Sabtu, 4 Jun 2011

06 di brinchang - Google Blog Search

06 di brinchang - Google Blog Search


Sepetang <b>Di Brinchang</b> | Blog Nizam

Posted: 03 Jun 2011 09:00 AM PDT

Setelah sepetang di Brinchang, nizam kembali ke hotel untuk rehatkan badan yang sedia penat. :) Walaupun penat ia seronok. :) Jom nizam kongsikan beberapa gambar yang sempat nizam upload.

03062011005

Ni adik-adik nizam yang sentiasa menceriakan abangnya. hehehe. Lokasi: Brinchang.

03062011010

Biasalah kalau dah ramai yang amik gambar mesti ada yang tak tengok kamera. Dalam perjalanan ke puncak Cactus Valley.

03062011012

Segarnya sayur, nizam suka sangat ni. Nasibla tak dapat petik, kalau tak memang nizam makan. hehehe

03062011013

Ni pun segar jugak. Ermm… banyak kan sayur. Bestnyer… :P

03062011014

Senarai harga minuman dan makanan daripada strawberi.

03062011016

Minum petang sikit. Nizam punya Strawberi Sundae. Best tak? total semua RM21.00. Okla sekali sekala kan. Semua ni daripada Strawberi. :)

03062011018

Alhamdulillah… selesai sudah. Habis licin kena makan. hik3

03062011021

Model keychain oleh adik-adik nizam. Nizam tak beli pun. hehehehe…

Lokasi: Cactus Valley

03062011024

Menunggu abang ni putarkan coklat pada strawberi. Yes! tercapai hajat.

03062011025

Strawberi yang sedia di makan… nyummmy….. :P

Lokasi: Pasar Sayur

03062011026

Macam biasalah, adik-adikku menjadi model. hehhe…

03062011034

Sebelum ke pasar malam brinchang, singgah CT Craft. Saja menjamu mata.

steamboat

Setelah penat, nizam balik ke hotel dan pergi dinner 4 beradik. Tunggu Steamboat panas dulu. :)

steamboat

Adik nizam yang sabar menanti. hihihi.

steamboat

Paling suka sayur… hehehe

steamboat

Kacau jangan tak kacau… Makan sampai habis yer. :)

Alhamdulillah… kenyang perut untuk malam ni. Jom tidur, esok bangun pagi nak pergi breakfast pula. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads