ads

Khamis, 23 Januari 2014

06 di mengkarak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di mengkarak - Google Blog Search


Gambar Hantu: Gambar Hantu <b>Di Mengkarak</b>

Posted: 22 Nov 2010 04:45 AM PST

Gambar Hantu kali ini dikirimkan oleh seorang sahabat. Gambar ini diambil di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang. Pengirim berkata ketika gambar diambil memang takde entiti putih kat sebelah budak tu. Pengirim menyertakan teks berikut.. err.. saya harap anda semua biasa dengan telor Pahang:
Koi dapat gambo ni dari seorang rodong Kampong koi di dalam daeroh Bera ni,dia ckp semasa gambo ni ditangkap mmg takde pun perempuan/kanak2 baju putih tu sdg berjalan kat situ,masa tu dah nak senja,budak kecik yg cangkung tu demam pada malam tu..wallahualam..
perhatikan kaki nye seperti tak jijak ke bumi..aokme nilaikan lah..wallahualam.
Ok, luangkan sedikit masa anda untuk renung gambar ini. Memang kaki dia tak jejak tanah. Muka pun tak nampak. Gambar diambil time senja. Orang kata time senja ni memang banyak makhluk halus berkeliaran.
Apa-apa hal saya serahkan kepada pembaca yang bijaksana untuk menilaikannya. Teruskan menghantar gambar-gambar hantu kepada kami.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved