ads

Khamis, 17 April 2014

06 di sungai lembing - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di sungai lembing - Google Blog Search


Tarian Singa <b>Di Sungai Lembing</b> Sempena Tahun <b>...</b> - D ari B intang

Posted: 26 Feb 2014 09:00 PM PST

Sejahteralah ke atas kamu....
Ni cerita basi. Kebetulan waktu aku balik kampung masa raya cina yang lepas, aku pegi pasar pagi kat pekan Sungai Lembing, ada tarian singa kat salah sebuah kedai kat situ. Aku pun otometik jadi mamarazi amatur.
Gambar ada sikit je. Sebab aku rekod video. Sape nak tengok boleh tengok channel aku no kat YouTube. [Ehehe... macam la orang minat sangat nak tengok tarian singa yang beriya sangat aku promote ni. Saje je aku share, kot-kot la ada anak2 yang nak buat keja khusus untuk subjek pendidikan moral ke kat skolah].





0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved