Selasa, 12 Julai 2011

06 di janda baik - Google Blog Search

06 di janda baik - Google Blog Search


<b>Janda Baik</b> Outlaw : Weekend Race in Malaysia | My Life On Board

Posted: 12 Jul 2011 01:07 AM PDT

An exciting downhill race event will happen on our neighbor country Malaysia. Organized by the MALAYA Street Bombers, the Janda Baik Outlaw : Weekend Race happening on July 23-24, 2011 at the Janda Baik, / Kampung Bukit Tinggi, Pahang Malaysia will be a sure shot stoked ride for all of the downhill longboard enthusiast who'll participate on this outlaw race. Experience an awesome downhill ride, camping and camaraderie with fellow longboarders in Malaysia.

For more details visit their event page on Facebook. Click Here!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BlOg bUDAk kuAt PeRaSAn..^^: ReUNiOn fAc <b>Di JaNdA bAIK</b>, PaHaNG..!

Posted: 12 Jul 2011 01:59 AM PDT

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa besar..ha3..kalau jawab sayang korang lah..! ^^ okey..! setelah hampir 5 hari mirul tak mengupdate blog, akhirnya kerinduan mirul untuk mengupdate dah terubat juga..he3..okey..! entry terakhir mirul yang INI macam entry merajuk je kan.? he3..sebenarnya mirul bukan merajuk pun, cuma pada 8-10 Julai '11 yang lalu mirul ada sertai reunion FAC..dekat Janda Baik, Pahang..^^

he3..nampak tak yang mana mirul..? cari sendiri ye..^^ sepanjang mirul dekat Janda Baik ni, macam-macam yang mirul lalui..dan setiap detik bersama dengan abang-abang, kakak-kakak dan kawan-kawan memang sesuatu yang menggembirakan.. :) bagaikan terlupa sekejap tentang masalah di luar sana..he3..


hurm...siapakah dia di atas ni..? he3..ni lah abang firdaus, orang yang bertanggungjawab untuk bawa mirul dankawan-kawan dari Batu Pahat untuk ke Janda Baik..^^ he3..[kira macam driver kitowang lah.ha3..] dia bawa kereta avanza tau..jadi, seramai 7 orang yang naik kereta dia..[bayangkan lah sendiri ye berapa sendatnya kereta 2..ha3..] tapi apa-apa pun kitowang semua selamat sampai ke Janda Baik [walaupun minyak hampir habes..ha3..] dan selamat sampai ke rumah mirul..:) terima kasih abang daus..he3.

macam-macam yang kitowang buat dekat sana..macam-macam permainan kitowang main..maklumlah, tema kali ni ialah mengimbau kenangan zaman kanak-kanak.. :) ha3..jadi, macam-macam permainan lah yang kitowang main..ada galah panjang, musang dengan anak ayam, nenek-nenek si bongkok tua, congkak, UNO.

dan macam-macam lagi permainan kitowang main tau..dan yang paling best ialah permainan simbah air ayam+air basuhan pinggan + telur +sambal..ha3..ni lah muka mereka-mereka yang menjadi mangsa kepada air tersebut..ha3..kesian mereka kan..lalala..ha3..memang masyuk gila siapa yang kena...he3..terbaek wok.. :)

walaupun nampak macam dah besar semua ni, tapi bila dah berkumpul balik masa reunion ni, semua macam budak-budak..ha3..bayangkan lah kalau masing-masing yang dah kerja, yang dah gradute pun ada tetap nak main kepal terbang, main kipas terbang, makan ding dong, dan macam-macam lagi lah..he3..dan itulah saat yang paling best semasa berkumpul hari tu..:)

dan macam biasalah lah..setiap yang bertemu pasti akan berpisah kan.. begitu juga lah dengan kitowang ni semua..bertemu 3 hari je, lepas tu masing-masing terpaksa membuat haluan sendiri sebab masing-masing ada kerja dan tugas yang masih belum selesai..maka berpisah lah kami sekali lagi..hurm..memang masih teringang-ingang lagi dekat fikiran ni saat-saat kami semua bersama di sana..

ni lah alumni-alumni sesi 2010/2011.. ^^ kami lah juga pewaris kelab ni kelak..he3..mungkin saat ni, masih ramai lagi yang ada dalam foto ni, tapi lambat laun makin ramai yang sibuk dengan komitmen lain..hu3..

apa-apa pun, kami tetap selesa bersama.. :)  he3..

ok lah..sampai sini lah cerita mirul..  :)

maaf lah kalau ada salah kata atau ada yang terasa, apa yang mirul tulis ialah apa yang mirul rasa..

tapi reunion ni memang seronok sangat-sangat..

ramai juga lah akak-akak dan abang-abang yang mirul kenal dekat sana..

hu3..apa-apapun kalau ada rezeki kita jumpa lagi ye..^^

salam..~

p/s : terima kasih juga yang tak terhingga dekat AJK2 yang anjurkan reunion ni..

u are great guys..^^ he3..

dan terima kasih juga kepada abang daus sebab beri saya peluang 

guna DSLR abang tu ye. :)  tq2.. ^^

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads