ads

Selasa, 20 Mei 2014

06 di bukit tinggi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di bukit tinggi - Google Blog Search


hidup ini sementara: shopping <b>di bukit tinggi</b> sumatera september <b>...</b>

Posted: 12 May 2014 07:44 AM PDT


Sampai sudah dicari dipasar design dan kualiti kain yang saya pegang tu saya tak jumpa..terkilan rasa..nak diulang ke kedai yang sama dah tak berkesempatan..nasihat saya kalau dah suka beli ajer..nanti cari dah takde dah
Saya habiskan semua duit yang saya bawa..dari jadi jutawan masa datang..sampai ke airport duit hanya tinggal wang rincihan( wang shiling) nasihat saya kalau rasa nk shopping bawak lah wang yang mencukupi....kain2 sangat cantik di bukit tinggi..tapi pada kaum lelaki mungkin mereka bosan menunggu cik puan2 ni bershopping. ..tak banyak benda menarik untuk kaum lelaki di sini..mungkin mereka sesuai jadi bank untuk para isteri..hihihihi..bukit tinggi mmg best untuk shopping sebab bila bulan desember saya ke medan indonesia saya tak jumpa dah apa yg ada di bukit tinggi..meh layan gambar...



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved