Khamis, 5 Julai 2012

06 di teluk cempedak - Google Blog Search

06 di teluk cempedak - Google Blog Search


EDtv: Berjalan-jalan <b>di Teluk Chempedak</b>, Pahang

Posted: 16 Jun 2012 06:56 PM PDT

Hai, ini sambungan daripada catatan Sehari di Pahang. Semalam, bila dah sampai ke Kuantan, ED dan 2 orang rakan sekerja tidak mahu melepaskan peluang untuk berjalan2 ke pantai. Pantai yang terdekat ialah di Teluk Chempedak. ED nak kongsikan beberapa gambar di bawah ini yang ditangkap menggunakan kamera Nikon AW100.
Jom ikuti keindahan Teluk Chempedak..
Selepas parking kereta, kami melalui gerai2 ini..
 Terdapat deretan gerai2 yg menjual pelbagai cenderamata
Lihatlah, cantiknya pantai Teluk Chempedak!
Sesi bergambar suka2.. ED bersama 2D (Dilla dan Dayat). Hehe..
Macam dalam lukisan panoramanya..
Gambar sambil duduk pulak..
 Posing macam ni pulak..
Sekarang, jom ikut ED menaiki jambatan pulak..
Kami mahu menaiki jambatan ini..
Bergambar di atas jambatan..
Panjang juga jambatannya..
Selepas turun jambatan, bergambar suka2 lagi. Hehe..
ED tak mandi, cuma sempat main air sahaja..
Bergambar kat batu-batu pulak..
Lepas tu, gambar kat celah batu pulak..
Setelah puas bergambar, masanya untuk balik ke JB..
Satu tabiat ED kalau bergambar, ED suka letak kamera di satu tempat dan set masanya. Selepas itu, kamera itu akan snap secara automatik. Jadi, semua orang dapat bergambar dan hasilnya lebih berseni (bagi ED la..) Hehehe.. Banyak juga gambar yang ED ambil sendiri. Lantak la orang nak fikir apa, sebab "kamera aku suka hati aku". Hahaha.. Udada Ubabye!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads