ads

Rabu, 18 Disember 2013

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


Ummi Iman: Bermalam dan singgah pantai <b>Teluk Cempedak di</b> <b>...</b>

Posted: 22 Oct 2013 09:33 AM PDT

Tak larat meneruskan perjalanan, kami bermalam di hotel Seri Malaysia, Kuantan. Dah lewat pun pukul 1 pagi. Mengantuk sangat dah mata ni.. Tertidur pun. Driver je yang tak mengantuk. Iman dah lama terlelap. Balik macam ni tak rasa penat sangat badan. Lepas sarapan keesokan paginya, kami meneruskan perjalanan semula dan singgah sebentar di pantai Teluk Cempedak.
Senyum je dari dalam kereta melihat telatah ayah dan anak.

Suka bila dapat keluar dari kereta. Asyik duduk dalam kereta je bosan juga dia.
Kami pergi pantai berhampiran mini zoo. Tak pergi kawasan pantai tempat orang ramai tu.
Ambil dari dalam kereta je ;)
Kami selamat tiba Kuala Lumpur pukul 2 petang. Tak terus balik rumah. Singgah Pertama Complex dan office. AI nak beli dan ambil barang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved