ads

Khamis, 6 Jun 2013

06 di bentong - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bentong - Google Blog Search


&#39;blackout&#39; <b>di bentong</b> bakal berhadapan petisyen!!! - Semut Hitam

Posted: 31 May 2013 06:00 PM PDT

Disebabkan kelantangan mulut puak -puak Pakatan Haramjadah tu sendiri, akhirnya membawa padah pada diri mereka. Sekarang senjata sudah makan tuan.

Walaupun sebelum ini salah seorang ADUN DAPigs dari kawasan Bentong tu dah tampil dan menafikan bahawa kejadian 'Blackout' tu berlaku, tapi ianya masih tak cukup.

Penyokong mereka diperingkat akar umbi masih lagi terus mempertikaikan mengenai perkara tersebut dengan dakwaan demi dakwaan dibuat dilaman sosial.

Kata mereka, ADUN DAPigs tu hanya menafikan bahawa mereka tidak terlibat dalam penyebaran SMS palsu berkaitan dengan kejadian 'Blackout' tu.

Tetapi, ADUN DAPigs tu tak de pulak menjelaskan kepada mereka mengenai apa yang sebenarnya berlaku didalam dewan sehingga pengumuman dibuat agak lewat.

Malah, ada juga penyokong Pakatan Haramjadah tu yang membuat dakwaan bahawa pada malam kejadian, ada dua buah kenderaan TNB masuk ke pusat penjumlahan undi.

Mereka menjadikan itu sebagai satu persoalan. Untuk apa kenderaan TNB tu masuk ke pusat penjumlahan undi tu? Kalau tak de apa - apa, kenapa sampai dua buah?

Tambah mereka lagi, dalam Himpunan - Himpunan Blackout sebelum ini, pemimpin Pakatan sendiri yang mengulangi, kejadian di Bentong dijadikan sebagai sandaran.

Mereka mendakwa, pemimpin Pakatan yang sebut kata Bentong salah satu kawasan yang berlaku Blackout dalam setiap Himpunan. Takkan pulak pemimpin diorang tu nak menipu?

Dan bagi mengukuhkan dakwaan tersebut, mereka mempersoalkan kenapa Himpunan tu dibuat kalau benar tak de tempat yang berlaku kejadian 'Blackout' sebelum ini.

Sehingga kini, tiada lagi sebarang laporan Polis dibuat bagi menyatakan bahawa ada kawasan yang berlaku 'Blackout' sewaktu penjumlahan undi diadakan.

Yang ada pun hanya pengakuan dari ADUN Seri Serdang kata di kawasan dia berlaku kejadian tersebut. Tu pun kawasan yang dia sendiri menang.

Sedangkan dakwaan Pakatan kata kejadian 'Blackout' tu berlaku untuk memberikan kemenangan kepada calon Barisan Nasional. Jadi, dimana tempatnya?

Nah!!! Itu yang dibangkitkan oleh pengikut - pengikut puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Orang lain tak de pulak cakap banyak.

Jadi, disebabkan perkara itu, maka semua ADUN - ADUN DAPigs yang menang besar di Bentong sebelum ini bakal berhadapan dengan petisyen masing - masing.

Tinggal lagi, puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak boleh nak salahkan orang lain dalam isu ni. Sebaliknya, diorang kena marahkan diri diorang sendiri.

Yang diorang BONGOK sangat nak menggembar gemburkan isu pasal kejadian 'Blackout' ni pasal apa? Saja nak buat isu sedangkan isu tu tak wujud? Tapi apa nak buat ye tak. Kalau tak MENIPU, macam mana diorang boleh menang!!!

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved