ads

Selasa, 9 Julai 2013

06 di kampung awah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di kampung awah - Google Blog Search


BLOG PAHANG: 06 <b>di kampung awah</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jun 2013 03:25 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Noraza nafi diikat di Felda <b>Kg Awah</b> - UMNO kena fitnah ! | Ameno <b>...</b>

Posted: 28 Dec 2012 08:19 AM PST

Rujuk gambar bawah neh geng ;



Beberapa hari lepas ramai yang sebarkan gambar neh. Dengan aku2 sekali share kat page aku. 

Tetapi masalah sekarang individu yang di anggap telah di ikat oleh penyokong2 umno tue sebenarnya tak di ikat langsung. Telah wujud salah faham disini dan aku terpanggil nak betulkan salah faham tersebut.


Ketua Penerangan Persatuan Anak-Anak Peneroka Felda (Anak), Noraza Muda menafikan laporan sebuah akhbar komuniti yang menyiarkan gambarnya didakwa ditahan dan diikat di sebuah pondok rehat semasa konvoi Kembara Oren Selamatkan Felda di Pahang baru-baru ini

"Saya nafikan berita dan gambar diikat dan ditahan di pondok Felda Kg Awah itu. Gambar itu di luar skop program yang kemudiannya telah dimanipulasi oleh rakan-rakan Facebook hingga timbul salah faham pelbagai pihak," katanya ketika dihubungi Harakah, 28 Februari lalu.

Beliau merujuk laporan Sinar Harian pada 25 Disember lalu yang turut menyertakan kenyataan pimpinan PAS Pahang.

Laporan itu menyebut tindakan kepada Noraza itu bagi menghalangnya bersama-sama peserta konvoi lain memasuki kawasan Felda Kampung Awah, Chenor.

Sumber : sini

Aisehmen. Sekali UMNO terkena fitnah lah plak. Tak pasal2 je orang maki hamun UMNO kan. Padahal dia takde kaitan langsung dengan gambar di atas. Berdasarkan kepada pengakuan terkini Noraza lah. 

Tatau plak kalau dia menafikan perkara di atas, disebabkan perkara tertentu. Apa pun memandangkan dia menafikan maka wajar kita terima sehingga terbukti dia menipu tue lain citer la kan.

Apa pun kepada yang maki hamun umno tak pasal2 tue.. heheh.. terpaksa plak minta maaf sebab dah tersalah anggap. Aku takde maki hamun oke. Aku tulis neh jek ek ==> 

Gila kaw. Hari tue aku ada nampak gambar neh tapi tatau plak keterangan dia macam neh. Orang tue upload gambar je.. hehe.. rupanya ada kisah disebaliknya 

So aku takyah arh minta maaf kan penyokong2 umno? Rileks sudah la.

kah kah kah


IKLAN TEXT DISINI


USAHAWAN TELCO HIJAU MODAL RENDAH!


TAHUKAH ANDA KANSER BOLEH DICEGAH JIKA ANDA LAKUKAN SESUATU? KLIK SINI!

Noraza nafi diikat di Felda <b>Kg Awah</b> - UMNO kena fitnah ! | Ameno <b>...</b>

Posted: 28 Dec 2012 08:19 AM PST

Rujuk gambar bawah neh geng ;



Beberapa hari lepas ramai yang sebarkan gambar neh. Dengan aku2 sekali share kat page aku. 

Tetapi masalah sekarang individu yang di anggap telah di ikat oleh penyokong2 umno tue sebenarnya tak di ikat langsung. Telah wujud salah faham disini dan aku terpanggil nak betulkan salah faham tersebut.


Ketua Penerangan Persatuan Anak-Anak Peneroka Felda (Anak), Noraza Muda menafikan laporan sebuah akhbar komuniti yang menyiarkan gambarnya didakwa ditahan dan diikat di sebuah pondok rehat semasa konvoi Kembara Oren Selamatkan Felda di Pahang baru-baru ini

"Saya nafikan berita dan gambar diikat dan ditahan di pondok Felda Kg Awah itu. Gambar itu di luar skop program yang kemudiannya telah dimanipulasi oleh rakan-rakan Facebook hingga timbul salah faham pelbagai pihak," katanya ketika dihubungi Harakah, 28 Februari lalu.

Beliau merujuk laporan Sinar Harian pada 25 Disember lalu yang turut menyertakan kenyataan pimpinan PAS Pahang.

Laporan itu menyebut tindakan kepada Noraza itu bagi menghalangnya bersama-sama peserta konvoi lain memasuki kawasan Felda Kampung Awah, Chenor.

Sumber : sini

Aisehmen. Sekali UMNO terkena fitnah lah plak. Tak pasal2 je orang maki hamun UMNO kan. Padahal dia takde kaitan langsung dengan gambar di atas. Berdasarkan kepada pengakuan terkini Noraza lah. 

Tatau plak kalau dia menafikan perkara di atas, disebabkan perkara tertentu. Apa pun memandangkan dia menafikan maka wajar kita terima sehingga terbukti dia menipu tue lain citer la kan.

Apa pun kepada yang maki hamun umno tak pasal2 tue.. heheh.. terpaksa plak minta maaf sebab dah tersalah anggap. Aku takde maki hamun oke. Aku tulis neh jek ek ==> 

Gila kaw. Hari tue aku ada nampak gambar neh tapi tatau plak keterangan dia macam neh. Orang tue upload gambar je.. hehe.. rupanya ada kisah disebaliknya 

So aku takyah arh minta maaf kan penyokong2 umno? Rileks sudah la.

kah kah kah


IKLAN TEXT DISINI


PAKEJ HONEYMOON BALI TERMURAH 2013 !!!


TAHUKAH ANDA KANSER BOLEH DICEGAH JIKA ANDA LAKUKAN SESUATU? KLIK SINI!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved