Jumaat, 17 Jun 2011

06 di rompin - Google Blog Search

06 di rompin - Google Blog Search


Nizam Ijam <b>Di Rompin</b> Pahang | ! Nizam Ijam!

Posted: 17 Jun 2011 04:11 AM PDT

Bersama Fathil Edrus

Salam.. 

Ini adalah cerita pertama yang nak di letakkan di Label Nizam Ijam Di Mana ni..

Ok, sebab nak memenuhi permintaan...eeewwwaaahhh..

macam artis jer kan..poyo giler...

Saya cerita kan la program saya join sambil tu jalan2 ni..

Program Motivasi di sekolah Menengah Kebangsaan Rompin Pahang bersebelahan Sekolah Menengah Agama Rompin iaitu sekolah saya lah..hehe

Walau pun bersebelahan tapi saya x sempat nak jengah sebab memenuhi komitment saya di program tersebut.

Sangat seronok kerana ini adalah pengalaman saya menjadi Fasilitator untuk program motivasi ni..

ok la, tak suka membebel... saya tunjukkan lah sedikit gambar program sepanjang saya di sana

 Geng Fasilitator

 Tolong abaikan warna baju....

 Hero Malaya Kononnya

 Latihan Dalam Kumpulan (LDK)

 LDK

 Baris la ko..

 Macam mana aku leh terselit kat sini ntah

 Dengar2.. kang kene marah..hehe

 Bagus... awal bangun adik2 ni..hehe

 Ni lepas program... mrehatkan diri kat air terjun Taman Negeri Endau Rompin

 Alamak berjalan atas air ke hape..

 Berendam la puas2

 Model Air Terjun..haha

 Tolong2!!!

Kat UUM xde batang pokok ni kot..haha

p/s: Suka ker baca ni?? ntah la..hu2

Korang nak saya criter ape? Pergi SINI

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads