ads

Rabu, 20 Mac 2013

06 di raub - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


Resepsi <b>di Raub</b> | Blog Maya Dot Com

Posted: 15 Dec 2012 11:58 PM PST

sambung kisah majlis resepsi abang der & lisa kat raub eh.
malam sebelum majlis tu, tumbang kerbau.
so apa lagi meratah daging kerbau je la malam tu.
sup kerbau & daging kerbau bakar. yummy yummy..
pastu melepak lepak je la layan bebudak ni.
tengah sesedap nonton anugerah ermm anugerah apa tah AIM kot?
tetiba bulat datang dok tukar tukar channel bola. derrrr???
sudahnya mintak diri pulang ke homestay sudah.
esok dalam pukul 11 pagi camtu gerak lah.
yaya, caca, dengan mia jadi flowergirl.
ada sorang lagi apa ke namanya, anak along mimi. kecik cenonit lagi budaknya.

: : menunggu pengantin tiba : :
jubah saya ni dibeli di carrefour. selesa bangat.
tetiba ada botol susu dalam handbag? *pasrah

: : lalu pengantin pun tiba : :

: : flower girl pun memulakan tugas : :

: : makan beradap : :
tetiba nampak kek batik buatanku ada di meja pengantin?
*pengsan
tujuan utama buatnya sebab nak bagi adik beradik je makan.
tetiba ada kat meja pengantin yer. *pasrah lagi

: : eh eh cici ada rupanya ye : :

: : berangan flower girl. heh : :

: : baru dapat makan. huhu : :

: : abang long sorang je takde. dah kroh kroh ia : :
selamat pengantin baru abang der & lisa!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved