dikenakan bayaran RM50.

tarian bogel, wanita bogel, wanita melayu bogel, menari berbogel, berbogel, bogel, tarian separuh bogel, wanita melayu menari, pertandingan tarian bogel, pertandingan menari sambil berbogel, pertandingan menari bogel, tarian bogel di malaysia, wanita bogel di malaysia, wanita melayu bogel di malaysia, menari berbogel di malaysia, berbogel di malaysia, bogel di malaysia, tarian separuh bogel di malaysia, wanita melayu menari di malaysia, pertandingan tarian bogel di malaysia, pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, pertandingan menari bogel di malaysia, tarian bogel di beserah, wanita bogel di beserah, wanita melayu bogel di beserah, menari berbogel di beserah, berbogel di beserah, bogel di beserah, tarian separuh bogel di beserah, wanita melayu menari di beserah, pertandingan tarian bogel di beserah, pertandingan menari sambil berbogel di beserah, pertandingan menari bogel di beserah, tarian bogel di kuantan, wanita bogel di kuantan, wanita melayu bogel di kuantan, menari berbogel di kuantan, berbogel di kuantan, bogel di kuantan, tarian separuh bogel di kuantan, wanita melayu menari di kuantan, pertandingan tarian bogel di kuantan, pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, pertandingan menari bogel di kuantan, gambar tarian bogel, gambar wanita bogel, gambar wanita melayu bogel, gambar menari berbogel, gambar berbogel, gambar bogel, gambar tarian separuh bogel, gambar wanita melayu menari, gambar pertandingan tarian bogel, gambar pertandingan menari sambil berbogel, gambar pertandingan menari bogel, gambar tarian bogel di malaysia, gambar wanita bogel di malaysia, gambar wanita melayu bogel di malaysia, gambar menari berbogel di malaysia, gambar berbogel di malaysia, gambar bogel di malaysia, gambar tarian separuh bogel di malaysia, gambar wanita melayu menari di malaysia, gambar pertandingan tarian bogel di malaysia, gambar pertandingan menari sambil berbogel di malaysia, gambar pertandingan menari bogel di malaysia, gambar tarian bogel di beserah, gambar wanita bogel di beserah, gambar wanita melayu bogel di beserah, gambar menari berbogel di beserah, gambar berbogel di beserah, gambar bogel di beserah, gambar tarian separuh bogel di beserah, gambar wanita melayu menari di beserah, gambar pertandingan tarian bogel di beserah, gambar pertandingan menari sambil berbogel di beserah, gambar pertandingan menari bogel di beserah, gambar tarian bogel di kuantan, gambar wanita bogel di kuantan, gambar wanita melayu bogel di kuantan, gambar menari berbogel di kuantan, gambar berbogel di kuantan, gambar bogel di kuantan, gambar tarian separuh bogel di kuantan, gambar wanita melayu menari di kuantan, gambar pertandingan tarian bogel di kuantan, gambar pertandingan menari sambil berbogel di kuantan, gambar pertandingan menari bogel di kuantan,coli, seluar dalam, wanita bercoli, wanita melayu bercoli, seluar dalam wanita, seluar dalam wanita melayu, awek pakai coli, awek pakai seluar dalam, awek melayu pakai coli, awek melayu pakai seluar dalam, gambar coli, gambar seluar dalam, gambar wanita bercoli, gambar wanita melayu bercoli, gambar seluar dalam wanita, gambar seluar dalam wanita melayu, gambar awek pakai coli, gambar awek pakai seluar dalam, gambar awek melayu pakai coli, gambar awek melayu pakai seluar dalam,

Peserta yang meraih sorakan paling kuat daripada penonton dan pengunjung pusat hiburan berkenaan berpeluang memenangi pertandingan yang dimulakan jam 12 tengah malam itu.

Peserta juga bebas menari dengan gaya tersendiri, tetapi perlu dalam keadaan seksi dan ghairah sambil diiringi muzik tekno yang dimainkan DJ. Setiap peserta dikehendaki memperkenalkan diri dan hanya dibenarkan membuat persembahan selama dua minit.

>>Klip Video 3gp Mimie One Nation Emcee Tersebar <<

Incoming search terms:

Related Posts Same Categories:

Anda Mungkin Ingin Membaca Post Ini:

  1. (BERITA) Gambar Ifti Ilya Farhana Yang Tertelan Bebola Kristal, Baja Tanaman Hiasan Di Kuantan
  2. (BERITA) Gambar Sekitar Kemalangan Maut Datuk Awang Jabar, Tokoh Veteren UMNO Terengganu
  3. (BERITA) Gambar Kemalangan Maut Bas – Lori Di Lebuh Raya Behrang, Slim River, Perak 11 November 2011
  4. (BERITA) Seksualiti Merdeka 2011 – Perhimpunan Seks Bebas Oleh Datuk Ambiga Sreenavasan
  5. (BERITA) Gambar Kemalangan Warga Emas, Manis Ismail Dengan Kereta Penyeludup
  6. (BERITA) Letupan Gas Di Pusat Beli-Belah Empire Shopping Gallery, Subang
  7. (BERITA) Kemalangan Maut Terbabas & Terbakar Nor' izah Abdullah Omar
  8. (BERITA) Mangsa Kemalangan Terkepit Sejam Sebelum Diselamatkan Di Pulau Pinang 24 Oktober 2011
  9. (BERITA) Gambar Budak Diculik Oleh Warga Kemboja Dan Diselamatkan Oleh Bapa, Wangsa Maju 13 November 2011
Full content generated by Get Full RSS.

Malaysia Zoom » 2040 terima BR1M <b>di</b> DUN <b>Beserah</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:05 PM PST

KUANTAN 22 Jan. – Seramai 2,040 penduduk Mukim Sungai Karang dan Beserah menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang disampaikan kepada mereka pada majlis yang diadakan di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) di sini, baru-baru ini.

Majlis penyampaian bantuan itu dimeriahkan dengan program pemeriksaan kesihatan percuma yang mendapat sambutan orang ramai.

Seorang penerima, Zaharah Othman, 56, memberitahu, dia dan ibunya, Halijah Abu Bakar, 78, gembira kerana terpilih dan lega kerana urusan itu berlangsung dengan lancar.

Menurut Zaharah, biarpun terpaksa menunggu agak lama, namun kesungguhan petugas memudahkan urusan bagi penerima seperti mereka.

"Lega dan syukur, sekurang-kurangnya duit ini dapat digunakan untuk perbelanjaan rumah.

"Malah, duit yang diterima ibu akan digunakan untuk membeli ubat kerana dia tidak dapat bergerak cergas dan bergantung pada kerusi roda sejak dua tahun lalu kerana sakit lutut," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof berkata, beliau bersyukur kerana majlis itu berlangsung dengan lancar tanpa masalah besar.

Katanya, program itu turut mencipta kelainan dengan penganjuran program pemeriksaan kesihatan dan pemberian cermin mata secara percuma buat warga emas yang dikendalikan oleh Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurutnya, sumbangan kerajaan itu dapat meringankan beban rakyat dan bagi mukim itu, majoriti penerima iaitu 65 peratus terdiri daripada golongan bekerja sendiri sama ada bekerja kampung, nelayan atau lain-lain.

"Fasa kedua membabitkan 6,000 penerima bagi DUN ini akan berlangsung pada awal bulan depan dan kita harap rakyat menghargai usaha kerajaan dengan memberikan sokongan padu kepada pucuk pemerintahan," katanya.

Hadir sama pada program itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Lumpur, Datuk Wan Adnan Wan Mamat dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Suhaimi Sulong serta Pengarah Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), Pembangunan 1MDB, Datuk Dr. Shamsul Anwar Sulaiman.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

PEMUDA UMNO INDERA MAHKOTA: Santai @<b>Beserah</b>

Posted: 24 Jan 2012 01:36 AM PST

Dato Suhaimi Sulong, Ketua Pemuda UMNO Indera Mahkota beramah mesra dengan penduduk Kg. Beserah Pantai dalam Program Santai Pemuda di Beserah. Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Homestay <b>di</b> Kuantan, Jalam <b>Beserah</b> | Kuantan2u.com

Posted: 03 Apr 2012 12:59 AM PDT

FnK Homestay terletak di bandar Kuantan, PahangDarul Makmur. sebuah rumah semi D yang barudiduduki 1.1.2011 yang lalu. Mempunyai 4 bilik dan2 bilik air, dengan motto BERSIH, SIMPLE danSELESA, kunjungan anda ke homestay kami akanmendapat layanan yang terbaik.

Bilik 1 dilengkapi aircond, dan bilik air terletakdi dalam nya.

Bilik 2 juga dilengkapi dengan queen bed, airconddan set almari. Bilik air di kongsi bersama-samadengan bilik 3 dan bilik 4. Bilik 3 dilengkapidengan super single bed kualiti hotel bertaraf 5bintang manakala bilik 4 disediakan 1 katil singlebed.

Kami sediakan katil super single bed untuk biliktidur 3 dan katil single bed untuk bilik 4.

Kemudahan ruang tamu dengan set sofa serta TVastro, mengisi ruang masa lapang anda sebelummemenuhi aktiviti harian. Ruang dapur dengan setmeja makan serta kelengkapan seperti microwave,cerek elektrik, water filter, peti ais

Kemana destinasi anda di Kuantan ? Ini adalahlokasi-lokasi yang kebiasaanya tetamu kami pergi.

Urusan Rasmi
*UIA (5km)
*POLISAS(5km)
*PSDC Semambu (5km)
*JUPEM (1km)
*Poliklinik Beserah (500m)
*Naza Mercedes (1km)
*Sekolah Teknik Kuantan (1km)
*Bandar Kuantan (3km)
*Perindustrian Semambu (5km)
*Kolej Universiti ShahPutra (10km)
*Kolej IKIP, Taman Pertanian (7km)
*JPJ Kuantan (3km)
*D embassy (3km)
*Zoo Taman Teruntum (5km)
*IKIP Taman Gelora (6km)

KAMI BERSEDIA UNTUK MENASIHATI PERJALANAN ANDA

Destinasi Percutian

Pantai Beserah (walking distance)
Pantai Batu Hitam (2km)
Pantai Teluk Chempedak (4km)
Tanjung Lumpur ikan Bakar (8km)
Bandar Kuantan (4km)
Taman Gelora (5km)
Istana (5km)
Bukit Istana (8km)
Indera Mahkota (10km)

HUBUNGI 0199157172 UNTUK URUSAN TEMPAHAN. HARGABERMULA DARI RM190 PERNIGHT

Contact FMM Enterprise

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:35 PM PDT

ANFA Resources: Banglo 2 tingkat <b>di beserah</b>

Posted: 19 Jun 2012 10:52 PM PDT


-Banglo2 tingkat, Belakang SMK Beserah, Kuantan

- Alamat: No. 1, Lorong Bukit Gelugor 7, Kg. Batu Hitam, 26100 Kuantan

-Luas bangunan : 3400 kp
-Luas tanah : 9000 kp

KEMUDAHAN BERHAMPIRAN :
- 30m ke SMK Beserah
- 200 m ke Pusat Sumber Pendidikan Pahang.
- 10 km ke bandar Kuantan.


Harga Jualan : RM 580,000/-



Hubungi : 019-9076908

BLOG PAHANG: 06 <b>di beserah</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2012 12:00 AM PDT

06 di kuala rompin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di kuala rompin - Google Blog Search


AKU DAN KEHIDUPANKU: Aku <b>di</b> Seri Malaysia <b>Rompin</b>

Posted: 30 Oct 2012 02:03 AM PDT

Ketika orang lain sibuk dengan ibadah kurban,
aku dah sampai di sempadan Pahang.
Aku check-in di Hotel Seri Malaysia Rompin.
Hotel kegemaranku dan pilihan nombor satuku.
Tapi anak2 tak suka hotel sebegini.
Dan aircondnya tak berapa nak sejuk.
Tapi aku tak kisah itu semua.
Yang penting ada katil dan bilik air.
Disebabkan cuti hari raya,
Proses pendaftarannya mudah dan pantas.
Aku dapat bilik dekat dengan lobi.
Jadi ada free WiFi sampai ke dalam bilik.
Dibelakangnya pula ada kolam renang cetek.
aku boleh tengok dari dalam bilik sahaja.
Hotel Seri Malaysia Rompin.
30 km jauhnya daripada pekan Kuala Rompin.
Tiada apa2 yang menarik di sekitar hotel.
Petang itu aku drive sampai ke Kuala Rompin.
Bersantai di Pantai Hiburan.
Juga mencari gerai menjual udang galah.
Restoran Azizah di Leban Chondong.
Yang semakin famous lepas masuk Majalah 3 beberapa bulan lepas.
restoran tu tak pernahnya buka.
Mungkin sibuk dengan kurban Aidiladha gamaknya.
dan tiada aktiviti2 lain yang menarik,
aku layan Instagram dan Waze di iPhone.
Ada sahabat bloggerku turut berada di Rompin rupanya.
Tapi tak berkesempatan nak berjumpa dengannya.
Awal pagi Sabtu aku dah check-out.
Walaupun ada kupon breakfast percuma,
aku ada tempat breakfast lebih istimewa.
Itulah antara tujuan aku singgah di Rompin.

06 di kuala lipis - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di kuala lipis - Google Blog Search


secebis CEBISAN: Syawal 2012 <b>di Kuala Lipis</b>, Pahang

Posted: 26 Aug 2012 05:55 AM PDT

Assalamualaikum!

First of All, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Zahir dan Batin!

Macam mana raya korang? Seronok? Haa, apa? Gemok? Hakhakhak! Seronok makan, gemoklah jawabnya. Contoh terdekat, saya, saya, saya!!! *angkat tangan tinggi-tinggi*

Okeh, fine, pembetulan, bertambah gemok! Silalah lah makan Alpha Lipid II. Cehh, kuasa pulak aku. Itu kakak saya yang setia menjamu Alpha Lipid II. Kemain kau, turun 6 kg. Terbaik!! Tapi terseksa pon Terbaik jugalah. Hahaha! *jahat*

Ok, back to the topic. Syawal 2012. Raya tahun ni ok juga dari tahun lepas. Tahun lepas simple and boring.

Excited ye juga, sebab balik kampung, Padang Tengku, Kuala Lipis, Pahang.  Ye, ye, tahu, kampung Siti Si bertuah tu. 

Kitorang balik raya kedua sebab raya pertama ayah kerja. Memang seronok balik sana sebab rindu gila kat Wan, MokDe adn CikBi.

Kalau tahun-tahun sebelumnya, balik sebelum hari mantai lagi, pastu kacau dodol, buat rendang, ketupat and lemang. Eh, tipu, lemang wan je yang buat. Sebab Lemang wan je sedap! Hehe. Dodol tu resepi mereka juga. Kami penghulur tenaga sahaja. Hehehe!

Jom layan gambar yang tak seberapa!








Tak berapa banyak gambar. Malas pula nak pegang kamera. Handphone gua tak canggih, kamera tak cantek maaa.
Eh, rasanya belum bagitahu, kalau balik Padang Tengku ni memang boleh cepat gemok, mana taknya, balik sana semua pakar pakar memasak makanan tradisional. Paling sedap beb! Esp Masak Asam Tempoyak! Walaweh, sampai jilat kawah beb! Hakhak! *over seh!*
Ok, OK, next! Balik dari Padang Tengku, keesokkannya beraya dengan member sekolah menengah, tapi main sergah je. Gambar yang di snap tak sempat rembat dari kawan. No no photo keh.. 
Ok, itu je kot. Raya korang pula macam mana? Mesti ada pelbagai cerita kan?


Terimakasih sudi baca! (:

06 di nenasi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di nenasi - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Oct 2012 03:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Oct 2012 03:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Oct 2012 03:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 06 May 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Apr 2012 03:07 PM PDT

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

[unable to retrieve full-text content][unable to retrieve full-text content]Dilahirkan pada 19 Julai 1971 di Nenasi, Pekan, Pahang, Piza memulakan alam persekolahan pada tahun 1978 di Sekolah Rendah Sultan Abdullah, Kuantan dan mengakhirinya setakat ...

Rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah <b>di Nenasi</b> | Sharing <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2012 12:00 AM PDT

PEKAN: Satu rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah di Kampung Serun, dekat Nenasi, di sini.

Shafie Nor: Rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah <b>di Nenasi</b>

Posted: 30 Mar 2012 01:24 AM PDT

PEKAN: Satu rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah di Kampung Serun, dekat Nenasi, di sini, Rabu lalu.
Rangka manusa itu ditemui dua lelaki yang mengendalikan sebuah jengkaut bagi pembinaan jalan di kawasan berkenaan jam 12 tengah hari.
Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, SAC T Narenasegaran, berkata rangka yang ditemui tertimbus di Kilometer 54 Jalan Pekan-Rompin dekat kampung Serun itu dihantar ke Hospital Muadzam Shah untuk bedah siasat.
"Dua lelaki berkenaan yang berusia 30-an terkejut selepas mendapati rangka manusia tertimbus di kawasan berkenaan sebelum menghubungi pihak polis," katanya kepada pemberita di sini, hari ini. - BERNAMA

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Nov 2012 02:02 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jun 2012 03:17 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jun 2012 03:28 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 03:27 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Apr 2012 03:04 PM PDT

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2012 12:00 AM PST

[unable to retrieve full-text content][unable to retrieve full-text content]Dilahirkan pada 19 Julai 1971 di Nenasi, Pekan, Pahang, Piza memulakan alam persekolahan pada tahun 1978 di Sekolah Rendah Sultan Abdullah, Kuantan dan mengakhirinya setakat ...

Rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah <b>di Nenasi</b> | Sharing <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2012 12:00 AM PDT

PEKAN: Satu rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah di Kampung Serun, dekat Nenasi, di sini.

Shafie Nor: Rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah <b>di Nenasi</b>

Posted: 30 Mar 2012 01:24 AM PDT

PEKAN: Satu rangka manusia ditemui tertimbus dalam tanah di Kampung Serun, dekat Nenasi, di sini, Rabu lalu.
Rangka manusa itu ditemui dua lelaki yang mengendalikan sebuah jengkaut bagi pembinaan jalan di kawasan berkenaan jam 12 tengah hari.
Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, SAC T Narenasegaran, berkata rangka yang ditemui tertimbus di Kilometer 54 Jalan Pekan-Rompin dekat kampung Serun itu dihantar ke Hospital Muadzam Shah untuk bedah siasat.
"Dua lelaki berkenaan yang berusia 30-an terkejut selepas mendapati rangka manusia tertimbus di kawasan berkenaan sebelum menghubungi pihak polis," katanya kepada pemberita di sini, hari ini. - BERNAMA

KEBAKARAN KEDAI MAKAN DAN RUMAH KEDIAMAN <b>DI NENASI</b> <b>...</b>

Posted: 29 Jan 2012 08:10 AM PST

[unable to retrieve full-text content]KEBAKARAN KEDAI MAKAN DAN RUMAH KEDIAMAN DI NENASI PADA 25.1.2012. 'Malang memang tidak berbau.' Itu lah saja ungkapan yang sering dapat kita katakan jika berlaku sesuatu malapetaka dan kejadian yang ...

KEBAKARAN KEDAI MAKAN DAN RUMAH KEDIAMAN <b>DI NENASI</b> <b>...</b>

Posted: 29 Jan 2012 08:10 AM PST

[unable to retrieve full-text content]KEBAKARAN KEDAI MAKAN DAN RUMAH KEDIAMAN DI NENASI PADA 25.1.2012. 'Malang memang tidak berbau.' Itu lah saja ungkapan yang sering dapat kita katakan jika berlaku sesuatu malapetaka dan kejadian yang ...

BLOG PAHANG: 06 <b>di nenasi</b> - Google Blog Search

Posted: 19 May 2012 03:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search


Percayalah, Hadi Takde &#39;Telur&#39; Nak Tanding <b>Di Pekan</b> | MYKMU <b>...</b>

Posted: 04 Nov 2012 05:01 AM PST

November 4, 2012   ·   84 Comments

PicsIn_1352062269439

MULA-MULA penulis malas nak cerita hal ini sebab penulis tahu, mempercayai Presiden PAS, Hadi Awang bertanding di Pekan, samalah mustahilnya dengan melihat DAP bertanding di kawasan majoriti Melayu!!!

Tapi bila mata ini melihat Hadi diangkat menjadi hero di ruang siber kerana kononnya berani nak mencabar Presiden UMNO di kerusi parlimen Pekan, penulis tergerak untuk menamatkan semua kepercayaan karut itu dengan menulis artikel ini.

Yang mati-mati percaya Hadi berani keluar dari kawasan tradisinya bertanding untuk ke Pekan mencabar Najib, perlu ingat ini – Hadi bukanlah kuat mana pun, waima di kawasannya sendiri, Marang.

Berbanding dengan Najib yang tak pernah tewas di Pekan, Hadi pernah beberapa kali kalah di Marang, menunjukkan tidak ada kawasan yang betul-betul selamat untuk Hadi, tak macam Najib.  Betul, Najib hampir kalah pada tahun 1999 tapi ada perbezaan antara hampir kalah dengan kalah beberapa kali.

Jadi kalau Hadi tidak kukuh di kawasannya sendiri, bagaimana pulak dia nak menentang Najib di Pekan?

Itu yang pertama, yang kedua, kita semua tahu taktik PAS untuk menang di sesuatu kawasan ialah dengan memindahkan pengundi dari kawasan yang dia tidak bertanding atau pasti kalah, ke kawasan yang dia sedang intai untuk menang.  Ini bukan rahsia malah sudah diketahui semua orang.

Dengan masa yang semakin suntuk untuk pilihanraya ke-13 dilangsungkan, sudahkah PAS memindahkan penyokong setianya dari lokasi-lokasi yang mereka tidak ada peluang untuk menang ke Pekan bagi memastikan kemenangan Hadi?

Dari apa yang penulis lihat, tidak ada aktiviti itu dilakukan sebab PAS masih perlu menyokong calon-calon Pakatan Rakyat yang lain walaupun calon PAS sendiri tidak bertanding disitu.

Memindahkan pengundi secara besar-besaran dari mana-mana kawasan untuk memastikan kemenangan pemimpin utama, adalah ibarat mensabotaj calon Pakatan Rakyat di kawasan tersebut sedangkan PAS sudah berkomponen dengan DAP dan PKR, mana boleh buat suka-suka hati.

Itu belum kita sebut lagi bahawa Hadi pun pernah umum dulu (atau lebih tepat Januari 2012), yang dia tidak akan bertanding mempertahankan Parlimen Marang 'sebab sudah terlalu lama jadi YB' – bukti boleh rujuk sini.

Tidak kurang juga melihat, kenyataan itu kerana Hadi sudah tahu yang dia bakal tewas di Marang kalau bertanding lagi kali ini.

Pendek kata, setelah dilihat dari semua sudut, gebang Hadi nak menentang Najib di Pekan ini adalah setaraf gebang kedai kopi, tidak ada mana beraninya Hadi nak menentang Najib di Pekan.

Kalau Hadi dicalonkan juga menentang Najib di Pekan, itu menunjukkan memang benarlah puak-puak Anwarinas dalam PAS nak menendang Hadi dari jawatan presiden yang sedang disandangnya.

Nasib Hadi nanti samalah seperti sparring parternya dalam team kerajaan perpaduan, Nasharudin Mat Isa sudah pasti tidak akan mempertahankan Parlimen Bachok, malah 99% sah tidak dicalonkan langsung pun.

Ingat, kita cakap tentang PAS ni, 'bunuh membunuh' seteru politik (walaupun dalam jemaah sendiri) bukanlah satu perkara mustahil.

By


06 di jerantut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di jerantut - Google Blog Search


WZWH: Projek Kaviar <b>Jerantut</b> : Ikan Sturgeon Boleh Dibela <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 01 Nov 2012 12:06 AM PDT

DS Najib telah umumkan ada pelabur mahu melabur RM425 juta bagi projek kaviar Jerantut. 
Ramai orang Jerantut dan Pahang tidak tahu ikan sturgeon ini ikan apa? Ramai yang beranggapan ikan ini hidup di lautan Rusia dan Iran.
Sebenarnya ikan sturgeon ini majoriti jenis spesisnya hidup di air tawar. Ada yang tinggal di laut dekat Iran dan Russia serta Amerika Utara.
Ikan ini ditangkap dan diternak untuk mendapatkan telurnya, kaviar, kerana ia memberi hasil pulangan yang besar. Telurnya boleh dijual pada harga US$5000 untuk sekilo dan permintaan caviar ini tinggi.
Bolehkah ikan sturgeon dibela di Jerantut dan tidak menyebabkan kerosakan alam sekitar? Ini persoalan orang Jerantut dan Pahang mahu tahu.
Ikan sturgeon boleh diternak di Jerantut dan tidak membahayakan alam sekitar SEKIRANYA diternak di kawasan sistem yang enclosed dan terkawal.
Projek kaviar Jerantut adalah projek printis bermodal besar. Jika berjaya Jerantut menjadi pengeluar kaviar sedunia maka akan terdapat permintaan projek ini di seluruh Malaysia.
Nanti ramai orang Pahang membela ikan sturgeon secara sangkar di Sungai Tembeling, Jelai dan Pahang. 
Tapi AWAS jangan sampai ikan sturgeon ini terlepas ke sungai....
Projek sangkar ikan sturgeon di China.
Ini contoh kolam bela ikan sturgeon secara kecil-kecilan.
Sebab itu kita kena pastikan ikan tapah banyak membiak di sungai-sungai di Pahang ini. Ada saintis kata ikan sturgeon dan ikan arapaima gigantis cukup takut dengan ikan tapah Pahang sebab tengok giginya sahaja buat ikan sturgeon dan ikan arapaima memecut lari ketakutan...

WZWH: Calon Presiden Amerika Tidak Berani Berkempen <b>Di Jerantut</b>

Posted: 04 Nov 2012 07:24 PM PST

Pakatan Rakyat syok sendiri kata boleh tawan 8 parlimen Pahang PRU 13. Cameron Highlands, Raub, Kuala Lipis, Jerantut, Temerloh, Indera Mahkota, Kuantan and Paya Besar.
Sebab itu Pakatan Rakyat turun dengan bakal PM dengan gaya kempen calon Presiden Amerika dalam siri Jelajah Pungkor Rakyat Pahang!
Presiden PAS Hadi Awang pun bila dengar pungkor Anwar Ibrahim terus mahu terbang melayang mahu bertanding di parlimen Pekan!

Calon Presiden Amerika ini tidak berani turun berkempen di Jerantut. Tidak tahu mengapa? Siri Jelajah Pungkor Rakyat Pahang ini melalui parlimen Temerloh, Kuala Krau, Kuantan , Indera Mahkota dan Paya Besar
Calon Presiden Amerika ini suka meniru Abuya Al-Arqam berkempen guna bas mewah. Berkempen di Pahang tidak perlu pakai bas mewah cukup pakai bas buruk aje lagi rakyat Pahang suka....
Sekarang ini pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat sedang studi strategi Abuya Al-Arqam bagaimana hendak dapat dana dari pengikut, bagaimana hendak buat pengikut jadi fanatik dan thoib, dan bagaimana boleh terus memimpin dari alam ghaib!
Sambutan yang diterima dari rakyat Pahang tidaklah hangat sebagaimana seperti yang diharapkan.
Mudah pada pemikiran rakyat Pahang...
Calon Presiden Amerika hanya boleh jual pungkor.
Kerajaan BN yang ada boleh deliver janji ditepati-royalti minyak seratus juta dan bakal beratus juta lagi menceritakan segala-galanya.

06 di sungai lembing - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

06 di sungai lembing - Google Blog Search


Tempat Menarik <b>Di</b> Kuantan; Bukit Panorama, <b>Sungai Lembing</b>

Posted: 01 Oct 2012 05:00 PM PDT

Tak ramai orang yang tinggal di Kuantan tahu akan kewujudan satu tempat yg mempunyai satu pemandangan alam semulajadi yang sangat cantik.  Bukit Panorama ni letak nyer di Sungai Lembing, Sg. Lembing ni letak nyer lebih kurang 40km dari Kuantan.

CikCloudy sangat-sangat mengesyorkan korang visit Sungai Lembing ni... tapi tengok jenis orang la jugak, kalau korang yg jenis suka ronda2 mall, dalam aircond, bli barang2 branded2, well this place is ain't for you lah.. Sungai Lembing ni lebih kepada nature lovers la.. yg sukakan ketenangan alam, suka tempat2 yg ada nilai sejarah etc..

In 2009 CikCloudy dah pernah buat entry pasal Sungai Lembing sebenarnya, entry tu pasal Muzium Sungai Lembing. So this time still berkisar pasal Sungai Lembing, tapi kali ni kita nak cerita pasal Bukit Panorama pulak. Untuk direction ke Bukit Panorama, CikCloudy jumpe satu blog yg bg very specific direction to Bukit Panorama

Memang susah gak nak cari jalan nyer sebab the last time I went there, signboard nyer sangat kecik dan tak membantu sangat.

So, CikCloudy n gang... telah ke Sungai Lembing, dengan berbekalkan makanan yg cukup utk diangkut bawak makan kt atas bukit nunnn...

sila jamu mata dengan gambar2 yg tak berapa professional ni..

first skali..

 perjalanan menuju ke puncak... macam nak panjat gunung je rasa.. sampai terbaring-baring...
 well...  not me occayy! 
biasanye for those yang fit, i.e selalu exercise, will take about 40mins to reach the top of Bukit Panorama ni, tapi kalau tak fit macam CikCloudy ni, sejam lebih gak laa baru sampai, tapi..

tetiba rasa motivated giler nak panjat laju2 sebab tengok aunty ni selamba je turun dari Bukit Panorama ni, she's local.. naik bukit ni utk ber-exercise! walaweiiii... 
trek dia memang cantik dan senang sebab ada railing tu..
sampai kat puncak... kiteorang lagi sekali terkejut sebab jumpe....
budak2 ni... diaorang naik bukit ni saje2 je.. jalan2 hujung minggu gitu... bukan berdua je... tapi

berlima.. mereka ni locals gak.. 
sampai je...apa lagi.. terus terkam bekalan laa... 
mee hoon yg simple terus jadi sedap bila makan di ketinggian 325 meter!
kek pisang bli supermarket pun licin bila dah lapar...
bila dah kenyang barulah syok menikmati pemandagan di puncak Bukit Panorama... 

 itu lah Sungai Lembing... macam lembing tak? Kelihatan jugak bumbung-bumbung rumah penduduk Sungai Lembing...
ni lah kawasan puncak nye... rata dan agak luas, boleh la lepak2 bentang tikar lepas penat mendaki.. 

 biasanyer pengunjung datang sini utk tengok sunset, kaki photo memang tahu la tempat ni, sangat cantik utk shoot gambar.. kalau buat outdoor photography utk wedding ok tak? haha... tak pernah lg tengok gambar kawin yg buat outdoor photo session kat sini... kalau yg buat kat pekan sungai lembing ada la.. sebab memang old skool abis la pekan nyer..

next.. kita g Gua Charas plak yer...

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved