ads

Khamis, 26 Disember 2013

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


cinabeng - House PK - Blogger

Posted: 25 Dec 2013 03:53 AM PST

Ini sudah melampau!
Malam tadi, sekumpulan cinabeng muda telah menyerang sebuah kereta peronda polis dan merosakkan kenderaan tersebut di Teluk Cempedak. Aku dapat laporan empat orang Cinabeng kena tahan.

Tapi macam biasalah, fuckatan sure back-up gila babi punya dan kata, anak-anak Cina itu hanya serang pakai buih, bukannya pakai peluru atau bom. Lagipun anggota-anggota polis dalam kenderaan tu pula, tak mengalami sebarang kecederaan atau mati dikeronyok.

Itu jawapan standard fuckatan babi.


Suka-suka hati jer serang pasukan penguatkuasa. Hebat sangat ler cinabeng sekarang ni yer sampai boleh menyerang dan mewajarkan perbuatan mereka dengan apa-apa sahaja. Yang pelik, ada pula Melayu bangang yang cukup berbangga bila anggota-anggota polis kena serang.

Tiada alasan sebenarnya yang membolehkan cinabeng-cinabeng itu menyerang pihak polis. Anggota polis peronda tersebut menjalankan tugas mereka bagi memastikan tidak berlaku sebarang kekacauan apabila orang ramai berkumpul di situ. Yang cinabeng sakit hati sangat tu, apa pasal?

Oooo... aku tahu jawapannya!

Jawapannya ialah, kempen buruk-burukkan polis dah sampai ke kemuncak. Jadi, kalau langgar atau bunuh anggota polis pun, tak ada masalah bagi mereka ini. Nanti mereka carilah alasan, semua itu lakonan SB atau fitnah UMNO semata-mata!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved