Isnin, 4 November 2013

06 di pekan - Google Blog Search

06 di pekan - Google Blog Search


MEDAN TEMPUR: PANASSS !!! JENTERA PR SESAT <b>DI PEKAN</b> <b>...</b>

Posted: 28 Oct 2013 07:38 AM PDT



Patutlah ramai jentera Pr yang duk di luar Kedah nak mai sangat di Sg Limau, rupanya ada hajat lain..

Bukan nak bantu jentera Pas tapi nak ke seberang.. Langgar border masuk Danok.. Ingatkan nak beli barang untuk keperluan jentera tapi masuk ke pusat maksiat melepaskan hajat..

Pemimpin borek, penyokong rintik.. sambil selam sambil sedut..

Islamik lah sangat kan?? Belum apa apa lagi dah kearah maksiat.. Macamana nak menang kalau macam ni punya perangai.. Patutlah areah Ust Azizan pun tak suka perangai orang Pr dan Pas, cakap tak serupa bikin langsung...

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads