ads

Isnin, 18 November 2013

06 di jengka - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di jengka - Google Blog Search


::: Coretan Untuk Diri :::: Cari Rumah Sewa <b>Di Jengka</b>

Posted: 16 Nov 2013 08:05 AM PST

Ada banyak jugak yang telah singgah di blog ni yang berkaitan dengan sewa rumah di Jengka ni. Kalau ikutkan memang selalu ada masalah untuk cari rumah sewa di Jengka ni. Termasuk la jugak saya dan rakan2 sebelum ni. Tapi bukan saja di Jengka yang bermasalah, tempat lain juga biasanya turut ada masalah yang sama.
Tapi yang korang dah singgah kat sini, agak2 apa masalah korang ye? Mencari rumah di Jengka @ saja baca2 pengalaman di rumah sewa? Nak tahu jugak berapa ramai ni yang ada masalah nak cari rumah sewa kat jengka? Mana lah tau kalau2 saya ada tau mana2 rumah sewa, boleh la bagitau korang.
Kalau rasa anda tengah mencari rumah sewa, boleh la sms pada saya. Tak payah susah2, taip je "sewajengka" pastu hantar pada 0177882060. InsyaAllah kalau ada rumah2 sewa kosong yang saya tahu kat Jengka, saya akan bagitau pada anda nanti.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved