ads

Sabtu, 23 Februari 2013

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Sepetang <b>di Teluk Cempedak</b> , Kuantan ..

Posted: 16 Jan 2013 01:05 AM PST

Hurm.. wife abis keje dia awal hari ni. Dia ajak kuar jenjalan . Ok la gak dari aku mati keras tengok Qhaliff membuta berjam lamanya.. Er, tak pe tak pe.. Tidur lama pun , ok .. hehehe ..

Dengan gunakan GPS ( Guna Pun Sesat ??) , petunjuk memberitahu jarak cuma 7km dari hotel ! Laaa.. Kalau sedekat ni , aku sewa kuda je pon senang tapi tak boleh sbb aku lupa bawak topi koboi ..

Zas zus zass .. Sampai dah TC.. Terpusing gak nak cari tempat makan. Yang ada , makanan segera jer.. Malam nanti baru banyak kedai bukak . Petang tarak lagi ..

Jadi , tenangkan diri sekejap. Lapar punya hal .. hehee.. g beli burger McD satu, jeeeer ..tetap boikot.. bukan selalu pon  dan bubur untuk Qhaliff tapi masin la pulak.. Aku jugak yg makan..

Sambil sambil tu .. bergambar cam biasa laa ..

Hurmm.. aku pelik .. Malas benar dia nak berjalan petang ni .. Nape eh ??? Hurmmm …

Hurmmm.. Air ni , dia berebut straw dengan aku .. Punya la beria tak nak lepaskan straw tu hingga terjadi insiden tersebut ! Grrr.. nasib baik laaa 9 bulan … Kalau tak ? Kalau tak ? Haaaa…

Nape begitu ? Satu je jawapannya ..

Ngantuk nak tidur !! Padahal tadi dah tidur lamaaaaa …. Agaknya kena angin pantai , tu yang buat ngantuk semacam je.. Er ..

Ngantuk bila tengok Qhaliff tidur. Ingat nak g MegaMall tapi dah dia tidur ! Aku pun nak join sama la.. Malam ni nak g pekena ikan bakar dengan keluarga Kak Ummi Zaihadi .. hehehe.. Blogger masakan yang top okeh !

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved