ads

Jumaat, 17 Januari 2014

06 di cherating - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di cherating - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Sarapan pagi <b>di</b> Holiday Villa <b>Cherating</b>

Posted: 16 Jan 2014 10:03 PM PST

Hurm.. turun makan jam 9 pagi. Ada keje sebelum tu aku kena selesaikan. Rezeki di pagi hari.. hee.. Jangan mengeluh..  Buat dengan ikhlas , hati pon lapang..

Ok .. selepas wife dan Qhaliff bersiap , g la makann .. Sampai kat situ , aku tengok la apa yang ada .. Nasi lemak , mee goreng dan western style.

Aku berminat pada mee goreng .. Aku minta wife amikkan sbb aku kena jaga Qhaliff.. Bukan senang nak jaga dia apatah lagi skang ni dia pantas menghilangkan diri wooo.. Kejap je dia dah lari sana sini..

Suasana , tip top.. mmg best ! Tenang jer .. Cuma makanan je bagi aku 'kureng' memberansangkan.. Mee groreng dan sambal ikan bilis , masin ..

Tapi omeltte dia , ok. Chef yang buat ni mengingatkan aku pada chef selebriti , Mat Gebu .. hehehe.. Sopan santun je bahasanya. Muka dan fizikal pon sama je.. Olololo… kembar nehh ?

Apa pun , kami tenang di sini .. heeee..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved