ads

Sabtu, 30 November 2013

06 di cherating - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di cherating - Google Blog Search


Awek Terlampau UMP Bercuti <b>Di Cherating</b> Pahang | Faizal Fredley <b>...</b>

Posted: 25 Nov 2013 10:54 PM PST

Bercuti-di-Cherating-Kuantan

Awek UMP terlampau? Pernah dengar tak? Dua tiga hari ni duk heboh cerita pasal awek UMP dan kekasih hati nya berpelukan dalam jamban semasa diorang bercuti di Cherating dan dikatakan yang kekasih awek ni dalam keadaan bogel. Tu menurut sumber Facebook. Tak tahu pulak cerita sebenar kot-kotlah pakwe dia tu pakai underware ke apa ke manalah gua tahu.

Tapi bila dah upload gambar macam tu kat facebokk fikiran kita ni apa lagi terus yang negatif kan. Budak ni aku rasa masuk air kot, kalau orang lain yang upload gambar dia tu boleh lah kata mangsa keaadan tapi bila dia sendiri yang buka aib dia tu aku tak tau nak kata apa dah. Dunia akhir zaman kan.

Awek ni sekali tengok kalau pakai tudung cun pulak tapi bila dah buka tudung pun cun gak…eheh sayang kan. cun dah tapi masuk air. Mesti malu mak bapak dia kan kalau tahu anak dia macam ni. Kalau aku jadi abang dia ni dah makan penampar 3 das dengan balak dia sekali makan terajang aku….

Awek ni nama dia Fatihan Hakema ni facebook dia https://www.facebook.com/kemaeiyz/

PS: kelassss budak-budak zaman sekarang kan….wak cemar nama UMP jer. pesanan aku jangalah nak tunjuk murah sangat walaupun diri tu memang murah. Nak cabar JAKIM pun buatlah dengan cara betul, bukan cara memalukan keluarga.

Update: budak perempuan ni di aniaya ex bf dia sebab mintak putus then fb tu bukan milik dia tapi milik ex bf dia. Kan…selalu jadi macam ni..tu lah lain kali jangan buat maksiat. Nasib baik Allah balas di dunia… *pesanan untuk diri sendiri jugak*

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved