Rabu, 15 Jun 2011

06 di cherating - Google Blog Search

06 di cherating - Google Blog Search


Day 2 : Retreat Bahagian Khidmat Pengurusan <b>di Cherating</b> | ~BILA <b>...</b>

Posted: 10 May 2011 08:55 AM PDT

Assalamualaikum and selamat malam..

Entri harini sambungan untuk cerita semalam. Sama jugak macam semalam. Tak mau bebel panjang. Layan gambar jela. Korang pun mesti bosan kan asyik tengok Cik Rimau ni asyik membebel je kerjanya. Betul tak? Eleh.. Tak mau mengaku la tu. Haha. Ok la.. Layan la gambar kat bawah ni ye...


















































Untuk pengetahuan korang, malam tu aku jadi artis sekejap. Haha. Itu pun kerja kawan-kawan office la. Dorang buat request. Suruh aku menyanyi lagu Aku Takkan Bersuara. Gila betul. Tinggi tu. Suara dah la tak berapa nak ada. Tekak pun kering. Mujur takde lagu tu. Dorang tukar jadi lagu Jerat Percintaan. Pancit jugak la nak nyanyi lagu tu. Ada yang rakam masa aku nyanyi tu. Bila tengok balik, rasa geram pulak. Part macam tu pun tak boleh nak tarik tinggi. Adeh.. Tu la kan. Gelak la lagi masa nyanyi. Kan dah pancit. Kah kah kah. 

Tapi kan, masa malam ni, memang ramai la yang menunjukkan bakat terpendam. Tak sangka betul. Ramai boleh menyanyi dengan baik. Ada yang macam suara Awie. Ada yang macam artis terkenal je. Kagum sekejap. Huhu.



Nota Cik Rimau : Jom layan Sahara. Esok la sambung hari ketiga kursus. Huhu.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads