ads

Ahad, 13 April 2014

06 di beserah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di beserah - Google Blog Search


Kami <b>Di</b> Sini : Pantai <b>Beserah</b> | Darling Ninie Family Stories

Posted: 06 Apr 2014 08:30 AM PDT


Ok...sepertimana yang dijanjikan....Hari ni bawa anak² bermain layang²...Selagi tak koyak @ jemu lah tu sayang ye.... Hari ni Hubby bawa kami ke Pantai Beserah. Angin kat sini kuat bukan main. Kalau terlepas tu siap la berkejar...

Anak² mula je mainnya. Tak lama jemu dah nak main pasir pula... Mama la yang dok memegang layan² tu supaya terbang tinggi.Hari ni Hubby pula yang semangat main layang². Hihihi... Anak² mula dengan main tulis² atas pasir pula. Tak lama... Kawannya datang...Urm...Mula la nak basuh kaki di gigi air...Iyo la tu... Kemudian Mama & Ayah lepas mandi laut terus. Ha! Bukan main seronoklah kalian ye....















0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved