ads

Rabu, 12 Mac 2014

06 di beserah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


Story : Suri n Darin: mee calong tulang terbaik <b>di beserah</b>...nyumm22

Posted: 24 Feb 2014 05:10 PM PST

tiba2 terliur2 aku tgk gambar mee calong aku ni
mmg terbaik lah kat kg ladang, beserah..
ramai tanyer aku ...kedai mana sedap mee calong kat beserah ni...
terus terang aku cakap..if beserah belah mobil tu mmg takde...
nak sedap aku tunjuk direction skit...
if korang kenal pasar ikan beserah...lagi senang
dari kuantan...pasar ikan beserah belah kanan kan...
korang kira simpang start dr pasar beserah tu...
tp kira tu simpang belah kiri...
simpang no 2 jer pun..hehehe
ada tulis kg alor ladang..tak salah aku lah
sebelum simpang tu ada gerai burger
korang masuk  simpang tu sampai jmp kubur belah kanan...
 kt situ korang nampak akan nampak simpang belah kiri....
masuk je terus...lalu2 bawah pokok kelapa..
satu kedai je pun...kedai dia pun beratap n berkayu...hehehe
tp mee calong tulang dia mmg marvelous...
owner dia cikgu skolah..kwn ma aku..hehehe
eh...goreng pisang pun sedap..nyum2
tak dpt direction watsap jer aku...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved