ads

Rabu, 14 Ogos 2013

06 di raub - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di raub - Google Blog Search


Housewife N Famili: Hari Raya 2013 <b>di Raub</b>

Posted: 11 Aug 2013 02:17 AM PDT

Dua hari sebelum raya kami dah balik ke Raub, masuk saje ke Bentong jalan teramatlah sesak bila bertembung dengan org dari KL. Selalunya bila raya keadaan ini lah yg berlaku sebab mereka yg nak kekelantan melalui jalan ni.

Gambar2 kenangan sepanjang raya tempohhari. Biasalah kalau raya ni acara makan sangat meriah.

Anak2 bergaya di pagi raya seronoknya beraya dapat duit rayalah tu. Pagi raya, mcm ni biasanya mengaggihkan ampau oleh mak saudara diorang, tentu banyak tu maklumlah ampau dri guru besor.

sempat posing
Keluarga adik ipar, tahun ni warna pilihan mereka ceria ya amat. Anak daranya sedang bersalam salaman

Bersama anak saudara yang comel dan hansem
Ni lah suasana kg, jalan kg ni berssebelahan dgn rumah mentua. Di bhgn hujung jalan ni banyak lg rumah2. outdoor pulak
mendamaikan

Adik ipar n famili. Yg perempuan tu adik suami.
Raya ke 2 kerumah ipar di bandar raub. Mee jawa sedapnya
Suami, bersama 2 org adik ipar (sebelah) anak saudara (baju hitam dan ujug sekali adik perempuannya.
Walau pun mee jawa tersangat sedapnya tapi nasi gak jadi pilihan, sebab sambal belacan dan ulam ulaman begitu mengoda.
Posing sebelum balik.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved