ads

Jumaat, 14 Mac 2014

06 di chini - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di chini - Google Blog Search


Apa Yang Menarik Kat <b>Chini</b> ( Kucing Untuk <b>Di</b> Beri "Adopt" )

Posted: 22 Jan 2014 08:26 AM PST


Comel kan kucing kat atas tu... Kucing ni amat sesuai untuk dipindah hak milik kepada orang lain.. keutamaan diberikan kepada peminat tegar kucing.. biodata kucing ni seperti yang berikut:

1.  Anak kepada seekor ibu baka biasa tetapi telah berkahwin (ehem2) dengan kucing baka siam.
2.  Anak keberapa daripada 4 beradik
3.  Dia yang paling comel dan berbulu lebat
4.  Lincah bermain dan pandai "menikus".
5.  Pandai makan sendiri dan kurang bergantung kepada susu ibunya, makannya seperti nasi digaulkan dengan ikan dan friskies.
6.  Tidak memilih tuan da pandai bergaul..
7.  yang paling penting, boleh belajar bercakap tetapi dalam bahasa kucing sahaja..hehe

Kalau ada yang berminat, boleh lah inform kat saya...yang sebenarnya ni bukan kusing saya pon.. Ni kucing kawan.. Die memang nak kasi kat orang lain pun kucing ni kalau ada yang berminat.. Sebabnya dia dah ada berlambak kucing kat rumah tu.. Peliharalah kucing kerana ianya antara haiwan kesayangan Junjungan Besar Nabi kita...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved