ads

Isnin, 26 Mei 2014

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di Cameron Highlands - Google Blog Search


Gaya bakal kakak sarapan pagi <b>di</b> Hotel Rosa Passadena <b>Cameron</b> <b>...</b>

Posted: 22 May 2014 07:30 PM PDT

Masa di Cameron Highlands, kami tidur dekat HOTEL ROSA PASSADENA.. nanti saya review pasal hotel ni... Untuk entry ni, nak cerita pasal sarapan pagi dia dulu... (",) Sarapan pagi dekat Hotel Rosa Passadena ni sangat2 sedap hokay..!! Makanan pun banyakkkkkkkkkkk sangat.... Dari jenis yang goreng2... untuk yang berdiet pun ada... kuih muih pun ada... buah-buahan pun ada... puding muding pun ada... nasi air pun ada.. banyak.. banyak...!! sampai tak larat nak telan... yang best tu, mereka sentiasa  tambah makanan tau... kata breakfast dari pukul 7 pagi hingga pukul 10 pagi.. tapi dah dekat pukul 10 pagi pun.. ada je makanan yang mereka bawak keluar dari dapur... mereka tak bagi bekas mereka tu kosong...
Saya ni kalau boleh nak je g ambik gambar makanan tu semua.. tapi segan, takda sorang pun ambik gambar.. semua sibuk makan, saya je terhegeh2 ambik gambar... hahahha... Ambik gambar pun sekadar dari tempat duduk, kat sebelah sana ada lagi meja hidangan tau.. tapi tu la, segan punya pasai, takdalah saya g ambik gambar.. hihi.. 

 Saya ni bangun punya awai dengan Alisha bersiap nak g makan... si Aqilah duk bergolek2 tak nak bangun... Kakak tu memang jenis senang bangun mandi.. lebih2 lagi ada TAB MANDIAN.. kalau boleh 24jam nak duduk dalam tab tu.. hihii... Disebabkan perut saya dah berkeroncong, saya angkut Aqilah pergi sarapan tanpa mandi... hahahhah.. nasib baik tak mandi lagi, punya comot mulut dia makan... ekekke

Mee goreng ni memang Aqilah sukalah.. lebih2 lagi, chef dekat Hotel Rosa Passadena ni masak, berlambak2 udang dia taruk... sampai anak saya ni duk mengikis udang je kojenya... Ohya, Aqilah kalau makan stail panjang2 macam mee ni, mesti guna sudu & garfu.. Parent saya cukup suka tengok Aqilah makan.. sebab dia pandai guna sudu & garfu tu... dah macam orang besar... cuma dekat hotel ni je, macam tak terurus sikit sampai comot mulut2 sebab teruja jumpa udang yang banyak dalam bekas dia... hahahhah


Ada gaya orang besar tak bakal kakak ni sapu marjerin dekat roti dia tu.. saya nak tolong sapu dia tak nak, lagak macam orang besar... nak jadi kakak la katakan... semua nak buat sendiri... (^_^)

Ni lagi satu gaya Aqilah yang buat saya rasa nak penyet2 je budak kecik ni... Comel je tangan kecik dia tu pegang cawan... pandai pulak dia pegang dengan cara yang betoi... Aqilah ni kalau bawak g makan dekat hotel tak rugi... sebab makan punya banyak... budak jenis kuat makan la katakan...
Si kakak Alisha pulak, kalau bawak g makan dekat hotel rugi... dia tak nak makan... boleh pulak main handphone time tu... alahaiiii... Tapi Alisha memang jenis dia pun... tak makan awai2 sangat... sekadar makan sosej camgitu je... si adik tu je, pagi2 dah telan yang berat2... Ikut macam ibu abah dia la kan... (^_^)  Apa2 pun sarapan pagi di Hotel Rosa Passadena ni memang terbaik...!!!
"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved