Khamis, 1 Mac 2012

06 di teluk cempedak - Google Blog Search

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


MPP Online: Video HOT pengkid <b>di Teluk Cempedak</b>.. Apa nak jadi <b>...</b>

Posted: 24 Feb 2012 10:00 PM PST


Terus terang gua cakap.., gejala pengkid sekarang ni memang semakin membimbangkan. Kat mana-mana kita pergi terutamanya di bandar besar, mesti kita akan terserempak dengan spesis songsang nih..

Pengkid tu bermaksud, couple pompuan dengan sesama jenis. Alasan yang selalu kita dengar dari couple pengkid ni ialah, kononnya hanya pompuan yang memahami hati dan keinginan pompuan lain.. WTF!!!

Realitinya.., golongan pengkid ni memang dipandang serong oleh masyarakat di negara ni.. Bukan saja dipandang jijik, malah dorang ni selalu jadi cemuhan dan kutukan..

Bagi gua.., sama jugak dengan gejala homoseksual, pengkid ni akan bantutkan perkembangan fitrah semulajadi manusia..

Apa taknya beb.., Tuhan dah jadikan manusia tu berpasang-pasangan, tapi bukan Tuhan suruh ambil pasangan sejenis jadi kekasih.. Tu pun susah nak faham ke? Apa yang bangang sangat puak-puak tu?

So.., tak ada excuse bagi puak-puak LGBT ni dalam masyarakat. Malaysia bukan negara barat yang mengamalkan kebebasan berpasangan.

Kalau nak sangat ber'pengkid' atau ber'homoseksual'.., Malaysia bukan tempatnya beb.. Tu pun masih ada spesis buta perut yang nak angkat 'pemimpin anugerah Tuhan' yang homoseksual jadi PM..

Hancur negara beb kalau benda-benda macam tu jadi kenyataan...

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads