ads

Jumaat, 2 Mei 2014

06 di pekan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

06 di pekan - Google Blog Search


Hidup bagaikan satu Perlumbaan: Sebentar <b>di pekan</b> Kajang ..

Posted: 20 Mar 2014 08:58 AM PDT

sebulan ni hampir hari2 pergi ke Hospital Serdang ..
mcm biasa klu aby kehospital, bukan utk berubat tp mengubat hospital yg sakit ..
dalam kita bertugas di Serdang ..
klu nak carik bahan atau alatganti ..
tempat yg paling dekat adalah Pekan atau Bandar Kajang 

sebelum ni klu berada diPekan Kajang tk ada apa2 yg menarik ..
hanya sebuah pekan biasa jer ..
klu setakat Satay Kajang Hj Shamuri tu ..
Kt hentian Awan Besar pun ada jual ..
tk perlu pergi ke Kajang .. 

tp sejak akan diadakan pilihan raya kecil ..
pekan Kajang telah menjadi tumpuan ..
apatah lagi dikatakan calon yg awalnya akan mengambil alih jawatan MB sekiranya dia menang,
nampaknya tk jadi rezeki calon yg awal tu ..
sebaliknya dilepaskan kpd isterinya ..
andainya isterinya menang ..
adakah peristiwa Permatang Pauh akan berulang ..
isteri nya meletak jawatan memberi laluan utk suaminya kembali ke arena politik ..
apapun biar lah orang kajang yg bijak2 tu memilih calon yg dikehendaki ..
sebagai anak jati Selangor ..
biarla MB yg ada ni kekal ..
kebanyakkan MB selangor berakhir dengan Skandal ..
tk perlula sebut nama2 MB selangor ..
sbb masing2 ada ceritanya sendiri dihujung jawatannya  ..
MB yg ada pun nampak steady ..
elok la dikekalkan jer ..
cuma crita PRK ni tenggelam sket sbb berita2 utama adalah perkembangan kisah MH370 ..
jadi kurang la crita2 membuka aib2 calon2 ..

berbalik kepada crita ke Hospital Serdang ni ..
klu nk kesana akan melalui pak pacak ni ..
pak pacak yg tk berhati perut apatah lg perasaan ..
lebih 90 kmj pasti keluar lampu pancaran ..

sepanjang ulang alik dalam sebulan ...
dah 3 kali gambar diambil pak pacak ni ..
gara2 lupa ada pak pacak kt tepi ..
sedap memulas minyak tiba2 lampu keluar memancar ..
baru perasan yg ada tiang AES ditepi tu


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PAHANG

Copyright 2010 All Rights Reserved