ads

Rabu, 16 April 2014

06 di rompin - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di rompin - Google Blog Search


Kami <b>Di</b> Pantai Hiburan, <b>Rompin</b>, Pahang | Darling Ninie Family <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2014 08:40 AM PDT

Lokasi : Pantai Hiburan, Rompin, Pahang.

Hari ni Hubby ajak jalan² Rompin...Hihihi...Jalan² lah sangat...Sebenarnya macam ke Kemaman tempoh hari...Nak menyaksikan pertandingan 4X4. Kali ini kawan² Hubby ada yang masuk. Sama macama di Kemaman hari tu. Mereka pergi petang semalam lagi. Kami sekeluarga baru nak bergerak hari ni. Jam 9.00pg kami bergerak keluar dari rumah...Berhenti makan..itu ini..Jam 12.45ptg kami selamat tiba di sini. Panas terikkkkk weh....

Yea... Dah sampai.... panasnya...


Ini la tujuan kami ke sini... Menyaksikan ROMPIN 4X4 INTERNATIONAL BEACH CHALLENGE 2014 di Pantai Hiburan, Rompin

Lepak² atas rumput weh....

Program mula seawal pagi tadi lagi.Masa kami datang ni dah tinggal dua SS je lagi untuk mereka beraksi. Meriah nampaknya di sini.







Lepas tu kami jalan² di Booth² pameran serta jualan yang ada di sini.... Seronok²....



ni la rupanya benda yang terbang tinggi tadi tu...mujur tak jatuh dalam air laut mahupun tersangkut di pokok.. Pandai betul diaorang kontrol benda alah ni.

Ha...Sampai sini je..Anak² mula merengek nak layang². Sebelum ni pernah cari di Bandar Kuantan tapi tak jumpa...Haish...ambil kesempatan kalian ni ye...Beli yang paling murah..RM5/pcs...x 4pcs...RM20 jugalah terbang! Haish...tak kurang langsung si penjual ni ha....


Selepas makan, singgah booth kami ke Masjid Tengku Mahkota Abdullah di Bandar Rompin.

Kemudian ke Pantai Hiburan semula. Nak tengok² kot² ada yang menarik perhatian....


Hari dah petang weh...Jom kita pulang...Penatnya....Nak tido....Zzzzz

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved